Źli ludzie sami się wykończą...

Źli ludzie sami się wykończą...

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • pansowa 23.10.2021
    Kiedy czytam takie pierdolety, naciągane wybranymi i manipulowanymi tendencyjnie opiniami pod tezę, jestem za pełną aborcją.
    Mniej na świecie by było idiotów.
  • pansowa 23.10.2021
    I właśnie takie numery robią idioci do aborcji.
    Mój wpis dotyczył innego tekstu, a idiota go podmienia.
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Może kiedyś będzie możliwe diagnozować debilizm już na etapie wczesnego życia płodowego. Świat będzie szczęśliwszy bez tego typu wysrywów jak to dzieło powyżej. ☺️ A zupa z płodów to nie był fake?
  • pansowa 23.10.2021
    cos_ci_opowiem Ale tu właśnie był debilny tekst o aborcji.
    I jak zakażą to sie tacy będą plenić (:
  • cos_ci_opowiem Zupa z płodów w Chinach, to raczej nie fake. Tam jest polityka jednego dziecka i są przypadki aborcji przymusowej w dużym zaawansowaniu https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/394572,chiny-skandal-z-przymusowa-aborcja-usuneli-dziecko-sila-kobiecie-w-siodmym-miesiacu-ciazy.htmlc
    Chińczycy jedzą wszystko, psy, koty, węże, robaki, więc dlaczego nie małych ludzi?
    A nielegalny handel zwłokami dzieci po zabiegu aborcji do "restauracji" to już inna historia.
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    pansowa nie zrozumiałeś mnie, zdiagnozowany w badaniu prenatalnym debilizm, konkretniej prolajfizm będzie podstawą do aborcji, więc wysrywow nie będzie ?
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Edward Handscissors może w czasach głodu za Mao płodzianka była w menu, ale mnie to nadal trąci fejkiem - mainstream też lubi powielać takie rzeczy, szczególnie brukowce.
  • pansowa 23.10.2021
    Edward Handscissors Całkiem możebne, ale ten tekst był tak debilnie skonstruowany, że głowa mała.
    Wszelkie metody prymitywnej indoktrynacji wyczerpywał (manipulacja faktami, ich dobór, interpretacja, nadinterpretacja, granie na najniższych emocjach itp).
    Ten palant myśli, że tu idioci są?
    Tekst skrojony co najwyżej pod naszego, opowijskiego oszołoma.
    Bo można być przeciw, ale robić z nas wyborców PiS z głębokiego Podkarpacia?
  • cos_ci_opowiem Oni nie traktują tego jak schaboszczaka z surówką i ziemniaczkami, ale jako afrodyzjak przywracający libido, siły witalne czytaj możliwość uprawiania seksu.
  • pansowa To wynika z różnic światopoglądowych. Jedni są subtelni i mówią delikatni, że aborcja to zło i zabijanie nienarodzonych, a inni po prostu krzyczą, aby nie zabijać dzieci w łonach matek.
    Jest wiele organizacji, które walczą o życie nielegalnie, siłowo przekraczających naszą granicę imigrantów. Nie wolno im zakazać pracy, ponieważ działają z dobrych pobudek. Organizują pomoc i domagają się ludzkiego traktowania tych ludzi. Prawo do zabijania jest zawsze wywołujące wiele kontrowersji. Kiedy możemy zabić, a kiedy nie. Czy płód mający 2 miesiące i 29 dni to zwierzę, a następnego dnia już człowiek? A poza tym matka ma prawo zabić dziecko w łonie, aby ratować swoje życie. Wiele matek nie korzysta z tego prawa -chora na nowotwór Agata Mróz-Olszewska urodziła dziecko, dwa miesiące później zmarła.
  • pansowa 23.10.2021
    Edward Handscissors Ja piszę o tekście, a nie dyskutuję o zasadności aborcji i w jakim zakresie powinna być dopuszczalna.
    Szlag mnie trafił jak widzę takie numery. Gość wstawia, a później spierdala z podkulonym ogonem, bo koment nieprzychylny.
  • pansowa To rzeczywiście jest nie fair. Można dodawać tekst dalszy , poprawiać błędy, ale całkowita zmiana jest nadużyciem i manipulacją. Wyobraźmy sobie że ktoś napisze tekst pochwalny pracy i utylitaryzmu. "warto pracować , uczyć się, rozwijać", ktoś to skomentuje - tak to bardzo fajny tekst. następnie autor wstawi nowy tekst typu "hajhitla arbajt machtfrei". I ten komentujący nieświadomie wychodzi na hitlerowca. Nie powinno się zmieniać tekstów, co najwyżej dopisywać dalsze części z zaznaczeniem edycji kiedy została dokonana.
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Edward Handscissors zlepek komórek w macicy nie jest człowiekiem, bo wtedy powinniśmy ratować zaśniady groniaste. Koniec kropka. Natomiast kiedy ma już wstępnie ukształtowany układ nerwowy, wtedy można rozmawiać już o człowieku.
  • pansowa 23.10.2021
    Edward Handscissors Właśnie o to chodzi.
    Skończony dupek i tyle.
  • pansowa Ale Ty także nie powinieneś go obrażać, nawet za takie "zagrywki ". Natomiast inni userzy powinni wiedzieć, że autor dopuszcza się takich numerów i uważać przy komentowaniu jego utworów.
  • pansowa 23.10.2021
    Edward Handscissors No jak nie obrażać za taki numer?!
  • pansowa Laura już się nie udziela, więc pewnie obrażanie nie jest ok.
  • cos_ci_opowiem Człowiek, to też zlepek komórek. Zlepek atomów głównie CHNOPS, dochodzi jeszcze żelazo i inne typu potas i fosfor. Tworzenie definicji człowieka zawsze jest ryzykowne, ponieważ zabijanie nieludzi nie jest zbrodnią - np. Polaków, Żydów, Cyganów ( Sinti i Roma) według definicji hitlerowców, nie popełniali oni zbrodni w swoim mniemaniu, ponieważ zabijali nieludzi.
  • pansowa 23.10.2021
    Edward Handscissors
    Nic do rzeczy to nie ma.
    Granda to granda.
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Edward Handscissors mieszasz jabłka i gruszki. Poronionym płodom w fazie tak wczesnej, że kobieta myśli, że ma obfitą miesiączkę też należy robić pogrzeby, a wyrzucenie traktować jako zbezczeszczenie zwłok? Skoro to człowiek, to chyba tak? Dojdziemy w ten sposób do takich absurdów jak w Salwadorze. A przykłady na odczłowieczanie ludzi, którzy ludźmi są w ramach życia nie tylko poczętego, ale też narodzonego i nie ma tu z czym dyskutować łatwo znaleźć u przedstawicieli opcji znanej tu jako Celinkowa - co gorsza, nie tylko u krzykaczy, ale też wśród mainstreamu partyjnego. Volksdeutsch, zdrajca, sprzedawczyk i tak dalej - stąd już blisko do określeń bardzo mało ludzkich.
  • cos_ci_opowiem Ale to co robimy z płodami nie ma znaczenia dla tego czy są ludźmi czy nie. Załóżmy, że są. Więc to jest niewygodne. Łatwiej uznać, że nie są. "Można" uznać, że ludzie w śpiączce nie są ludźmi i ich zabijać. To są nasze wybory i następstwa tych wyborów. Jedni mają wielki szacunek do zwłok ludzi ( nie pozwalają na przemieszczanie kości), a inni pozwalają się kremować. Czy to znaczy, że szczątki ludzi to też ludzie, mimo że nie żyją? Nie. Po prostu to wynika z religii i oczekiwania na zmartwychwstanie ciał. Jeżeli jesteś ateistą nie musisz uznawać żadnych praw ludzkich, co nie znaczy że każdy ateista to zbrodniarz. Ale historia uczy, że ktoś zły może być owładnięty przez szatana mimo głośnego wyznawania religii i haseł Gott mit uns.
  • Shogun 23.10.2021
    Ktoś tu coś podmienił, i weź traktuj takich poważnie...
  • Patriota 23.10.2021
    ANT, PROSZĘ O USUWANIE KOMENTARZY NARUSZAJĄCYCH GODNOŚĆ OSOBISTĄ INNYCH UŻYTKOWNIKÓW ORAZ SPAMERSKICH.
  • Matt Custor 23.10.2021
    Jak można usuwać złośliwe komentarze? Podejrzewam, że piszący owe są na usługach...
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Matt Custor ja dostaję 5 szekli od komentarza, cenię się. ☺️
  • pansowa 23.10.2021
    Sam się usuń.
  • cos_ci_opowiem A mi nawet złamanej agory nikt nie wypłacił.
  • cos_ci_opowiem 23.10.2021
    Edward Handscissors przykro mi (i 5 szekli cyk $$$).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania