...

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Która to już rocznica? A propaganda pisowska działa. Ludziom można wmówić wszystko. Tak działają wszystkie religie. Co zrobić.
  • Eytu dwa lata temu
    A jeżeli rzeczywiście był ładunek wybuchowy na pokładzie i Pan Macierewicz o tym wiedział i pojechał pociągiem? To byłoby bardzo zaskakujące.
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Eytu.
    Powiem - Eetam!!!
  • Eytu dwa lata temu
    Dlaczego? Nie można niczego wykluczyć.
    Ten samolot był w styczniu tamtego roku na Haiti po trzęsieniu ziemi. Zepsuł się układ sterowania.
    https://www.polskieradio24.pl/5/3/Artykul/196715,Awaria-rzadowego-Tupolewa-ratownicy-utkneli-na-Haiti
    Tak to ten z numerem 101.
    Czy to miało znaczenie w katastrofie? Nie, ponieważ pilot nie wiedział, że jest tak nisko. Wpadł w jar i zderzył się z ziemią, zahaczając o drzewa.

    Tutaj tvn podaje możliwą przyczynę katastrofy
    https://tvn24.pl/polska/piloci-wiedzieli-o-jarze-przed-lotniskiem-ra159269-3518643
    Zła ścieżka podejścia i głęboki jar, który "oszukał" wskazania wysokościomierza.
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Pewnie Eytu będziesz 10 w niedzielę na krakowskim w w-wie. Gdzie zamkną śródmieście, aby przeszedł krzyż .
    Preslej też żyje. Powodzenia w myśleniu.
  • Eytu dwa lata temu
    Nie. Nie będę. Ciekawostką jest fakt, że wszyscy którzy wyśmiewali zamach nie polecieli do Smoleńska samolotami na obchody w późniejszych latach. Dlaczego? Bo chcieli żyć. Ludzie wierzą w co chcą, ale lepiej nie kusić "licha".

    Na upartego to można podejrzewać wszystkich o wszystko. Wypadek z premier Szydło to też zamach, czy już nie? Wypadek Prezydenta z pękniętą oponą?

    Ludzie nie chcieli puścić Gomułki do Moskwy, kładli się na torach bo nie chcieli żeby "pojechał w futerku a wrócił w kuferku".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania