text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Text jest z początków rymowania, jeszczem nie wiedział, że rym wszędzie musi być DOKŁADNY ?
  • Trzy Cztery ponad rok temu
    Przeczytałam dosyć szybko i pomyślałam, że można by skrócić o jedną strofę, która mało wnosi.
    Wywaliłabym 2.
    A w 3. zamieniłabym słowo "więc" na "noc", w pierwszym wersie.

    Poza tym - prawda to: "folii niebieskiej/ Płat na powietrzu" zostaje w niejednej pamięci, "na życia trwanie". podobnie jak inne, z pozoru błahe obrazy.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    To więc jest okropne, zauważyłaś ?
    Zrobię coś z tym.
    Tak, ta folia jest tu wszystkim.
    Dziękuję, pozdrawiam ?
  • rozwiazanie ponad rok temu
    „Jedno, co pośród tej samotni miejskiej

    Żywym podobne, to folii niebieskiej

    Płat na powietrzu: jakby z własnej woli

    Dychał powoli” ...noc w Twoim wierszu rości sobie prawo do niezwykłości rządzących w niej dochód.? Klimatyczny ładny wiersz. 5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dochód? Dochoda? Nie czaję ?
    Dziękuję, wiersz ten jeszcze, z początków, może nie robi szału, ale dzisiaj nie mógłbym go napisać, bo jak zastąpiłbym obce słowo folia? ?
    Te folie (kurczę, folje powinno być, ale po francusku to fajnie se znaczy ?) na budowach są naprawdę czymś STAMTĄD...
    Pozdrawiam również ?
  • rozwiazanie ponad rok temu
    Pobóg Welebor, niebieska folia / szaleństwo pasuje do klimatu. Miałam na myśli duchy / duchów ?:)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    rozwiazanie aha ?
    A, na orgu jakieś głupoty pisałem Ci, jak będziesz mieć chwilę ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Pobóg Welebor↔Mnie ów klimat tekstu, kojarzy się w jakiś sposób, z "tajemnicą tego, co będzie "po zakończeniu budowy'', gdy nastąpi "odbiór". Pozytywny lub nie:)↔ Szczególnie z tą "niebieską folią"↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    To ciekawe. Takie miejsca mają krótki żywot. Piękno budowy ustępuje miejsca gotowemu koszmarkowi...
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania