xx

xx

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Uszy żaby 20.03.2020
    Dokładnie te same myśli mam, nawet i własny wiersz. Pozdrawiam!
  • Artbook 20.03.2020
    Z podziękowaniem Uszy żaby :-)

    Dawaj wiersz ;-)

    Pozdrawiam i dzięki za komentarz!
  • wicus 21.03.2020
    Interesujący utwór, ale można w nim wyłapać kilka niedopatrzeń np. literówek: "bity po nocach pięciami", kiedy zapewno miało to brzmieć: "bity po nocach pięściami. Natomiast na pewno nie można temu wierszowi odmôwić uroku i wrażliwości.
  • Artbook 21.03.2020
    Witaj wicus :-)
    Z podziękowaniem za zmianę "pięci" na pięści ;-) To dobre...
    No i w ogóle miło mi.
    Pozdrawiam!
  • Artbook 21.03.2020
    Poprawiłem jedno "niedopatrzenie", a wspominasz o kilku.
    Na co jeszcze mógłbym zwrócić uwagę, aby było lepiej?
  • wicus 21.03.2020
    Artbook Szczerze Ci powiem, że osobiście mam do tego utworu kilka znaków zapytania, ale ze wszystkimi - poza kwestią tej literówki - spokojnie można się nie zgodzić. Powiedziałbym o nich gdyby to był wiersz tylko dla mnie, ale szczęśliwie został on przez Ciebie podarowany wszystkim Czytelnikom. :) Dziękuję za poezję i przeczytanie moich skromnych komentarzy (nota bene, w pierwszym z nich także można znaleźć literówkę :) Też pozdrawiam!
  • Artbook 21.03.2020
    Spoko, dzięki za słowo ;-)
    Lubię konstruktywna krytykę i szczere uwagi. To mi pomaga w moim warsztacie.
    Doceniam!

    Moje utwory nie należą do najłatwiejszych w odbiorze i mają swoją specyfikę, ale dzięki 'wielowarstwowości', którą stosuje w swojej poezji (ups, to naprawdę duże słowo!!!! ;-), otwieram szeroki pejzaż skojarzeń i bardzo je lubię. Co interpretacja i skojarzenia, to chwila refleksji nad swoim utworem.

    Dzięki za odpowiedź, do następnego razu! :-)
  • Szpilka 21.03.2020
    Niebanalnie, przeczytałam z zaciekawieniem ?
  • Artbook 28.03.2020
    Dziękuje Szpilka za miły komentarz! :-)
    Jak czytam - "niebanalnie" - to dla mnie naprawdę dużo...
    Pozdrawiam!
  • Pan Buczybór 21.03.2020
    Dość aktualny wiersz, ładne metafory i ciekawe przedstawianie pogrążania się w cierpieniu w pogonii za wygodnym życiem.
  • befana_di_campi 21.03.2020
    Uważam podobnie :)
  • Artbook 28.03.2020
    Panie Bucz z podziękowaniem za zwrócenie uwagi na cenne i ważne wątki w wierszu, który, jak słusznie zauważyłeś nawiązuje do sytuacji ;-)
    Pozdrawiam!
  • Artbook 28.03.2020
    befana_di_campi bardzo dziękuje za podobne odczucia :-)
    Pozdrawiam!
  • JamCi 27.03.2020
    Jestem i jeszcze wrócę. Bo gorzka ta istota człowieczeństwa przez małe "c". To tak na swieżo, a myślę, że wiecej odkryję.
  • Artbook 28.03.2020
    No cóż, słodko chyba już było w tym naszym społeczeństwie, a jak słusznie zauważyłaś, gorzkie chwile ukazują często jakimi jesteśmy...
    Dzięki za wizytę i ciekawy komentarz.
    Pozdrawiam! :-)
  • JamCi 11.06.2020
    Tam tam tam, wiesz gdzie masz pięciami zamiast pięściami. Tamto jest cholernie frustrujące dla matołka technicznego. Jak już się zalogowałam na tego pioruńskiego gmaila, to i tak nie mogę zamiescić komentarza. Foch. Idę sobie. :-)
  • Artbook 11.06.2020
    Ale masz bystre oko ;-) Dzięki, już poprawiłem.
    Może dlatego, że na gmail zamieściłem do udzielania komentarzy wtyczkę ze strony Disqus, ale to nawet jesli, to nie powinnaś miec problemu.
    Jak będziesz miała chwilę, to napisz o co kaman, może pomogę...
    Pozdrawiam, miłego dzionka :-)
  • Artbook 11.06.2020
    Nie mam pewności, ale być może trzeba się zarejestrować na Disqus, aby wstawiać komentarze...
    Ale to już jak chcesz, nie namawiam. I tak bardzo mi miło, że zadałaś sobie trud,a by zajrzeć na Skład Literacki :-)
  • JamCi 11.06.2020
    Artbook no pewnie, że zajrzałam i będę, lubię Twoje wiersze i czytam je od dawna, jakoś tak od... lipca? Tylko tamte usunąłeś.
  • Artbook 11.06.2020
    Z podziękowaniem! :-)
  • Dekaos Dondi 11.06.2020
    Artbook→Znowu wiersz mający wiele treści.
    Mówiąc banalnie, gdy jest za dobrze, to człek przestaje w pełni doceniać, to co ma.
    Myśli sobie, to mnie się należy. Popada w pewien rodzaj marazmu.
    Gdy mamy coś ważnego, no to po prostu mamy.
    Ale jak to coś stracimy i odzyskamy... to po ''stokroć'' mamy→ w sensie radości, docenienia.
    Otworzył człek drzwi i ujrzał prawdziwe.
    No dobra. Kończę→Pozdrawiam:)↔5
  • Artbook 14.06.2020
    Witaj Deduś ;-) Dzięki za refleksje na temat wiersza.
    Zawarłeś w komentarzu dużo prawdy. O nas, o naszym postrzeganiu, o stratach i o tym, że zawsze mieć nie znaczy być...
    Dzięki za bogate przemyślenia i wnioski. Doceniam tak dobry komentarz!
    Pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania