Całkiem zwyczajnie...

trącasz mnie uśmiechem

tak mimowolnie

zachwycasz słowem

niewymuszonym wzruszeniem

 

wczorajsze zmartwienia

rozczesuję kolorując źrenice

twoim imieniem

dotykam ciszy w chaosie dnia

 

za oknem zmierzch

choinka skrzy kolorami

zwierzęcy pokot na sofie

codzienność przytulona

szczęściem

 

nasz świat kręci się

w drugą stronę

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Dekaos Dondi 29.12.2021
    Doszu fi?fi↔Zwyczajnie ładne wersy, sielsko anielsko, tak ciepło. Można się zatracić w rozprężeniu psychicznym, leżąc na tych strofach, jak w hamaku. A że świat kręci się w drugą stronę i czasami... choinka palmowa odbije. No i co z tego?
    Człowieki, też czasami się kręcą? w jakiekolwiek strony. A uniwersum będziemy żałować?!↔Pozdrawiam:)↔%
  • MartynaM 29.12.2021
    Dedusiu - Skarbusiu, jakie Ty milusińskie komentarzyki piszesz, pewnie zaraz zwrotny otrzymasz z tysiącem podziękowań i wchodzenia w cztery litery.
    Ciekawe to jest pod względem psychologicznym. Gdyby jeszcze od tego poziom dzieła
  • ... do szuflady 30.12.2021
    DeDuś???
    ... bo ze mnie zwyczajna baba jest, a Ty mnie nie podjudzaj tym rozprężaniem psychicznym = obiecałam sobie poprawę ja i słowa dotrzymać chcę?
    A że palma czasami odbija... no i cóż z tego/jak sam napisałeś/, baby też człowiekami są/ja przynajmniej czasami bywam?
    Hmmm, a wiesz Ty co, że mnie/dziwnym trafem/pasuje tutaj nawet uniwersum Herbranda = bo jeśli założyć, że moje bazgroły są jakąś formułą... bez wątpienia, występują w niej pewne stałe i jakiś symbol funkcyjny - bez którego moja formuła świeciłaby po prostu pustką???

    Nieustające
  • Dekaos Dondi 30.12.2021
    Szufladio↔Hmmm→uniwersum Herbranda jest zbiorem–nie zbirem– nieskończonym?
    Zapewne występują w tekście Twym, pewne stałe i pusto nie jest. A miejsca na dalsze, że ho ho ho?
    Poprawa poprawą, ale tak zupełnie zatracić siebie, to nie można... no chyba, że w pewnych kwestiach
    Nie w kwestach. Chociaż czasami przydatne bardzo?
  • ... do szuflady 30.12.2021
    DeDulec???
    No tak, uniknęłam słowa "zbiór" cobym się nie pomyliła ja, bo jak nadmieniłam... poprawę sobie postanowiłam w pewnych kwestiach właśnie, a jeśli ktoś chciałby jakąś kwestę w mojej intencji to bardzo proszę???

    DeDulek, raczej mnie nie będzie do 2 .I. 2022, więc już dzisiaj... życzę Ci wszystkiego co NAJLEPSZE w Nowym Roku/jak najwięcej żółcieni i błękitu??
    Chciałam napisać żółci, ale zabrzmiało by to niekoniecznie ładnie???
  • Dekaos Dondi 30.12.2021
    Szufciu?↔Ci życzę też ja, spełnienia roztropnych marzeń nawet, jakiekolwiek są, niech się spełnią całą gębą, chociaż nie powiem, jaki pyszczek marzenie ma, bom w tym zakresie, nie kumaty jam?
  • ... do szuflady 30.12.2021
    De???Du???lek???
    No jak to - jaki pyszczek ma... no szczerze uśmiechnięty un ci jest/inszym nie może być On, NOO❗????... i duuużo ??
  • Dekaos Dondi 30.12.2021
    Szufi↔A jeśli marzenie, będzie w maseczce,? to figę obejrzę, a nie uśmiech?
    E tam... ściągnę marzeniu na chwilę, by jeno zerknąć.?↔Cowid, nie zdąży hycnąć.
  • MartynaM 29.12.2021
    szybowal... ale nie. Niemniej fajnie popatrzeć na działalność portalową Towarzystw Wzajemnej Adoracji.
  • Lauro, ja też mu zazdroszczę, że wszyscy go lubią.
  • MartynaM 29.12.2021
    Edward Handscissors ja nie o tym.
  • ... do szuflady 30.12.2021
    Edward Handscissors ?
  • Bożena Joanna 29.12.2021
    Całkiem zwyczajnie i przyjemnie. Wprowadziłaś miły nastrój.
    Pozdrowienia!
  • ... do szuflady 30.12.2021
    Bożeno Joanno?
    Dziękuję za miłe słowa.

    Serdeczności
  • Cicho_sza 29.12.2021
    Nie rwiemy już szat, nie puszymy się, żyjemy. Tylko tyle i aż tyle! ?
  • ... do szuflady 30.12.2021
    Cichoniu?
    I o to właśnie chodzi... grzywki grzecznie ulizane i cała garderoba wymieniona/ tak zwyczajnie bez puszenia się.

    Serdeczności i kizi - kizi za ptaszkowym uszkiem?
  • pansowa 30.12.2021
    To straszne, że można lubić człowieka i doceniać to co pisze.
    Nasz nadworny detektyw zaraz wyłapie TWA.
    Biedne to i skrzywione.
  • ... do szuflady 30.12.2021
    Puchaczu???
    No 'tylko usiąść i zapłakać, że ta dola byle jaka'... zawsze znajdzie się jakiś 'szpieg z krainy deszczowców'. A Ciebie gdzie pióra niosą❓

    Serdeczności
  • Piotrek P. 1988 30.12.2021
    Ładnie, wesoło i pozytywnie. 5, pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania