Casanova Franco _ pasja

Franek Szrama, Franek Lutowany; takie miał ksywy. Był szefem drogówki może na południu Polski, a może na zachodzie? Trzymał w ryzach cały zmotoryzowany powiat i nie tylko. Do tego trzeba dodać, że był cholernie przystojnym mężczyzną, a blizna na lewym policzku dodawała mu magicznego uroku. Przeeezajebista, ciągnęła się od kości policzkowej, by po skosie w dół zakończyć swój bieg lekkim dołeczkiem w kąciku ust. Przepięknie poorana bruzdami i wygojona samoistnie przez zbliznowacenie bez ingerencji chirurga. Szczególnie latem lśniła się cudownym perłowym blaskiem na opalonej skórze. Do tego wszystkiego miał on dobrze zarysowaną szczękę i wyraźne kości policzkowe; pewnie scheda po przodkach. To symbol silnego i walecznego mężczyzny. I właśnie Franek Szrama taki był. Mundur i biała czapka dodawały mu jeszcze więcej seksapilu. Ileż to młodzieńców śniło o takiej facjacie? Specjalnie okaleczało swoją twarz, chcąc mieć bliznę, taką, jaka widniała na twarzy kapitana MO. Franek też jako znany pies na kobiety zawładnął sercami płci pięknej. Każda chciała chociaż raz być w jego ramionach. Szybka jazda, łamanie przepisów i co za tym idzie, mandaty wzrastały u tej grupy społeczeństwa jak grzyby po deszczu. Franek Lutowany był również znany w Komendzie Wojewódzkiej jako szef najbardziej rozwijającej i przynoszącej zyski jednostki. Pochwały i awanse nie miały końca. I pomyśleć, że blizna może się okazać sposobem na życie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Kocwiaczek 24.03.2020
    Tjeri?
  • Pasja 24.03.2020
    Taki Casanowa to skarb dla powiatu. Fajna opowiastka.
    Myślę jak Kocwiaczek? Ale licho wie? ?
    Pozdrawiam Autora
  • Berkas 29.03.2020
    Fajny ten Franek, ależ miał wzięcie.
    No tu też mi przyszedł na myśl Antoni .
  • Dzisiaj jest dzień na odsłonę. Zrzućmy kurtynę i pokażmy swoje oblicze. Obok tytułu wpisujemy nic
  • Pasja 02.04.2020
    Tutaj jestem z siebie zadowolona? że nikt mnie nie odkrył?
  • Kocwiaczek 02.04.2020
    Nie ma to jak dobra zmyłka :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania