Cegła na cegle

Stary, nie odwiedzany od bardzo dawna cmentarz, który w wielu umysłach i sercach przez lata budził grozę i lęk - pewnej nocy ucichł. Upiory przestały po północy schodzić krętą ścieżką do miasteczka. Zjawy i inne umarlaki nie skrobały po szybach, ucichły szczękające łańcuchy na ulicach. Skrzypiące furtki przestały skrzypieć. Psy pilnujące domostw ze swych bud, nie zostawały rozszarpywane przez wygłodniałych truposzy.

Na tereny przycmentarne powróciły ptaki. Niektórzy mieszkańcy twierdzili, że widzieli rodzinę łasic radośnie bawiącą się pośród nagrobków. Znad cmentarza zaczęła znikać gęsta szara mgła. Samo wzgórze, na którym znajdowała się nekropolia, zdawało się jakby bardziej lśnić i zachęcać do odwiedzin.

Jedynymi niepokojącymi odgłosami które dochodziły spod ziemi, były dźwięki obijających się o siebie kości. To kościotrupy trzęsły się, w swoich zbutwiałych trumnach, ze strachu. Nieliczne wampiry zamieszkujące największą z krypt rwały sobie włosy z głowy dniami i nocami.

A wszystko przez małą tabliczkę, która pojawiła się kilka dni temu przed wejściem na cmentarz. Wesoło oznajmiała, że w tym miejscu deweloper zbuduje uśmiechnięte i nowoczesne osiedle jutra.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Canulas 05.05.2019
    Z poczatku sądziłem, że to będzie słabe. W ogóle jakoś dziwię anty podszedłem do treści. Mile rozczarowanie ;)
    Oczywiście to taki horror z przymrużeniem oka, ale nawet smakuje.
    Pozdrox
  • Ogonisko 05.05.2019
    O taki efekt mi chodziło :) Cieszę się, że podpadło do gustu!
  • ania_marzycielka 05.05.2019
    Bardzo mi się spodobało, fajny koniec :) Pozdrawiam.
  • Ogonisko 05.05.2019
    Przyjemność także po mojej stronie :)
  • pkropka 05.05.2019
    Nie spodziewałam się. Takie króciutkie, a tak obrazowe. Super ;)
  • Ogonisko 05.05.2019
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz. Cieszę się, że ten krótki tekst nie zanudził :)
  • yanko wojownik 06.05.2019
    Śmiałem się na końcu - jest efekt!
  • Ogonisko 06.05.2019
    Cholera, a chciałem abyście drżeli z przerażenia - nie śmiali :)
  • PawelM 25.07.2019
    Fajne. Nie wierzę, że nie chciałeś rozbawić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania