Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

***

*

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Agnieszka Gu dwa lata temu
    Hej,
    Jeden z nielicznych tekstów, gdzie elfy nie są delikatnymi, niewieścimi łajzami, a normalnymi... hm... "pierdolonymi elfami" XD

    Kawał świetnego, technicznie i fabularnie dość niekonwencjonalnie zbudowanego tekstu.
    Czytając go, ubawiłam się setnie XD
    Pozdrowionka :)
  • OsMiornicaDave dwa lata temu
    Bardzo dziękuję za tak pochlebny komentarz tego hmm... niekonwencjonalnego tekstu o niekonwencjonalnym elfie ;)
  • Domenico Perché dwa lata temu
    Jak dla mnie wulgarność zabija ten tekst.

    Pisząc językiem tekstu: jest do dupy.
  • dziadek grafoman dwa lata temu
    Nie zgadzam sie z Domenico. Pisząc językiem tekstu... dupa nie jest właściwym określeniem. Jeśli ja mógłbym zwrócić na coś uwagę to na skąpe słownictwo. Otworzyłem specjalnie gogle i wpisałem w wyszukiwarce: polskie wulgaryzmy. Jest tam kilkadziesiąt różnych słówek. Niektóre całkiem mocne. Jeśli ten tekst ma być zdominowany przez wulgaryzmy to radził bym Ci postudiować jeszcze i włożyć w to więcej inwencji. Niestety moim zdaniem forma zabija treść. Trudno w tym gąszczu "ozdobnikow" wyłowić fabule a przecież to ona powinna zaciekawić czytelnika. Generalnie mocne i nietuzinkowe.
  • OsMiornicaDave dwa lata temu
    Dominiku, dziadku, macie rację, pisałam to oko na kolanie. Obiecuję, że przyłożę się do wulgaryzmów i włożę w nie więcej inwencji <3 .
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Powiedziałabym, że w formie bardzo w moim stylu.
    Młoda cho tu, w naszym stylu jest :) Tak jakbym chłopaków widziała nszych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania