Centrum

Tak się zastanawiam ostatnio nad tym czy w Polsce ludzie umieją jeszcze na spokojnie i z kulturą ze sobą dyskutować na nie raz dzielące społeczeństwo tematy jak np polityka... ?

I kolejne nurtujące pytanie czy warto mieć ugruntowane skrajne poglądy lewicowe bądź prawicowe ?

Bo w sumie na czym by to miało polegać czy osoba np o skrajnych prawicowych poglądach bierze pod uwagę argumenty i światopogląd swoich politycznych przeciwników (tak samo w drugą stronę) czy raczej jest to mur nie do przeskoczenia w swerze mentalnej? Masz swoją wizję świata i nikt i nic nie jest w stanie tego zaburzyć? Nikt i nic nie jest w stanie zasiać w twojej głowie choćby ziarenka wątpliwości że w sumie mogę się mylić, mogę nie mieć racji, albo poprostu uszanować czyjeś zdanie bo wiadomo że może się różnić od twojego tak poprostu !

Jeśli tego nie umiemy no to faktycznie słabo to wygląda jesteśmy otwarci i tolerancyjni ale tylko w teorii ! Tylko w swojej swerze komfortu ! Moja racja jest mojsza niż twojsza !

Dlatego najlepiej zachować zdrowy rozsądek w każdej dziedzinie życia nie być niezdrowym fanatykiem i trzeźwo oceniać otaczającą rzeczywistość .

CENTRUM🙂

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Grafomanka 2 tygodnie temu
    Wydaje mi się, że dzisiaj musiałoby wydarzyć się coś naprawdę wielkiego, żeby na nowo pogodzić ludzi i zniwelować dzielące różnice. Niemniej byłby to destrukcyjny bardzo wariant, a nie o to przecież chodzi.
    Na zdrowy rozum uważam, że będzie jeszcze gorzej... a tekst do poprawy. Interpunkcja, tu leży pies pogrzebany.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania