Ceremonia wręczenia skrzydeł

O, świecie,

na fanfarach w ciszy mi graj.

W ciszy Twojej pieśni pragnę ten ostatni raz.

Z dala od myśli nieznanych i łez tak bardzo.

Tylko o wolne dzwięki proszę.

Zbyt dużo hałasu i zamętów mi dałeś.

A teraz liter nie poskładam i głosu mojego i tak nie usłyszysz.

Jak za życia, pamiętasz?

Nie pamiętaj mnie, ale spraw żeby ptaki nie odleciały.

Ten ostatni raz.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Ten ostatni raz pragnę, żeby ptaki nie odleciały... Nie wiem, co kryje się za odlotem ptaków, ale wiersz z tą prośbą do świata, ostatnim pragnieniem, porusza kotarą. Nie pamiętaj mnie – genialne, choć może chodziło o pamięć ludzi tylko.
    Pozdrawiam ?
  • miloscisraczka dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam ciepło ?
  • Florian Konrad dwa lata temu
    Przepiękny tytuł. Wiersz- no trochę w tonacji egzalto. Teraz już tak się nie pisze :) :) Ale w sumie nie mam do czego się doczepić. Aha - beznadziejny nick, po prostu nie idzie traktować poważnie kogoś, kto tak podpisuje się i swoje prace. Dziecinada i żenada.
  • miloscisraczka dwa lata temu
    A Twój komentarz trochę w tonacji powierzchowno. To tylko "beznadziejna" nazwa, a Ty pyk od razu wrzuciłeś mnie do wora z dopiskiem: "Nie traktować poważnie". Właściwie o tym po części jest mój wiersz. Nieładnie. Ale dzięki za poświęcenie chwili na ocenkę ?
  • Florian Konrad dwa lata temu
    miloscisraczka Ty tak serio?? Obierasz sobie taki, a nie inny nick i jeszcze dziwisz się, że ktoś może tak zareagować? Sam(a) sobie strzelasz tym nickiem w kolano - yyy... no nie napiszę do ciebie s*aczko, choć może lubisz tę ksywę :) Prostacka i wulgarna dziecinada na całego, taki nick. Naprawdę, ludzie - szanujmy się, nie ośmieszajmy się.
  • miloscisraczka dwa lata temu
    Florian Konrad smutne masz żyćko
  • Florian Konrad dwa lata temu
    miloscisraczka - ale za to majty - czyste, nie dopadła mnie... wiadomo :)))))
  • miloscisraczka dwa lata temu
    Florian Konrad to dobrze, że nie dopadła. Nie życzę nikomu, żeby dopadła. Codzienna dzicz przed nawet najdrobniejszymi sprawami nie jest niczym przyjemnym
  • słone paluszki dwa lata temu
    A mnie się nick szalenie podoba :]
    To tylko wirtual, autor nie podpisuje książek tym nickiem, więc spoko loko i maroko.
    Moim zdaniem wiersz jest w jeszcze warsztacie.
    Pozdrawiam.
  • miloscisraczka dwa lata temu
    Dzięki i pozdrawiam!
  • 00.00 dwa lata temu
    Pożegnanie i te ptaki...
    Rusza ten wiersz, rusza strefę której bardzo nie lubię.
  • miloscisraczka dwa lata temu
    Cieszę się, że rusza

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania