Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Chapter Nineteen

...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Bajkopisarz 01.08.2020
    „niektóre z punktów Petera.”
    Punktów czego? Brakuje dopowiedzenia
    „Dawno już nie był względem niego taki”
    Niego sugeruje że to Matt był opryskliwy względem Steve a nie odwrotnie
    „więc resztę trasy przejechał ją w milczeniu.”
    Ją zbędne
    „Padł na łóżko jak kłoda.”
    Dobrze byłoby doprecyzować, ile czasu minęło między wizytą w toalecie a padnięciem na łóżko i co się stało te Stevem.
    „tak dostanie, że”
    dosadnie

    Trafna obserwacja, jeśli chodzi o Steve. Nie chcę przesadnie generalizować, ale bywają ludzie pokrzywdzeni przez los, którzy znajduja szczególne upodobanie w wyrafinowanym gnębieniu innych, uważając, że skoro oni maja źle to inni też powinni doświadczyć nieszczęścia. Steve się bardzo dobrze wpasowuje w taki obraz.
    Wujek Peter zmienia grupę i przystaje do tych coraz mniej sympatycznych postaci, a Jack odwrotnie. Ciekawe jak dalej z Mattem będzie, czy ma apogeum antypatyczności za sobą, czy to tylko chwilowe załamanie i zaraz podskoczy w poziomie wredoty.
  • sunshine28 01.08.2020
    "Zimna kawa, przypalone tosty, plama na świeżo upranej koszuli, czy sterta e-maili czekających na odpowiedź, to tylko niektóre z punktów Petera" - może myślnik byłby tutaj bardziej zasadny, ale wydaje mi się, że nie trzeba nic dopowiadać, bo punkty, które były powodami do narzekania Petera, zostały wymienione.
    Literówki poprawione :)
    "Dobrze byłoby doprecyzować, ile czasu minęło między wizytą w toalecie a padnięciem na łóżko i co się stało te Stevem." - uznałam, że to nieistotne elementy, które niewiele wniosłyby do fabuły. W domyśle Matt rzucił kluczyki z samochodu tacie, który poszedł ogarnąć Steve'a :)
  • Bajkopisarz 01.08.2020
    sunshine28 - jeśli czytelnik, istota z natury rzeczy zagubiona jak dziecko we mgle i bezradna niczym osiemnastolatek przed uruchomieniem pralki, zgłasza, że nie rozumie, to trzeba mu podać na złotej tacy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania