Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Chapter Thirteen

...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Bajkopisarz 10.07.2020
    „się jej przyjrzał, aby upewnić się, że jest cała i zdrowa. Dopiero potem zerknął na prawy bok pojazdu, by przekonać się”
    3 x się
    „Co, za niewychowane dziecko! – pomyślał”
    Skoro to myśl to taki zapis: „Co, za niewychowane dziecko!” – pomyślał
    „parkając.”
    Parskając (?)
    „się Peter, z niedowierzaniem przyglądając się żonie, która zdawała się”
    3 x się

    Dwie uwagi – akcja z Peterem i Amandą dzieje się jakiś czas po świętach. Dobrze byłoby nakierować czytelnika ile – tydzień, miesiąc?
    Matthew ma raka i nie chce się leczyć. Może przegapiłem, ale czy gdzieś podał jakikolwiek argument dlaczego nie chce? Dlaczego woli, jak twierdzi Steve, położyć się żywym do trumny i umierać w wielkim bólu. Coś nim kieruje, a ja nie wiem co. Nie bo nie?
  • sunshine28 10.07.2020
    No właśnie, nie mam pewności, co do zapisu myśli bohaterów. Zasada jest taka, że zawsze stosujemy cudzysłów? Co, do Twojego pytania... w jednym z rozdziałów jest mowa o tym że jego mama umarła na podobną chorobę, więc Matt po prostu boi się leczenia ale nie przyzna tego otwarcie ? Można więc uznać, że dla otoczenia jest to wybór na zasadzie "nie bo nie"...
  • Bajkopisarz 10.07.2020
    Przypuszczam, że nie zawsze stosujemy cudzysłów do myśli, ale z drugiej strony jeśli go zastosujesz to ryzyko popełnienia błędu będzie minimalne. Jak dla mnie bezpieczniej jest go użyć niż nie.
    Dziękuję za wyjaśnienie, utwierdza mnie w opinii o Matthew ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania