Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Chapter Twenty Two

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Bajkopisarz 15.08.2020
    „Może właśnie dlatego jemu obrywało się z podwójną siłą, kiedy wracał pijany z uroczystego bankietu lub, czasem nawet pracy.”
    Kto wracał? Jack czy John?
    „który zawibrował. Uruchomił aplikację, w której”
    Który – której = powtórka

    Jakie przyspieszenie ? Po pierwszych, ślamazarnych nieco rozdziałach teraz wręcz pędzisz z treścią. Ale to dobrze, że się wiele dzieje. Dobrze też, ze postacie ciągle pokazujesz w innym świetle. Jack nie chciał znać Samanthy a teraz pcha się do niej. Matt był skończonym dupkiem, ale potrafi błysnąc humorem. Peter wydawał się najbardziej zrównoważony a ma największe kłopoty. Wszelkie odcienie szarości, super.
  • sunshine28 16.08.2020
    Dzięki, bardzo motywująca opinia :)

    Staram się równoważyć tempo akcji. Nie chcę uśpić czytelnika, niemniej atakowanie go coraz to nowszymi wątkami jest równie niepożądane...
    Co do pokazywania na przemian dobrych i złych cech bohaterów - dodałabym do tej listy jeszcze Audrey. Wydarzenia w barze zdecydowanie obnażyły jej gorszą, dotąd nieznaną nawet jej samej stronę :)
  • Bajkopisarz 16.08.2020
    sunshine28 - no i dobrze Ci idzie ;) Jakże odmienne są teraz moje wrażenia od tych z początku czytania...
  • LBnDrabble 15.08.2020
    LBndrabble wraz z pasją zaprasza do wzięcia udziału w zabawie na 100 słówek!
    Temat i ramy czasowe uzyskasz w tym wątku:
    https://www.opowi.pl/forum/konkurs-lbndrabble-nr-12-w1306/
    Serdecznie zapraszamy!!!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania