„Charley Davidson” - Darynda Jones

Witajcie!

 

Dziś napiszę o „trochę luźniejszej” serii książek. Z gatunku fantasy.

 

O serii „Charley Davidson” autorstwa Daryndy Jones.

 

Niezwykła Charley Davidson widzi zmarłych. Dlaczego? Ponieważ jest kostuchą. Jedną z jej wielu obowiązków jest przeprowadzenie dusz, po śmierci na drugą stronę. Charley jest też prywatnym detektywem. Rozwiązuje dziwne zagadki dotyczące również osób już nieżyjących.

Osobiście kocham tę postać, za całokształt. Jej podejście do ludzi. I relacje z nimi.

Nie raz „pękałam, ze śmiechu” z powodu żartów Charley. Zagadki, które rozwiązuje, też same w sobie są interesujące. Książki szybko się czyta. Przynajmniej mi. Trochę w nich horroru, trochę przygody. To naprawdę fantastyczna seria! Książki autorstwa Darynda Jones dostarczają czytelnikowi niezwykłych emocji. A autorka nie „zmienia tempa” z każdym kolejnym tomem. Bohaterka serii ma niesamowite poczucie humoru. I ekscentryczne podejście do życia. Tom rozpoczynający serię nosi tytuł „Pierwszy grób po prawej”. Swoją premierę miał w 2012. Książki zostały bardzo dobrze przyjęte przez czytelników. Charley można kochać albo nienawidzić. Na pewno nie pozostawia człowieka w obojętności. Fantastyka, po którą warto sięgnąć choćby dla zabicia czasu. Seria zawiera już czternaście tomów o przygodach charyzmatycznej Charley. Nie wszystkie książki zostały przetłumaczone na język polski. Gorąco polecam.

 

Źródła do wykorzystywania informacji: Wikipedia.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • zsrrknight dwa lata temu
    to jakiś wpis na bloga?
    A tak poza tym dość sporo tu błędów interpunkcyjnych.
  • Katarzyna LadyFree A dwa lata temu
    Tak, to z mojego bloga.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania