Poprzednie częściCharlotte

Charlotte 2

Rozdział 2

 

Gdy moja mama poszła spać, stwierdziłam, że muszę poczytać ten pamiętnik. Były w nim różne mroczne rzeczy. Pomyślałam, że może ta dziewczyna była nieszczęśliwa.

Chciałam się dowiedzieć ile ona ma, lub miała lat. Z wielką uwagą przeglądałam każdą stronę, ale szukałam czegoś konkretnego.

Kiedy doszłam do końca pamiętnika, zobaczyłam jej wpis gdzie pisała o sobie. Dowiedziałam się, że gdy pisała pamiętnik miała dwanaście lat- czyli tyle co ja. Chciałam się jeszcze dowiedzieć, kiedy został założony pamiętnik- ale nigdzie nie mogłam tego znaleźć.

Znudziło mi się czytanie wpisów. Pomyślałam, że kiedy indziej przejrzę go dokładniej.

Wzięłam się za dalsze sprawdzanie pudeł. Były tam przeważnie zabawki podpisane przez Charlotte, ale też były tam jakieś stare zeszyty. W szafie były ubrania, przeważnie sukienki- ale były stare, wypłowiałe i brzydkie.

Ta dziewczyna bardzo mi się spodobała, może chodziło o jej mroczne wpisy?

Wykończona, bezskutecznymi poszukiwaniami poszłam spać.

 

...........................................................................................

Od autora: Przepraszam, że ta część jest taka krótka. Pewnie jak zawsze będą błędy. Nikt mi tego nie sprawdza, bo mówiąc szczerze wstydzę się komuś to dać do przeczytania. Proszę o komentarze, dlatego, że nie wiem czy jest sens dalszego pisania... Pozdrawiam:)

Następne częściCharlotte 3

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Neurotyczka 06.02.2015
    Mi się podoba, chociaż mogłabyś dać troszkę więcej opisów ;]
    A jeśli chodzi o błędy, to ja tam chyba żadnych nie widziałam, ale polonistką nie jestem...
  • KarolaKorman 06.02.2015
    Przede wszystkim w opowiadaniu powinien być jeden narrator, więc jeżeli w części pierwszej opowiada mama to również w kolejnych częściach narratorem powinna być ona. Zauważyłam jednak w innych opowiadaniach na Opowi.pl, że modne stały się opowiadania (tak to nazwę) wielonarracyjne tzn. Każdy z bohaterów i główny i drugoplanowi opowiadają własną historię, więc jeżeli było to zamierzone to zwracam honor. Pisz dalej, a stosując się do wskazówek udzielanych w komentarzach, każda kolejna część będzie lepsza. Powodzenia :)
  • Dardżeling 06.02.2015
    tzn. Powiem tak, że wprowadzeniem miała być narracja "mamy", ale głównym narratorem i bohaterem, jest i będzie Ashley :)


    PYTANIE :) pisać dalsze rozdziały?
  • MissDelacour 06.02.2015
    Jakie piękne *_* Ideał ;)
    Zapraszam również na moje : http://jakpowstajetecza.blogspot.com/
    To dopiero I rozdział , rozkręcę się ;)
  • KarolaKorman 06.02.2015
    Ja zachęcam do pisania i życzę wiele pomysłów.
  • KarolaKorman 06.02.2015
    Ja zachęcam do pisania i życzę wielu pomysłów. WIELU!
  • Lipcia 12 07.02.2015
    fajnee pisz dalej !!
  • Emily 20.02.2015
    świetne :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania