Aaa

Aaa

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • misz_6 rok temu
    Powiadają "chcieć to móc" ale czy to prawda nie wiem. Nie trzeba być uwielbianym przez wszystkich. Jak dla mnie to to trochę uciążliwe. Ważne aby znaleźć chociaż jedną osobę dla której będzie się wyjątkowym. Czy to jako przyjaciel, czy coś więcej.
    Źli ludzie nie urodzili się źli tylko tacy się stali przez różne zdarzenia w życiu. Często bywa to tak że dawali zbyt dużo innym a ci tego nie doceniali więc się poddali. Choć to ciepło może być głęboko to dalej jest. Czeka tylko na odpowiedni moment, osobę, zdarzenia.
    I żeby umieć zadbać o innych, trzeba najpierw zadbać od siebie <33
    Takie spojrzenie me ^^. A wierszyk choć smutny to piękny. I nie poddawaj się nigdy przenigdy! Jak to mówią "po nocy zawsze wstaje dzień" <33
  • Noico1 rok temu
    Dzięki misz za ciekawy komentarz. Na każdego nachodzą takie chwile autorefleksji, że chciałby coś w swoim życiu udoskonalić, naprawić. Ten wiersz jest właśnie wyrazem takiego momentu. Masz rację czasem ważniejsza jest jedna osoba, niż szukanie na siłę poklasku anonimowych tłumów. Pewnie podmiot liryczny nieco przeszarżował w marzeniach. Licentia poetica. Bardzo dziękuję za zatrzymanie przy wierszu. Pozdrawiam.
  • misz_6 rok temu
    Dobre wiersze warto czytać a to akurat moje klimaty <33 Według mnie nie da sie "przeszarżować" marzeń. Niech będą tak duże i wymyślone i nierealne jak tylko mogą być, bo to one dają nam nadzieję i powody do życia <33
  • Noico1 rok temu
    misz_6 dzięki za te miłe słowa:) Pozdr.
  • Wiersz mi się podoba, faktycznie jest inny niż reszta, chociaż chrześcijaństwo to nie moja bajka (to o miłości bliźniego). Być kamieniem to trochę jak ludowy buddyzm, chociaż buddyzmu nienawidzę, żeby była jasność.
    Spokój kamienia, a jak kamień się wkurwi wreszcie, to dopiero będzie 😃
    Pozdrawiam 🙂
  • Noico1 rok temu
    Dzięki Weleborze, tak bywa, że kamień ma w życiu lepiej, on w przeciwieństwie do ludzi już nic nie musi, może się oddać filozofii, rozmyślniu o rzeczach metaficznych.
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Noico1 5 min. temu
    I zabierz sobie swój bełkot, bo zostawiłeś nie tam gdzie trzeba.
    Lotos 3 tygodnie temu
    Każdy może w różny sposób wyrażać swoje poglądy i każdy może je krytykować.

    Pozdrawiam.

    Pokaż mi człowieka o zdrowych zmysłach który gloryfikowałby zbrodniarza takiego jak Hitler, który wymordował 3 miliony Polaków, za jego przyczyną zginęło w trakcie wojny kilkadziesiąt milionów. Jeśli masz na myśli "reportaż" tvn, to chyba powinieneś dobrze wiedzieć, że to była opłacona ustawka. Jeśli nawet jakiś psychol zrobiłby coś takiego ze swojej własnej woli, to byłby to tylko pojedynczy psychol. Dlatego nie rozumiem, czemu mieszasz do tego patriotów. A Ty patriotą nie jesteś? Nie kochasz kraju w którym się urodziłeś, w którym są groby Twoich bliskich. Polska, jak mało który kraj, ma bardzo piękną historię.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Reportaż TVN- u pokazywał prawdę, mieszkam 20km. od Wodzisławia i wiele razy odchodziły takie "imprezy". Zaczęło robić się coraz głośniej, aż dotarło do TVN. Znam wielu takich patriotów bijących się na meczach, wychodzących z knajpy i krzyczących "Kurwa gdzie jest Hitler i SS", "Kupujesz kebaba wspierasz araba" Albo niepijących, nie palących, ale wszystko wiedzących. Mówią, że wszyscy w Izraelu mówią po polsku, bo to jest ich przyszła ojczyzna. Mógłbym tak jeszcze wymieniać, ale to nie portal na takie dyskusje. Napisałem tekst i możesz go krytykować, że ci się nie podoba, że jest kiepski, ale jak mówisz, że jest nieprawdziwy to się z tobą nie zgodzę.

    1
    CytujOdpowiedz
    Gość
    Gość
    Goście

    Opublikowano 25 Listopada 2019
    @Gerber tja, uwierzyłbym w te imprezy, gdyby nie to, że gloryfikowanie faszyzmu jest karalne. Niby Ty wiesz, a policja nie wiedziała. Tylko tvn musiał zadziałać:) He, he, drętwe. I ten tort zrobiony na prędce z wafelków, pod reportaż, i ten hailujący kamerzysta. Żałosne to wszystko. Skoro o tym wiesz, to czemu nie powiadamiasz odpowiednich służb. Takie coś jest jak nic przestępstwem. No chyba, że chodzi o jakichś przedstawicieli wiadomej mniejszości. Ale oni by raczej sobie d. nie zawracali taką dziecinadą.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Możesz nie wierzyć, to nie jest w końcu kwestia wiary, a ja swoje widziałem i wiem.
    Pamiętasz ten dialog, to z innego portalu?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania