.

.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Neurotyk 13.06.2017
    Tak jak Cię lubię za wątki na forum, tak za to coś daję Ci pałę. Wyrzuć to coś do kosz.
  • Allfree 13.06.2017
    Ok rozumiem, napisz w czym rzecz
  • Neurotyk 13.06.2017
    Allfree , w gównie, które napisałeś. Jeżeli to ma być błyskotliwa miniatura to gówno to jest. Jeżeli to miało być chytre, to jest częstochowskie.
  • Neurotyk 13.06.2017
    To jest głupota, to co napisałeś. Wiem – zaraz zlecą się dawać Ci piątki szukać głębi i artyzmu w tym. Na szczęście nie będę tego czytał.
  • Allfree 13.06.2017
    Objaśnij szerzej
  • Allfree 13.06.2017
    pogadałbym głębiej, ale nie ma priva ;-)
  • Neurotyk 13.06.2017
    Publikujesz tutaj wiersze, bo gdzie indziej w wyśmialiby Cię. Nie chcesz wchodzić w głębiej w to – uwierz mi :)
  • Neurotyk 14.06.2017
    Stawiam dolary przeciw orzechom, że jakiś dyletant-grafoman da Ci pozytywną ocenę i jeszcze krótko uzasadni, że widzi coś, czego – co prawda – nie jest wstanie kreślić ani wyartykułować, ale, że – jednak – coś w tym jest.

    BAJ
  • Allfree 14.06.2017
    Czy opowi.pl, to portal mający podnieść moją samoocenę??? Gdyby tak było byłbym znany z telewizji. Mało kto wie kim jestem na tym portalu. I niech tak zostanie. Mamy przecież tak zwane pożal się "anonimowe" nicki. Ale kim naprawdę jestem??? Nie wiem nikt oprócz mnie. Czasami jestem pod wrażeniem z jaką łatwością przychodzi komuś komentowanie, bez żadnych zahamowań w słowach czyjeś twórczości na tym portalu. Nie mówiąc już o tym, jakim jesteśmy człowiekiem...

    Neurotyk, walczę o to aby być poza szeroko rozumianym systemem...
  • Neurotyk 14.06.2017
    Wiem, że ten wiersz to gniot i zakładam, że tylko tu nie boisz się z tym czymś startować. Może jesteś jakimś poetą a tu tylko jaja sobie robisz, mówiąc kolokwialnie. Może. Masz rację XD

    BAJ
  • Neurotyk 14.06.2017
    PS

    Mylisz się kolego – z łatwością ty przychodzi dawanie piątek, a nie rzetelne ocena :) Czyli pała :)
  • Neurotyk 14.06.2017
    *z łatwością tu
  • Allfree 14.06.2017
    Łatwy portal: czytaj opowi.pl ;-) Nie dodam więcej, bo powiem kim jestem ;-)
  • Allfree 14.06.2017
    Słowa powyższego wiersza zostały nieco zmienione, aby nie było podtekstów, które być może byłby pożywką dla "politycznych" skojarzeń. Jestem apolityczny i neutralny wobec tego co się dzieje w kraju. To nie moja bajka...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania