No to fajnie

Moje najlepsze opowiadanie a tak na serio specjalnie to pisałem nie jestem poetom czy czymś podobnym tylko poprostu miałem taki zakład

PS-będę brał babcie w aucie

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Trzy Cztery 05.07.2021
    "Strzyga zeszła ze mnie i znikła. Nawet nie powiedziałem słowa i uciekłem z tego pokoju biorąc swoją babcię".

    No cóż... Można brać i swoją babcię, niektórzy mówią, że wszystko można, jak się chce, ale - w biegu? Lepiej w jakimś spokojnym zakamarku. Franek Kimono np. śpiewał: "Będę brał cię w aucie":)

    Czytałam, śmiejąc się. myślę, że błędy powstawiałeś specjalnie, z okazji lata, żeby można było się relaksować.

    "Po wytsawionym mandacie jak najszybciej udałem się po kluczyki i wsiadłem do samochodu a babcia zamkła się w domu".

    Hahaha! 5!
  • cos_ci_opowiem 05.07.2021
    Dobra, teraz też zaczynam podejrzewać, że on tak specjalnie ;)
  • Trzy Cztery 05.07.2021
    cos_ci_opowiem, a jak myślisz, kto podrapał babci buzię? Strzyga, co zlazła z bohatera na widok staruszki, czy dziadek z obrazu? Ja stawiam na dziadka. Pewnie to były jego pazury. Zszedł z obrazu i w akcie zazdrości o chutliwego wnuczka Wiliama, podrapał babcię:)

    "Zobaczyłem babcie na podłodze na twarzy miała ślady pazurów".

    "Dziadek na tym obrazie wcześniej miał uśmiech a teraz jest poważny"

    :))))))
  • cos_ci_opowiem 05.07.2021
    Trzy Cztery Poczekam na dalszą część, tam będzie sprawca. xD
  • Śrama 06.07.2021
    Przepraszam jak kogoś zestresowalem moim beztalenciem ale 10 zł piechotą nie chodzi
  • Trzy Cztery 07.07.2021
    Śrama, załóż się jeszcze raz, bo co to jest 10 zł. Co za to kupisz? Jedną skarpetkę. Za 20 zł. miałbyś parę.
    Chociaż... są i skarpetki po 2 zł za parę...
    Nie wiem dlaczego pomyślałam o skarpetkach. Jest tak gorąco, że zamiast skarpet lepiej kupić worek lodu i wodę mineralną. Akurat - 10 zł. No to już się może nie zakładaj:)
  • Śrama 06.07.2021
    Jak ktos chce mogę kogoś zaobserwować
  • kigja 06.07.2021
    PS-będę brał babcie w aucie

    Mnie, mnie, mnie! hahahahahaha
  • Pan Buczybór 06.07.2021
    ok

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania