.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Numizmat 23.09.2016
    Moja interpretacja: to wcale nie sen, ale też nierzeczywistość. Częściowo dzieje się w głowie Eryki a częściowo nie. Człopki... tfu znaczy te... czołgi są prawdziwe. Wojna. Żydzi. Ukrywanie się. Badum tsss!

    Jedna rzecz w sumie tylko zwróciła moją uwagę jako podejrzane o nieprawidłowość:
    "W końcu pojawiła się dwójka właścicieli" - dwójka to w kajeciku XD Bardzo potocznie i nie brzmi dobrze imho. Dałbym raczej pojawiło się dwóch właścicieli, jako że obaj byli facetami ;)

    No, ode mnie 5 ;)
  • Rasia 23.09.2016
    Dwójka nie jest błędem, tak samo tak dwójka chłopców, ale brzmi rzeczywiście lepiej, więc zmienię, dzięki za uwagę :) Cieszę się, że ten tekst tak do Ciebie dotarł, mimo że tak naprawdę nie podałam istotnych szczegółów. Miło mi, że zajrzałeś :)
  • KarolaKorman 23.09.2016
    Odczytałam teks podobnie jak Numi, z tą tylko różnicą, że dopiero po jego podpowiedzi przytaknęłam, że rodzina pewnie faktycznie jest napiętnowana za pochodzenie. Bardzo ładny tekst, 5 :)
  • Rasia 23.09.2016
    Trafne spostrzeżenie tak czy siak :) Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się spodobał, bo jednak jest dosyć "inny" i miałam pewne obawy co do upubliczniania go.
  • Freya 23.09.2016
    Świat postrzegany oczami dziecka jest pozbawiony zawiłych pojęć, definicji, oczekiwań i przekonań. Jest ograniczony ramami najbliższego otoczenia, a najbardziej liczy się obecność bliskich i poczucie bezpieczeństwa. Eryka traci nawet to :'(
  • Rasia 23.09.2016
    Miło mi, że wciąż czytasz moje teksty mimo zakończenia poprzedniej serii :) I fajnie, że wyłapałaś w tym tekście właśnie to, co chciałam osiągnąć, ukazując świat z perspektywy dziecka.
  • detektyw prawdy 23.09.2016
    Bardzo, ale to bardzo swietny tekst.daje 5, lubie takie klimaty.
  • Rasia 23.09.2016
    Dziękuję serdecznie :)
  • Katra 23.09.2016
    Tekst bardzo mi się podoba. Trochę smutny i także skojarzył mi się z wojną, ale jak najbardziej uderzył w moje klimaty :).
  • Rasia 23.09.2016
    To cieszę się bardzo, dziękuję jak zwykle za Twoją obecność :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania