---

...

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (47)

  • Aisak dwa lata temu
    Popraw błąd w tytule...
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Chętnie, tylko nie wiem jak edytować.
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    Klikasz (Po prawej na górze) Mój profil> ( po lewej ) publikacje > ( klikasz ikonkę ołówka i kartki przy danym utworze)
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Dzięki.
  • Aisak dwa lata temu
    Jeśli nie odpowiadasz bezpośrednio pod komentarzem czytelnika, to znaczy, że masz go w dupie.

    Ta sytuacja może się szybko odwrócić...
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Aisak sorki, uczę się.
  • Tjeri dwa lata temu
    Jeszcze dla lepszego efektu mógł ją ktoś po plecach dla pokrzepienia poklepać! ?
    Krótki to tekst mówiący jednak coś o Twoim pisaniu. Jeśli są błędy, to ich nie dostrzegłam, no może poza dywizami, które powinny być myślnikami, tudzież półpauzami plus gdzieniegdzie jakiś zaimek do wywalenia. Ogólnie poprawne pisanie z dystansem i czarnym humorem. Może ten teges nie urywa, ale czyta się przyjemnie o nieprzyjemnej egzystencji staruszki z Opolszczyzny.
    Właśnie. Dlaczego akurat stamtąd? :))
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Dzięki, Tjeri.

    Opolszczyzna to podobno najbardziej wyludniający się zakątek Polski z pięknym zoo w dodatku, warto więc promować.
  • Tjeri dwa lata temu
    Wiesz akurat to mój region, stąd pytanie. :)
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Tjeri o, to miłe.
  • Tjeri dwa lata temu
    A zoo uważam za najpiękniejsze w Polsce ;)
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Tjeri ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Luna-tyczka→Fajnie napisane, z pewnym... niedopowiedzeniem jak sądzę. Miał zeza, bo może podziwiał swój długi nos?↔Pozdrawiam?:}}
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Jak miło, że czytacie i komentujecie, ludziska.
    Warto było wpaść do Was, dzięki.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    (:?Luna-tyczka↔księżyc, noc, lunatykowanie?:)
  • ZielonoMi dwa lata temu
    ????????????
  • MartynaM dwa lata temu
    Jeżeli masz dwanaście- czternaście lat, to tekst ok. Jeżeli masz dwadzieścia plus, to kaplica.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    W kaplicy jest przyjemny chłodek, dzięki za czytanie i komentarz. ?
  • luna-tyczka dwa lata temu
    https://youtu.be/Xx-wifRSBBk
  • MartynaM dwa lata temu
    luna-tyczka, no ja przy czytaniu przyjemności nie czułam.
    Temat jest ujęty wyjątkowo banalnie, a budowa zdań poraża.

    Ale jak napisałam, dzieciom można więcej...
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM dziękuję i miło mi, że się poświęciłaś i doczytałaś do końca, a przykro że musiałaś przy tym tyle wycierpieć.
    Może wrzucę coś jeszcze i wtedy na pewno nie dasz rady.

    To naprawdę super miejsce to opowi, pełne ludzi dobrej woli.
  • MartynaM dwa lata temu
    luna-tyczka, tak, wrzucaj, jak widać zachwyconych nie zabraknie... niektórzy lubią banalnie.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM W pewnym mieście żył sobie żul, co lubił pić piwo, jednak nie miał na nie pieniędzy z prostej przyczyny, na którą wskazuje pierwsza część zdania złożonego.
    Postanowił więc ukraść sąsiadowi browarek, ale z tym był problem, a w zasadzie wiele problemów - wiodący ten, że sąsiad nie pił piwa. Pozostało więc rozpić sąsiada (ale niby za co i czym?) lub wykraść drobne ze skarbonki jego syna, a skarbonka stała w sieni na komodzie i bardzo kusiła.
    No i żul zakradł się w samo południe (bo w nocy dom sąsiada był zamknięty na klucz), rozbił skarbonkę, ale został nagrany na monitoringu i sam nawarzył sobie piwa.
    Popadł więc w abstynencję.

    To specjalnie dla Ciebie, teraz napisałam.
    Lepsze?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    MartynaM Weź się ODPIERDOL w końcu, bo Cię zgłoszę za denny spam. Masz najebane!
  • MartynaM dwa lata temu
    luna-tyczka, nie, też ujęte banalnie, bo co w tym jest? Obrazek z jakiejś patologii. Kogo obchodzi jakiś menel i jego problemy z zakupem piwa?
    Ciebie obchodzą?
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM no obchodzą, bo mi Żabkę obok remontują.
    Każdy na swój ból i o tym pisze jak umie.

    Nie jestem inteligencja z górnej półki, co widać po tekstach, zresztą artysta na prawo do ciągu. ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Trzeba było rozbudować jego historię, dodać mu ludzkich cech... przecież w necie od groma opowiastek jak to ktoś był kimś, a przez nałóg wylądował na ulicy i później cud, nawraca się i dorabia fortuny.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM no ale mi się nie chce rozbudowywać, ja chcę pokazać upadek w abstynencję. Krótki, jak w filmach Kieślowskiego. Film o miłości też był krótki.
  • MartynaM dwa lata temu
    luna-tyczka, głupia też nie jesteś, widać to w komentarzach. Dlatego dziwi mnie banalnosc publikacji.

    Jeśli kadry, to raczej bez banału.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    MartynaM o, dzięki za komplement, to bardzo miłe.
    Postaram się bardzo nad sobą pracować, bo dobre słowa wzmacniają, więc się nie zniechęcam, jednak.
  • MartynaM dwa lata temu
    Dobre! ?
  • Tjeri dwa lata temu
    Haha, jak czytam Twoje komenty, to mam wrażenie, że już tu byłaś i masz niezłą bekę ?
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Napisałam lepsze opowiadanie, prawda?
    To w komentarzu

    Nie było mnie tu nigdy.
  • Mruk dwa lata temu
    luna-tyczka Napisała Pani nie gorzej od pani Martyny. Proszę popatrzeć na prozę pani M. kiedy była jeszcze Laurą i Betti. Nie ma się czym wywyższać a jedno o peelce którą mąż oddał za długi do seksu na plaży słabiutkie było. Proszę się nie przejmować tą awanturnicą.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Mruk dziękuję, ja naprawdę radzę sobie z krytyką, a pisanie tych historyjek to dla mnie zabawa, dzięki pani Martynie właśnie napisałam powiastkę o żulu, ciekawa jestem opinii, szczególnie pani Martyny
    Do opowiadań zajrzę z czystej ciekawości.

    Jeszcze raz bardzo dziękuję i mam nadzieję, że spotkamy się pod tekstami.

    Luzik, spontan, dystansik.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    luna-tyczka Widzisz, a tak się starała, żeby Ci dokopać, a tu za przeproszeniem - wafel... Pozdrawiam, Luna.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    błękitnypłomień odpozdrawiam ciepło. ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Dokopać? Nie.
    Wy tu macie problem ze szczerością wypowiedzi. Tekst jest banalny do bólu, temu raczej nie sposób zaprzeczyć., a wy jak zaczadzeni... bo ja napisałam.

    Co innego, że Autorka ma poczucie humoru, ktore doceniam. To inteligentna osobka, być może spr.waszą szczerość.
    No, blado to wygląda.
  • Tjeri dwa lata temu
    luna-tyczka
    Dobrze że masz dystans. I chyba na szczęście do "dobrych rad" też. ;) Pozdrawienia!
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Tjeri, Ano odpozdrawiam.
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Dam 4, tylko premier mógłby na jakimś drzewie zaparkować. Boleśnie! ? MM zignoruj, ona ma problemy z saganem i przewlekłą wścieklicę.
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Spoko, ja wiem że te moje historyjki nie da dziełami, niech sobie pani Martyna krytykuje, ja piszę dla poprawy nastroju i bez spiny.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Niezłe psychololo?
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Że ja psychol?
    Chyba nie .. ?
  • słone paluszki dwa lata temu
    Oj, nie wiem, nie wiem...
    Ale Małtyna kupiona?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    (:?Miłujcie się siostry i bracia. Tu miłość wzmacnia, nie przytłacza?:)
  • luna-tyczka dwa lata temu
    Amen. ❤️??

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania