Chrzest Jezusa

,, Tyś jest mój Syn umiłowany,

w Tobie mam upodobanie ,,

Mk 1,7-11

 

chrzest

wejście na drogę chrześcijan

prowadzi w świat wiary

Jezus nią szedł także

 

ochrzczony wodą przez Jana

otworzyło się niebo

przemówił Bóg

przez Ducha Świętego

ziemia zatonęła

w błogosławieństwie

rozlało się na świat

 

pomaga iść szlakiem świętości

każdy może nim podążać

nie jest usłany różami

wymaga poświęcenia i trudu

 

nagrodą życie wieczne

Jezu ufam Tobie

 

1.2024 andrew

Niedziela, dzień Pański

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • andrew24 4 miesiące temu
    Pozdrawiam,
    Miłego dnia
  • ireneo 4 miesiące temu
    Podobnie jak w innych i merytoryka i stylistyka ułomne. Bóg a duch swięty to jedno więc nie mógł jeden przemówić przez drugiego, który nie istnieje autononicznie.
    Do wiersza, tekstu który jawi się tworem prymitywnej translakcji zaliczyć nie sposób.
    To rozlewające się niebo jakoś nieapetycznie się kojarzy, szanowny kaznodziejarzu. Mam nadzieję, że już je uprzatnięto i można bez obaw, że się...wdepnie.
    Miłego niedzielnego wypoczynku😃

    [Chrzczenie boga jest przesadnym kreowaniem bytu gdyż nie jest obarczony grzechem pierworodnym rajskiej pary, a on choć chwilę w ludzkiej postaci, to wciąż bóg, teraz i zawsze].
  • Noico1 4 miesiące temu
    Jak zwykle jesteś niekompetentny. Wszyscy czterej Ewangeliści zgodnie opisują chrzest Jezusa w Jordanie. Od tego momentu Jezus rozpoczął dopiero wypełnianie swojej misji.

    W czasie swojego chrztu Chrystus otrzymał od Ojca pełnię Ducha Świętego. Otrzymał też potwierdzenie swojego Boskiego synostwa i swojego wybrania przez Ojca, dlatego chrzest, pomimo że Jezus był bezgrzeszny był dla niego bardzo ważny.
  • ireneo 4 miesiące temu
    Noico1
    Paciorku, nie czytasz a zajmujesz się jedynie układaniem literek w szereg.
    Czy ja coś pisałem ze ten Jezus nie był kąpany w Jordanie? No, bredzisz paciorku.O tym ochrzczeniu ponoć pisali Marek i Mateusz. To nie stanowi, że mogli być autorami.Raczej nie gdyż albo niepiśmienni, a na pewno nie posługujący się sprawnie greką. Jan w ogóle był analfabetą. Same daty powstania ewangelii to jakie 30, 40 lat po Chrystusie. To i tak bez znaczenia wobec proroctw na który opiera się.przecież i Saga rodu Dawida i ta religia.
    Tu zacytuję:

    "Nim powstała ziemia, Jezus Chrystus został wybrany, aby doświadczyć życia doczesnego i być Zbawicielem, dzięki czemu ten plan mógł się wypełnić (zob. Mojżesz 4:2). "
    Jest jeszcze podobne Izajasza.
    Wnioskowanie sprawia ci ból więc wezmę go na siebie. To jest zapowiedż iż nie jakiś syn boży, a sam bóg jako syn boży tą drogą dostąpił rozkoszy bycia przez trochę człowiekiem. By było jasnym, to.będąc cały czas bogiem gdyż bóg jest niezniszczalny co jest jego atrybutem różniącym tym go od ciebie.
    Teraz paciorku idź już i nie bredź więcej.
  • ireneo 4 miesiące temu
    Noico1 Ponieważ religijność opiera się na wierze, a ta z definicji nie wymaga rozumu, to nawet ty jesteś w tej materii kompetentny. Czy to nobilituje? Jeśli wszyscy są kompetentni, to wręcz przeciwnie. Odebrałbyś komu prawo do wypowiadania sądów o krasnoludkach czy ufoludkach? Uważam, że aż tak zdefektowany nie jesteś, choć zakładam możliwość pomyłki.
  • Noico1 4 miesiące temu
    ireneo Nie szukaj tego, co jest zbyt ciężkie, ani nie badaj tego, co jest zbyt trudne dla ciebie i nie do pojęcia. O tym rozmyślaj, co ci nakazane, bo rzeczy zakryte nie są dla twojego umysłu. Nie trudź się niepotrzebnie nad tym, co siły twoje przechodzi – więcej, niż zniesie twojego rozumu przechodzi. Wielu bowiem było takich, których domysły w błąd ich wprowadziły i o złe przypuszczenia doprowadziły do pomieszania zmysłów, co widać, słycha i czuć.
    Amen
  • Lotos 4 miesiące temu
    Noico1 no to powiedz czy Bóg zma przyszłość?
  • ireneo 4 miesiące temu
    Noico1
    Paciorku, ty jedno co potrafisz to puścić bąka bez przeproszenia? Argument - jesteś głupi nie deprecjonuje obrażanego silącego się poniżyć jeho godność. W ten sposób na raz popełniasz dwa grzechy główne bez szans na odpuszczenie, gdyż każdy wymaga uprzednio przeprosin i uzyskania przebaczenia od przepraszanego. Twoja wiara wydaje się być w ten sposób mordercza dla ciebie gdyż w zapamiętaniu i nienawiści odchodzisz w herezję. Ponieważ nie odniosłeś się do argumentów, ani nie przedstawiłeś żadnych swoich wykazałeś głęboką ignorancję w temacie. W tej sytuacji buta, pysznienie się wywołuję politowanie.
    ------
    Nie ujma rozprawiać z głupcem, który zdaje sobie sprawę ze swojej głupoty, ale z głupcem z ambicjami traktowania go jak mądrego.
    (ireneo, Listy do myślących inaczej, 7;1).
    Nie pozostaje mi nić poza ignorowaniem
  • Noico1 4 miesiące temu
    ireneo koleś, to raczej ty smrodzisz tutaj na całego, z dość miernymi rezultatami, bo pod twoje smrody zda się, że mało kto wchodzi, więc przyszedłeś smrodzić pod wiersz innego autora. Bay.
  • andrew24 4 miesiące temu
    Dziękuję za życzenia,
    przeczytanie i komentarz.
    Miłego dnia
  • ireneo 4 miesiące temu
    I co, ignorowanie tego powodu podziękowania, mimo uwag w czytanym komentarzu? - Splynęło.jak woda po kaczce...?
    Opuść, autorze, nosa ku ziemi, gdyż nadto pysznie się cenisz.
    Świadomie czy nie, ale popełniając grzech główny stajesz się też miernym hipokrytom równy.
  • Pracownik lady mięsnej 4 miesiące temu
    Religijny prztgłup na wyżynach grafomańskiego debilizmu. S$%m na Jezusa i ciebie
  • Dementor Biały 4 miesiące temu
    Tyle możliwości żeby wykorzystać temat, a tu tak topornie i płasko.
    Kiedyś pojadę nad Nil Błękitny na chrzest
  • Bettina 4 miesiące temu
    To nie jest wcale takie od drogi.
  • Conie 4 miesiące temu
    Tam cię ochrzczą maczetą:)))
  • ireneo 4 miesiące temu
    Conie
    Może to humanitarniejsze niż żywym, oczyszczającym ogniem?!
  • Bettina 4 miesiące temu
    Yhm, po prostu chodzi o sytuacjẹ od wstajẹ po jestem.
  • andrew24 4 miesiące temu
    Dziękuję za odwiedziny, każdy coś wyniósł z tych komentarzy,niektórzy to wyrazili, chociaż nie jest to obowiązkowe, jak myśli jeden z kolegów.
    Pozdrawiam,
    Miłego popołudnia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania