xxxx

xxxx

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (272)

  • Rymy częstochowskie, ale rozumiem, że ten utwór to żart, Pozdrawiam!
  • betti 10.12.2019
    Dziękuję, Marku za zrozumienie.
    Pozdrawiam.
  • Misiek 10.12.2019
    To jest klasyczna autoparodia Marku.
  • Misiu M 11.12.2019
    PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA UŻYCIE DZISIAJ SŁÓW,KTÓRE MOGŁY ZABOLEC ALBO OBRAZIĆ
    ZWŁASZCZA PŁEĆ PIĘKNĄ BO MY -FACECI MAMY GRUBĄ SKÓRĘ

    PUCHACZU -DAJĘ CI GRABULĘ NA ZGODĘ I NIECH WRESZCIE ZAPANUJE TU POKÓJ
    JAK NA PRAWDZIWYM PORTALU LITERACKIM
  • Puchacz 10.12.2019
    Brawo Betti, każdy by chciał z Szymborską w Londynie..., ale tylko prawdziwym poetom uznanym udaje się dostąpić tego zaszczytu :)))
    Niemniej nie pochoruje się i nie umrze ta wielkość tu niedoceniana. Głupota, mitomania i kompleksy są nieśmiertelne :)
  • betti 10.12.2019
    Pewnie, że każdy by chciał... ale nie dla psa kiełbasa. To tylko dla wybranych...
  • Misiu M 10.12.2019
    Nie mam powodu aby ronić łzy i czuć się niedocenionym...
    Antologia,w której znalazły się dwa moje wiersze ukazała się w Londynie. Wiersze wybrano w Instytucie promocji kultury w Warszawie.Wybrano także utwory Wisławy Szymborskiej i Marii Pawlikowskiej -Jasnorzewskiej.W ten sposób zaistniałem w antologii obok dwóch wybitnych poetek polskich.
    Mogę tylko uronić łzę nad tymi, którym głupia zazdrość odebrała rozum. Ten wierszyk bowiem jest autoparodią autorki i nie ma nic wspólnego ze mną z powodu niezgodności faktów i opisami w tymże wierszu.
  • Puchacz 10.12.2019
    (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((:::::::
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz widzisz-gdybyś swoje pisanie potraktował poważnie a nie tracił energii na prowokowanie innych piszących to byś miał więcej antologii i z Szymborską niż banów na portalach.
    cześć!
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M (((((((((((((((((((((((((((((((:
  • sensol 10.12.2019
    szczera autorefleksja. wreszcie
  • Misiu M 10.12.2019
    w rzeczy samej
  • Klaudunia 10.12.2019
    To chyba o mnie ?
  • Misiu M 10.12.2019
    Ty masz potencjał...Klauduniu
  • Klaudunia 11.12.2019
    Misiu M Akurat
  • Puchacz 10.12.2019
    W przeciwieństwie do niektórych :)))
  • IgaIga 10.12.2019
    Niektórzy, to o potencjale nawet nie słyszeli. Urodzili się "genialni" i nikt im tego nie zabierze.
  • Puchacz 10.12.2019
    IgaIga No ba... :)))
    Od razu krytycy zawodowi i Szymborska z Jasnorzewską rzucają się do stóp :))))))))))))))
    Można zrobić obciach tak wybitnym poetkom?
    Można (((:
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz obciach to ty już zrobiłeś wcześniej bo śmiech oznacza się w emotikonie ;-) albo :)
    a nie :) tak jak ty cały czas robisz
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M ((((((((((((((((((((((((((((((:
  • bogumil1 10.12.2019
    Betti, wiersz genialny, takie właśnie lubię Twoje wiersze, ale może już czas przed świętami podać sobie prawe łapki i choćby do Świąt się pogodzić. Może w duecie z Misiem napiszecie jakiś wiersz, choćby świąteczny, albo sylwestrowy, chętnie bym przeczytał, i widział was raczej jako przyjaciół, a nie wrogów.
  • Puchacz 10.12.2019
    Dałabyś radę zejść tak nisko?
  • Misiu M 10.12.2019
    propozycja niezła ale raczej nierealna drogi bogumile
  • betti 10.12.2019
    Puchacz zdecydowanie nie... może dziesięć lat temu, chociaż też wątpię.
  • Puchacz 10.12.2019
    betti Tak myślałem.
    Są granice upadku, których nie da się osiągnąć :)
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz zawsze można niżej co widać na załączonym obrazku
  • betti 10.12.2019
    Puchacz masz rację. Na tym etapie, zbliżyć się do poziomu Miśka - to cofać się o jakieś dwadzieścia co najmniej lat. A ja nie po to się uczyłam, żeby zniżać się teraz do kogoś, kto wersu nie potrafi poprawnie zapisać.
  • Misiu M 10.12.2019
    betti nawet nie wiesz na czym polega pisanie wiersza w duecie
    nie chcę nawet pytać gdzie ciebie uczyli pisać
    bo z poniżania i obrażania innych miałaś zapewne celujący
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M ()()()()()()()(::::
  • Puchacz 10.12.2019
    betti Ale mniemanie mitomańskie jakie!!!
  • Misiu M 11.12.2019
    PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA UŻYCIE DZISIAJ SŁÓW,KTÓRE MOGŁY ZABOLEC ALBO OBRAZIĆ
    ZWŁASZCZA PŁEĆ PIĘKNĄ BO MY -FACECI MAMY GRUBĄ SKÓRĘ

    PUCHACZU -DAJĘ CI GRABULĘ NA ZGODĘ I NIECH WRESZCIE ZAPANUJE TU POKÓJ
    JAK NA PRAWDZIWYM PORTALU LITERACKIM
  • betti 10.12.2019
    Bogumił, oddaję Ci tę przyjemność tworzenia z Misiem. Nie krępuj się...
  • bogumil1 10.12.2019
    Ja tam żadnym poetą nie jestem, a Ty ładne wiersze piszesz, Misiek ma publikacje, więc moglibyście stworzyć coś ładnego. Myślę, że propozycja mediacyjna nie jest dla nikogo obrażająca. Złagodźcie chociaż język tego sporu, to już będzie sukces, i nie piszcie o sobie lekceważąco. To apel zarówno do Ciebie, jak i do Miśka.

    A co z nim zrobicie, to Wasza decyzja. Bo dla mnie jest bardzo przykro na to patrzeć.
  • Misiu M 10.12.2019
    Szkoda twojej fatygi przyjacielu -ale powiem ci, że pierwszy raz widzę, żeby kogoś obraziła propozycja zgody i pojednania...
  • betti 10.12.2019
    Chyba jeszcze nikt mnie nigdy bardziej nie obraził niż Ty w tej chwili... ale skoro musiałeś.

    Trzymaj się ciepło, mrozy nadają...
  • bogumil1 10.12.2019
    Jeśli Ciebie tym obraziłem, to przepraszam.
  • Misiu M 10.12.2019
    bogumil1 nie masz za co przepraszać przyjacielu
  • AlaOlaUla 10.12.2019
    Kalarepszyn w parze z Misiem?
    To niemożliwe, bo Miś woli ciepły, choć sfatygowany, Puch xD
  • Misiu M 10.12.2019
    ta kalarepa pasuje do betti bardziej niż elka ;-)
  • Misiu M 10.12.2019
    Alu nie Puch tylko puchową poduszkę do spania
  • bogumil1 10.12.2019
    Misiu M dlaczego teraz obrażasz Betti, nie mógłbyś pierwszy wyciągnąć ręki do zgody? Po co to przekręcanie nicków.
  • Misiu M 10.12.2019
    bogumil1 dobra,masz rację choć wiem,że betti mi ręki nie poda
  • AlaOlaUla 10.12.2019
    Misiu M Napisz dedykowany wiersz. Może kalarepszyn zmięknie...
    xD
  • bogumil1 10.12.2019
    Misiu M ale chociaż spróbuj, nie odpowiadaj tym samym. B. ma dobre serduszko.
  • bogumil1 10.12.2019
    O to jest doskonały pomysł. AluOluUlu, jesteś genialna.
  • Tjeri 10.12.2019
    bogumil1 - wyastarczy, by Miś nie spamował pod wierszami innych. Nie zrozumiał, gdy admin skasował kilkadziesiąt jego komentów u Puchacza. Nadal włazi, prowokuje i obraża na przemian z klonem. Pomóż mu zrozumieć, by tego nie robił, a nikt go nie będzie tykał.
  • AlaOlaUla 10.12.2019
    bogumil1 Wiem, że jestem Genialna.
  • Puchacz 10.12.2019
    Tjeri Toś znalazła mądrego do tłumaczenia i pomocy :))))))))))))))))))))
  • bogumil1 10.12.2019
    Tjeri ja rozumiem Twoje zdanie, ale jesteś w tym temacie nieobiektywna, z wiadomego powodu. Jakiś piękny wiersz dedykowany ze strony Misia pewnie rozwiązałby sprawę. Może jeszcze drugi, coś w rodzaju panegiryku, dla Puchacza, żeby łezkę uronił.
  • Tjeri 10.12.2019
    bogumil1 zdajesz sobie sprawę, że w ten sposób robisz Misiowi niedźwiedzią (nomen omen) przysługę? Wystawiasz go na pośmiewisko? Chyba że o to Ci chodzi.
  • Puchacz 10.12.2019
    bogumil1 Właśnie jebłem na podłogę ze śmiechu :)))))))))))))))))))
    Ty za to strzel sobie baranka z przytupem.
    Największego oszołoma, pajaca i zadymiarza do zgody namawiać?!
    Sens życia by stracił.
  • bogumil1 10.12.2019
    Tjeri wiersz musiałby być napisany z taktem, żeby nie narazić, ani autora, ani osoby do której jest skierowany na śmieszność. Ale nie wiem, co Misiek na ten pomysł, nie mój, ale Ali, bo nie odpowiedział. Nie wiem czy by umiał coś takiego napisać.
  • Puchacz 10.12.2019
    Tjeri Jakby sam się nie wystawił tymi zawodowymi krytykami, czy antologią z Szymborską i Pawlikowską:))))))))))))
    A tu ani nazwisk tych zawodowców nie było, ani adresu i numeru ISBN tej wiekopomnej antologii ni ma :)))
  • bogumil1 10.12.2019
    Tjeri a czy mogłabyś ocenić mój wiersz, bo prosiłem Betti, ale się na mnie obraziła. Zależy mi na fachowej ocenie, bo chciałem go wysłać do gazety.

    http://www.opowi.pl/poemat-poetycki-o-bitwie-powstanczej-a56503/
  • Puchacz 10.12.2019
    bogumil1 On w ogóle nie umie pisać.
    To grafoman.
    Obiektywnie mogę stwierdzić, że juz ty lepiej piszesz i masz więcej inteligencji niż on.
  • Tjeri 10.12.2019
    bogumil1 właśnie w tym rzecz.
    Jeśli wskażesz mi jeden dobry wiersz Miśka. Jeden. To stwierdzę, że może faktycznie miałeś dobrą wolę.
  • bogumil1 10.12.2019
    Tjeri no choćby ten, który był w antologii, o który było tutaj tak dużo hałasu, że niby plagiat.
  • Tjeri 10.12.2019
    Puchacz zgadza się. Możemy się z Bogumiłem nie zgadzać i nie lubić. Ale widać, że na krytykę reaguję poprawianiem tekstu i pisze coraz lepiej. Pamiętam utwory które szczerze mi się podobały.
  • Puchacz 10.12.2019
    Tjeri Nie lubię jego fanatyzmu i jego osobiście, ale tu przyznają Ci rację.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri dlaczego ty nie widzisz, że Puchacz obraża również przy każdej okazji mnie a nawet cały portal
    nazywając go portalem dla idiotów i grafomanów
    ciebie to nie obraża ?
  • bogumil1 10.12.2019
    Puchacz wierność swoim przekonaniom to nie jest żaden fanatyzm. Żeby spełniać choćby definicyjne kryterium fanatyka, musiałby skrajnie nienawidzić innych poglądów. A daleko mi do tego. A do nielubienia czyichś zachowań mam prawo jak każdy.
  • Misiu M 10.12.2019
    bogumil1 oczywiście,żebym napisał na przykład jako bajkę z morałem
  • Tjeri 10.12.2019
    bogumil1 nie mam dobrego zdania o tamtym wierszu. I jestem w stanie napisać dokładnie dlaczego i podeprzeć swoje zdanie. (wyobrażam sobie jednak komentarze wtedy... "Zawiść" byłaby na czele...:D) przyznaję jednak, że jest sporo lepszych od innych misiowych.
    Gdyby nie prowokacje Misia, nigdy nie napisałabym tego wprost - ale prawda jest taka że Miś pisać kompletnie nie umie. I nie rokuje, bo sam o sobie myśli, że jest świetny.
    Betti pisze o kilkadziesiąt poziomów wyżej od niego, a jak napisze się jej, że coś nie gra, to szuka i stara się poprawić. Napisz coś takiego Misiowi, a napisze Ci "że nie tacy czytali jego dzieło" i będzie wytrwale spamował pod Twoimi tekstami.
  • bogumil1 10.12.2019
    Misiu M ale bez złośliwości, z maksymalną dawką miłości, ale znowu nie jakiś przesłodzony i bez zaimkozy:) Wiem, że to ciężkie zadanie, żeby się przemóc, bo to powinny być dwa wiersze, dla Betti i Puchacza, coby nie było dyskryminacji płciowej.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz mimo twojego kolejnego chamskiego zachowania,obrzucenia mnie po raz n-ty błotem
    podaję do wiadomości numer ISBN antologii : 9780244613693
    A teraz żądam abyś mnie przeprosił za to,że pisałeś o mnie ,że jestem mitomanem a było zwyczajnie zapytać o tytuł albo TEN NUMER.
    NAJŁATWIEJ to ci przychodzi kogoś znieważyć i obrazić.
  • Misiu M 10.12.2019
    bogumil1 o betti to napisałem już 13 limeryków -powinna być z tego dumna...
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M przecież się już tym chwaliłeś. Dałeś do zrozumienia, ze jakieś kolejne swietne utwory opublikowałeś...
  • Tjeri 10.12.2019
    bogumil1 kolejny raz mówię Ci że wystawiasz go na pośmiewisko. "Misiu M ale bez złośliwości, z maksymalną dawką miłości, ale znowu nie jakiś przesłodzony i bez zaimkozy:) Wiem, że to ciężkie zadanie, żeby się przemóc, bo to powinny być dwa wiersze, dla Betti i Puchacza, coby nie było dyskryminacji płciowej."
  • bogumil1 10.12.2019
    Misiu M ale ja to sobie wyobrażam, jako utwór marzenie, żeby każdy Jej tej dedykacji zazdrościł, a nie złośliwy limeryk.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri nie kombinuj , ta antologia to był mój debiut i cały czas o nią Puchaczowi chodziło
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri bo nie rozumiesz tego ,że profesjonalna opinia jest dla mnie bardziej cenna niż amatorska
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M no nie wiem. Tą się chwalileś i Puchacz o niej wiedział po dyskusji z Canem. Teraz grzmiałeś tak jakbyś mówił o kolejnych.
  • bogumil1 10.12.2019
    Tjeri piszę lekko ironicznie, ale tym razem bez złośliwości, bo nie wiem czy się podejmie. Jeśli zależy mu na pojednaniu, to powinien się postarać. A antologia londyńska jest faktem, ale nie stać mnie na zapłatę 13 jeszcze nie wiem czego w dodatku, funtów, czy dolarów.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri gdybym nie umiał pisać -moje wiersze nie byłyby dzisiaj w żadnej antologii
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M - i dlatego właśnie Bogumił, mimo że pisze wiersze krótko, jest dużo lepszy od Ciebie.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri bo są kolejne ale się nie będę chwalił bo i tak tego nikt tu nie doceni
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri czy ty jesteś z zawodu krytykiem literackim ?
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri znam ludzi,którzy piszą lepiej od ciebie i cenią sobie moje wiersze
  • betti 10.12.2019
    bogumil1 przyjmij proszę do wiadomości i skończ ten żenujący popis, że ja nie życzę sobie żadnych wierszyków od Misia. Proste czy roztłumaczyć?
  • Misiu M 10.12.2019
    betti spoko ja też nie mam ochoty pisać dla ciebie
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M nie opowiadaj głupot. Widziałam Cię na e-literatach- forum pośmiewisku dobrego smaku. Wystarczy być tam miłym by zaistnieć w publikacjach - zagranicznych właśnie, bo założycielka ma chody u polonii... Wydają takie chłamy, że wstyd.
  • Misiu M 10.12.2019
    bogumil1 może mógłbym ci załatwić egzemplarz autorski ale kiepsko z twoją lojalnością - po co ty piszesz na portalu gdzie ludzie skaczą sobie do oczu ?
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M. Twoja którą się chwalisz, też jest polonijną inicjatywą.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M No i sprawdziłem. To inicjatywa jakiegoś lokalnego poeciny, który nawrzucał setkę przeciętnych poetów, grafomanów (jak ty) i wmieszał w to wybitnych poetów.
    To zwyczajna klęska wydawnicza (poczytałem) i żadna promocja, a raczej obraza Polskiej kultury.
    Musiałeś być zajebiście namolny.
    Byłeś, jesteś i będziesz tylko grafomanem, który wyrzeźbił, albo wybłagał miejsce. :))))))))))))))))))))))))))0
  • bogumil1 10.12.2019
    betti chciałem dobrze, myślę, że jakieś ziarno zostało zasiane, a co z niego wyrośnie, to się zobaczy na wiosnę.
    Dobranoc.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri to nie jest antologia z portalu - był komunikat Instytutu Promocji Kultury o naborze do antologii i spróbowałem...
  • Puchacz 10.12.2019
    Tjeri No właśnie sprawdziłem.
    Teraz tylko rozumiem, dlaczego temu grafomanowi palma odbiła.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz komu palma odbiła to odbiła mi nie musiala
  • betti 10.12.2019
    bogumil1 to niech Tobie napisze, dlaczego nie poprosisz, skoro to takie dobre? Oprawisz w ramki i zawiesisz nad łóżkiem jako pamiątkę...
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M To tragiczny poziom, skoro... :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    A spadkobiercy noblistki powinni podać to do sądu, za władowanie tam ej wierszy.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz grafomanom nikt nie wydaje wierszy choć piszą lepiej od ciebie
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :))))))))))))))))))))))))))))))))0
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))):
    Jak widać wydaje. :)))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz 10000000000000000000000000000 razy ci pisałem ,że grafomania to nie brak talentu do pisania
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Ty i talent?????????????????? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz zawiść przez ciebie przemawia bo nie masz żadnego dorobku pajacu
  • bogumil1 10.12.2019
    Misiu M, tak jak powiedziałem, lojalność na bierzmowaniu ślubowałem tylko Bogu, i na ślubie żonie, więc nie łamię tutaj żadnych zasad, nikomu nic nie obiecywałem. Chciałem dobrze, ale Ty piszesz, ze nie zamierzasz nic pisać dla Betti. Myślałem, że pierwszy wyciągniesz rękę i jednak coś pięknego, porywającego duszę napiszesz.
  • betti 10.12.2019
    Misiu M masz rację, grafomanię tworzy się bez udziału talentu. Tylko to wtedy nie ma nic wspólnego z poezją.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Pisz teraz do Oła Gospodyń Wiejskich. Szykują antologię :))))))))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz pisz sobie co chcesz o mnie mi to zwisa jak kilo kitu na agrafce
    Jurek mi niedawno napisał abym olał to co piszesz o mnie i pisał swoje
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • bogumil1 10.12.2019
    betti jak już się pogodzicie, to ja będę za Misiem łaził, żeby coś skrobnął i dla mnie.
  • Puchacz 10.12.2019
    A Jurek nic ci nie napisał o mnie, mitomanie
  • betti 10.12.2019
    bogumil1 wiesz, że się zemszczę?
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz zazdrośniku zamiast na wódkę opłaciłbyś wydanie tomiku
    nieudacznik jesteś a nie dobry poeta
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :))))))))))))))))))))))))))))))))))0
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz pisał i to nieraz - bo jest teraz moim przyjacielem
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz tylko na to cię stać ? :)))))))))))))))))))))))))))))))) ?
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :))))))))))))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz słuchaj , mitoman to kłamca a ja o antologii nigdy nie kłamałem
  • Misiu M 10.12.2019
    betti grafomania nie wyklucza talentu do pisania - widzę,że tego nie kumasz
    zajrzyj do słownika i poczytaj sobie
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M - nie dość, że nie umiesz pisać, to jesteś podłym człowiekiem. Można się nawet ostro kłócić, ale jak ktoś sięga na pewną półkę,.daje świadectwo tylko sobie.
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M - a.Canu napisałeś, że nawet nie wiedziałeś, że Cię wydali :))))
  • Misiu M 10.12.2019
    bogumil1 choćbym nie wieł jak napisał to wyśmieje razem z puchaczem i zgody nie będzie
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri bo zapomniałem po dwóch latach o tym ,że wiersze zostały przyjęte a nikt mnie nie powiadomił
  • betti 10.12.2019
    Misiu M grafomania wyklucza talent, inaczej nie byłaby grafomanią.
  • Misiu M 10.12.2019
    betti nie rozumiesz tego słowa
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M I dobrze, przynajmniej wiadomo jaki poziom prezentują lokalne inicjatywy poecin.
    Przyciągają grafomanów :))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri ale nie ma nic wspólnego z żadnym portalem literackim
  • betti 10.12.2019
    Misiu M masz tu ze sjp
    grafomania

    1. tworzenie literatury przy braku talentu literackiego;
    2. literatura wynikła z takiej twórczości; szmira, kicz
  • Akwadar 10.12.2019
    Ale jaja! hi, hi,hi
  • Puchacz 10.12.2019
    betti No widzisz betti, nie trzeba talentu.
    Trzeba tylko wiedzieć, gdzie żebrać. I gdzie poziom jest wystarczająco niski.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri co takiego zrobiłem ? czy nie jest podłe nazywanie mnie mitomanem,grafomanem i obrażanie ludzi,którzy zrobili tyle dla wydania tej antologii ?
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Tylko jest to kicz lepszy, niż portale.
    Wiedziałeś gdzie się ustawić :))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz czyli Pawlikowska -Jasnorzewska i Szymborska to dla ciebie też niski poziom ?
    gratuluję narcyzie
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Popełnili grzech śmiertelny dla literatury Polskiej. Pokazali grafomana.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Tam wsadzono te biedne poetki bez ich wiedzy razem z grafomanami.
    Dobrze, że nie żyją, ale w grobie się przewracają w takim towarzystwie :)))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz zamiast mi zazdrościć wydalbyś jeden tytuł i miałbyś jakiś dorobek
    a tak żal ci dupę ściska
    tyle ludzi ci proponowało abyś się wydał
    a może to nie twoje wiersze skoro tak się od tego migasz ?
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz Grafomania (z greckiego: „gráphein” – rysować, pisać i „mania” – szaleństwo), patologiczny przymus pisania utworów literackich[1]. Określenie o wydźwięku pejoratywnym.

    W większości wypadków pojęcie to dotyczy natręctwa pisarskiego występującego u osób, o których sądzi się, że nie mają odpowiedniego talentu[2]. Jednak grafomania nie musi wiązać się z brakiem predyspozycji pisarskich, może wynikać z rozmijania się z percepcją sztuki i literatury właściwej dla danej epoki.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Jurek też się nie wydał :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    ja przymusu nie mam - bo był okres kiedy nic nie pisałem...
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Definicja idealnie do ciebie pasuje :))))))))))))))))))))))))))))))))0
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz ale na pewno to zrobi albo już zrobił bo jego wiersze na to zasługują
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M I to był piękny okres dla literatury.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Czyli nie-poeta :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz spróbowałbyś go obrazić...
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz nie poeta bo POETA
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Przekaż mu że jest dupek i cymbalista.
    Szczególnie w doborze towarzystwa grafomanów.
  • Misiu M 10.12.2019
    betti Grafomania (z greckiego: „gráphein” – rysować, pisać i „mania” – szaleństwo), patologiczny przymus pisania utworów literackich[1]. Określenie o wydźwięku pejoratywnym.

    W większości wypadków pojęcie to dotyczy natręctwa pisarskiego występującego u osób, o których sądzi się, że nie mają odpowiedniego talentu[2]. Jednak grafomania nie musi wiązać się z brakiem predyspozycji pisarskich, może wynikać z rozmijania się z percepcją sztuki i literatury właściwej dla danej epoki.
  • Misiu M 10.12.2019
    betti Grafomania (z greckiego: „gráphein” – rysować, pisać i „mania” – szaleństwo), patologiczny przymus pisania utworów literackich[1]. Określenie o wydźwięku pejoratywnym.

    W większości wypadków pojęcie to dotyczy natręctwa pisarskiego występującego u osób, o których sądzi się, że nie mają odpowiedniego talentu[2]. Jednak grafomania nie musi wiązać się z brakiem predyspozycji pisarskich, może wynikać z rozmijania się z percepcją sztuki i literatury właściwej dla danej epoki.
  • Misiu M 10.12.2019
    betti Grafomania (z greckiego: „gráphein” – rysować, pisać i „mania” – szaleństwo), patologiczny przymus pisania utworów literackich[1]. Określenie o wydźwięku pejoratywnym.

    W większości wypadków pojęcie to dotyczy natręctwa pisarskiego występującego u osób, o których sądzi się, że nie mają odpowiedniego talentu[2]. Jednak grafomania nie musi wiązać się z brakiem predyspozycji pisarskich, może wynikać z rozmijania się z percepcją sztuki i literatury właściwej dla danej epoki.
  • betti 10.12.2019
    betti 9 min. temu
    Misiu M masz tu ze sjp
    grafomania

    1. tworzenie literatury przy braku talentu literackiego;
    2. literatura wynikła z takiej twórczości; szmira, kicz
  • Misiu M 10.12.2019
    betti TO JEST STARA DEFINICJA,DZIŚ NIEAKTUALNA
  • betti 10.12.2019
    betti 9 min. temu
    Misiu M masz tu ze sjp
    grafomania

    1. tworzenie literatury przy braku talentu literackiego;
    2. literatura wynikła z takiej twórczości; szmira, kicz
  • Puchacz 10.12.2019
    betti Nie trza talentu i już! :)))))))))))))))))))))
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M chodzi o polonię. Oni mają budżet i nim szastają. Co widać na eliteratach. Nie widziałam portalu z niższym poziomem. Niestety, kompletnie się nie znają i wydają nieraz straszne szmiry.
  • betti 10.12.2019
    Puchacz nie wiem, o czym on bredzi. To totalny odlot.
  • betti 10.12.2019
    Misiu ale pokrywa się z Twoją, czy nie rozumiesz?
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri Polonię ,,polonistko,, .Pytam raz jeszcze vzy ty jesteś zawodowym krytykiem literackim ?
    kto ci dał prawo obrażać jeden z najbardziej kulturalnych portali poetyckich w necie ?
  • Puchacz 10.12.2019
    betti Tak właśnie umieszczenie w grafomana w byle czym skutkuje. Odlotem.
    Poczytałem to i żenua, a dla podniesienia poziomu wstawiono wiersze wybitnych.
    Na szczęście martwych, to się nie mogli odezwać.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz ty nawet nieboszczyków nie uszanujesz profanie
  • Puchacz 10.12.2019
    Tjeri Ano to właśnie jest to.
    A tu korba odbiła beztalenciu.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M (((((((((((((((((((((;
    Ten błazen co ich tam wstawił razem z tobą kompletnie ich nie uszanował.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz na razie to ty nie szanujesz mnie i ludzi ,którzy robią to profesjonalnie
    kim ty jesteś -wierszokleto z prowincji ?
    nawet na jedną antologię cię nie stać
  • Misiu M 10.12.2019
    przeczytaj całą i wtedy zabieraj głos - krytykant gminny się odezwał
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Na tak niskich lotów na pewno nie. :))))))))))))))))))
    To zostawiam grafomańskim oszołomom.
    Ja po prostu nigdzie nie wysyłam, a na takie chały już na pewno nie.
    Ty się cwaniaczku wkręcasz i tyle.
  • IgaIga 10.12.2019
    Misiu M - może wystarczy?
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri a co w tym złego,że propagują polską poezję rodakom z Polonii ?
  • Puchacz 10.12.2019
    IgaIga No coś TY?!
    Toż noblista prawie zszedł w gmin i poucza :))
  • IgaIga 10.12.2019
    Nie każdy ma takie parcie na zaistnienie.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Najpierw musiałbyś poezję pisać :)))))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz nie wysyłasz bo albo wiesz,że ci nie przyjmą albo to nie twoje teksty
  • Misiu M 10.12.2019
    IgaIga nie wierzę,choćby na jeden tytuł ?
  • Puchacz 10.12.2019
    IgaIga JUż lepiej dla polskiej kultury by było, gdyby miał parcie na pęcherz.
  • IgaIga 10.12.2019
    Misiu M - taa. Moje. Ja mu piszę. Pasi?
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz tak,masz rację -coś mówiłeś bo nie usłyszałem
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M (((((((((((((((((((((((((:
    Aż takie dobre, że nie moje? :)))))))))))))))))))
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • Misiu M 10.12.2019
    IgaIga prędzej Tjeri na portalu PS za to wyleciał
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M :))))))))))))))))))))))))))
    To zarzut, który trzeba udowodnić.
    No dawaj.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz zawiść zawiść i jeszcze raz zawiść -wyjdż na balkon i ochłoń człowieczku
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Ochłonąłem grafomanie. Jest fajnie.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz a po co ? mam tę wiadomość od Admina
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M ja skądś za coś wyleciałam?
    :):):):):):)
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz nie potrafisz dyskutować bez obrażania ?
    czy mam zakonczyć tę dysputę
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Wygeneruj ją tutaj. A ja w końcu pójdę do sądu, bo już przeginasz debilu.
    Bo jak tego nie masz to jest oszczerstwo i potwarz.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri nie ty, dziewczyno a mireczek
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M
    "Misiu M 3 min. temu
    IgaIga prędzej Tjeri na portalu PS za to wyleciał"
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz a sąd ci powie,że sam prowokowałeś a zwłaszcza do tego abym też cię obraził
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M To spieprzaj, bo teraz ci się zbiera.
    Może udowodnisz mi nie mój wiersz a bitwy?
    Zobaczymy.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri prędzej twój wiersz -wyleciał on nie ty chyba,że jesteś facetem
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz wiem też,że teraz piszesz bardzo mało i wklejasz stare teksty
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M To jest tylko potwarz i oszczerstwo. Do tego się nie prowokuje.
    To jest konkretny zarzut, który będziesz musiał udowodnić.
    Bo ja udowodnię, czyje są moje wiersze i opka.Wszystko jest w kompie.
    Hamuj się kretynie, bo odpowiesz za tę obrazę.
    Spierdalaj szybciutko.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Chuj ci do tego ile piszę i co wklejam.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz masz nieczyste sumienie skoro tak się pienisz
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz ale ty nazwałeś mnie teraz kretynem i to ty mnie obraziłeś
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz i znów się pienisz tylko tyle potrafisz piana bluzg i znów piana
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Zarzut kretyństwa twojego podtrzymuję.
    Ty spróbujesz podtrzymać swój.
    Zobaczymy.
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M, wszyscy dawno znają sprawę. I wiedzą w czym była rzecz z "plagiatem" :):):)
    Wybacz, ale nie będę kontynuować dyskusji, bo gadanie z kimś niesprawnym intelektualnie jest jak kopanie leżącego. A tego robic nigdy nie chciałam. Posłuchaj dobrej rady - idź już, ciesz się swoimi publikacjami, nie prowokuj jednak, bo za każdym razem wchodzisz pod walec.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz rozmawiałem kiedyś z człowiekiem z Piszemy
    Hal pytała ciebie tutaj czemu odszedłeś stamtąd ?
    ja wiem...
  • Puchacz 10.12.2019
    Tjeri Obawiam się Sowo, że przekroczył pewien próg.
    Tego mu nie daruję.
  • Puchacz 10.12.2019
    Brnij dalej...
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz kończę tę rozmowę bo znów masz jakieś zwidy
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz cześć koleś i sie ma - takich jak ty nigdzie nie ma
  • Tjeri 10.12.2019
    Puchacz ee dajże spokój. Nie kopmy już leżącego.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri wszyscy to znaczy kto ? wyprowadzisz mnie z błędu to Puchacza przeproszę
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri napisz mi krótko jak było z tym wierszem na PS i przeproszę Puchacza
    ok ?
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Spotkamy sie w końcu twarzą w twarz w innym miejscu.
    Udowodnisz to co napisałeś, albo odszczekasz publicznie.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz ok to ty mi napisz jak było a ja tu publicznie ciebie przeproszę
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M powtarzasz bezmyślnie co napisała Hal. Tyle w temacie :))))
    Używaj swojego rozumu, bo nieużywany... Wiesz... A teraz już naprawdę skończ. Napisz jakiś zarąbisty wiersz i zamkniesz wszystkim usta. A tak, póki co jesteś Misiem z małym... jak to tam szło. Baj.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Nie pisz nic Sowo. Nie jemu.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Tobie nic i nikt nie napisze.
    Twoje wpisy tu zostaną.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz ale ja chcę teraz to odszczekać i przeprosić ciebie - dlaczego nie mogę poznać prawdy ?
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz ale przeprosiny skoro ci się należą to jestem to skłonny zrobić to teraz
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Więc szczekaj i to szybko, zanim jeszcze będziesz musiał płacić nawiązki na biedne dzieci.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz OK PRZEPRASZAM NINIEJSZYM PUCHACZA ZA TO , ŻE POWTÓRZYŁEM NA JEGO TEMAT NIESPRAWDZONĄ INFORMACJĘ O PORTALU PS , NA KTÓRYM KIEDYŚ BYŁ AUTOREM.
  • betti 10.12.2019
    Pisałam ci Misiek jak człowiekowi, nie daj się wodzić Hal. Nie rozumiesz, że ona nadal piszczy za Mirkiem i mści się, że on jej nie chce? Wykorzystuje ciebie naiwny człowieku, a ty zaślepiony niczego nie widzisz.
  • Misiu M 10.12.2019
    A teraz przeproś mnie Mirku za mitomana i będzie zgoda między nami
  • Misiu M 10.12.2019
    betti porozmawiam jeszcze sobie z nią na ten i inne tematy
  • AlaOlaUla 10.12.2019
    Misiu M
    Która to już zgoda?
  • Misiu M 10.12.2019
    AlaOlaUla wybacza się nie 7 razy a 77
  • betti 10.12.2019
    Misiek i sprzeda ci kolejną bajeczkę... myśl trochę, to nie boli.
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Może jednak sprawdź. I sprawdź dlaczego i w jakich okolicznościach odszedłem z Piszemy.
    I zrobiłem to sam. Najpierw więc pytaj Dany, a nie durnej i plotkarskiej Hal.
    Wtedy formułuj wnioski i unikniesz oszczerstwa, które może cię drogo kosztować.
  • Misiu M 10.12.2019
    betti pożyjemy...zobaczymy...
  • Puchacz 10.12.2019
    Tak sie właśnie cudownie tobą manipuluje.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz ok - ja już ciebie przeprosiłem a o Piszemy wiem nie od Hal,tylko wieloletniej użytkowniczki tego portalu
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz TY TEŻ TO WSPANIALE ROBISZ kolego
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz PRZEPRASZAM NINIEJSZYM PUCHACZA ZA TO , ŻE POWTÓRZYŁEM NA JEGO TEMAT NIESPRAWDZONĄ INFORMACJĘ O PORTALU PS , NA KTÓRYM KIEDYŚ BYŁ AUTOREM...
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Sprawdzaj u osób kompetentnych, a chyba tutaj powoływałeś się na admina.
    Tam adminem jest Dany, a nie użytkowniczka.
  • Tjeri 10.12.2019
    Puchacz, niech też zapyta Dany dlaczego Hal próbowała się zarejestrować tam mnóstwo razy i za każdym wylatywała. W końcu Dany machnęła ręką i zostawiła ją pod nickiem WandaPelczynska czy jakoś tak. Ale jak zrobi znowu dym to wyleci szybciutko.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz wiem Dany a elafel jest siostrą Dany i jest moderatorem
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz ta użytkowniczka jest prawie wiceadminem
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri a dlaczego wylatywała za próbę rejestracji ?
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M to zapytaj Eli kto wymówił licencję na swoje utwory i prosił o skasowanie konta.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri a nie można tego robić ?
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M za gnój jaki tam robiła. Po każdym banie wracała jako kto inny, wykorzystując zmiemne IP.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri no fakt po banie nie zawsze się wraca ale jaki gnój robiła ? oświecisz mnie ?
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M zapytaj Eli skoro jesteś w komitywie. Może dowiesz się ciekawych rzeczy. A i Ela niech wie od kogo Ty.
  • Tjeri 10.12.2019
    Misiu M na piszemy po banie się nie wraca. Chyba ze ktoś oszukuje.
  • Misiu M 10.12.2019
    Tjeri ja już nie mam z nikim na tym portalu kontaktu - może tylko czasem z Antonim
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M I to może elafel powiedziała, że zostałem zbanowany, a moje wiersze i opka pisze ktoś inny?
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz nie rozdrapujmy już tego - napisz jak ja PRZEPRASZAM MISIA M ZA NAZWANIE GO MITOMANEM i będzie ok
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Misiu, ujmę to tak: Jest tam Twoja publikacja. To fakt. Tu się pomyliłem, choć mam swoją ocenę wartości tej publikacji.
    Ale mitomanem pozostaniesz w kwestii swoich możliwości literackich, bo tu moja ocena nie zmienia się ani na jotę.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz to skoro się pomyliłeś to PRZEPROŚ MNIE A MYŚL SOBIE CO CHCESZ
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M Za pomyłkę w kwestii druku przepraszam.
  • Misiu M 10.12.2019
    A nie możesz napisać dokładniej : PRZEPRASZAM MISIA M ZA POSĄDZENIE GO O WYMYŚLENIE ANTOLOGII ,KTÓRA FAKTYCZNIE ZOSTAŁA WYDANA ?
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz Trudno skoro nie masz odwagi przeprosić za swój dzisiejszy popis
    bo wiesz,że nie o kwestię druku tylko chodziło...
    W tej części przeprosiny twoje przyjmuję na pozostałe poczekam.
    Może jeszcze pokażesz,że jesteś facet z jajami i przeprosisz za resztę bo obraziłeś przy okazji tego wydawnictwa mnóstwo ludzi...
  • Puchacz 10.12.2019
    Misiu M No cóż, tam gdzie się poczuwam to przeprosiłem.
    A o moje jaja się nie martw. Mają się dobrze.
    Over.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz to może się przeprośmy za wszystkie chamskie i brzydkie słowa i będzie wtedy bardziej OK ?
  • Misiu M 10.12.2019
    ok ja zacznę pierwszy bo ci odwagi widzę caly czas brakuje
  • Misiu M 10.12.2019
    PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA UŻYCIE DZISIAJ SŁÓW,KTÓRE MOGŁY ZABOLEC ALBO OBRAZIĆ
    ZWŁASZCZA PŁEĆ PIĘKNĄ BO MY -FACECI MAMY GRUBĄ SKÓRĘ

    PUCHACZU -DAJĘ CI GRABULĘ NA ZGODĘ I NIECH WRESZCIE ZAPANUJE TU POKÓJ
    JAK NA PRAWDZIWYM PORTALU LITERACKIM
  • Misiu M 11.12.2019
    Tjeri PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA UŻYCIE DZISIAJ SŁÓW,KTÓRE MOGŁY ZABOLEC ALBO OBRAZIĆ
    ZWŁASZCZA PŁEĆ PIĘKNĄ BO MY -FACECI MAMY GRUBĄ SKÓRĘ

    PUCHACZU -DAJĘ CI GRABULĘ NA ZGODĘ I NIECH WRESZCIE ZAPANUJE TU POKÓJ
    JAK NA PRAWDZIWYM PORTALU LITERACKIM
  • Misiu M 11.12.2019
    Puchacz PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA UŻYCIE DZISIAJ SŁÓW,KTÓRE MOGŁY ZABOLEC ALBO OBRAZIĆ
    ZWŁASZCZA PŁEĆ PIĘKNĄ BO MY -FACECI MAMY GRUBĄ SKÓRĘ

    PUCHACZU -DAJĘ CI GRABULĘ NA ZGODĘ I NIECH WRESZCIE ZAPANUJE TU POKÓJ
    JAK NA PRAWDZIWYM PORTALU LITERACKIM
  • bogumil1 11.12.2019
    Dzięki Miśku.
  • Misiek 12.12.2019
    bogumil1 w antologii są dwa wiersze mojego brata
  • Puchacz 10.12.2019
    Biedna Betti...:)))
  • riggs 10.12.2019
    I pustka by nastała i nuda. Ale zaraz poetce? Haha piona. Czyżby pod wpływem emocji? Oj Ela.
  • bogumil1 10.12.2019
    Rigs, czemu zadymy szukasz, już ci się szczęście przejadło? Tak szybko.
  • riggs 10.12.2019
    bogumil1 Ciebie Bogumił urazić nie chciałem
  • bogumil1 10.12.2019
    riggs ja też nie. Pozdrówka.
  • Joanna Gebler 10.12.2019
    Bardzo podoba mi się ten wiersz. Bardzo kojarzy mi się z moimi uczuciami, gdy ja przechodziłam coś podobnego, choć nie na tle literackim. Fajnie jest utożsamiać się czasem z czyjąś twórczością. Pięknie :)
  • riggs 10.12.2019
    No i usunęła. Ot szkoda. A taki był ładny amerykancki
  • betti 10.12.2019
    Przecież Ty takie piszesz, to poczekamy na przypływ weny? Już? Bo to przecież nietrudne, zaledwie pięć minut...
  • betti 10.12.2019
    Napisałeś marniutki wierszyk i krytyki nie uniosłeś, aż musiałeś tutaj przybiec... i se ulżyć. xd
  • riggs 10.12.2019
    Oh yeah. Ty ulżyłaś sobie wierszyki, ja jak zwykle satysfakcją. Słabą psychę masz Ela
  • betti 10.12.2019
    riggs już kiedyś pokazałeś swoją, przy braku argumentów używając wulgaryzmów. I TY mi mówisz, że ja mam słabą... nie rozśmieszaj mnie.
  • Misiu M 10.12.2019
    betti - czy skasowanie wiersza oznacza twoją probę zgody ze mną ?
    jeśli tak wykasuję limeryki o tobie...
  • betti 10.12.2019
    Misiek, nigdy nie byłam Twoim wrogiem, więc z jakiego powodu mam się godzić? To Ty na siłę szukasz wrogów... nawet kiedy piszę Ci pod tekstem, co jest źle, to dla wiersza chciałam dobrze, a Ty jako atak to odbierałeś.. i pewnie będziesz nadal, więc po co ten cyrk? .

    Chcesz kasuj, nie chcesz nie kasuj, mi wszystko jedno...
  • Misiu M 10.12.2019
    a po chrześcijańsku nie chcesz się pogodzić ?
    w końcu każdy z nas jest tylko zwyczajnym człowiekiem
  • betti 10.12.2019
    Ok. Misiek. Jesteśmy pogodzeni.
  • Misiu M 11.12.2019
    PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA UŻYCIE DZISIAJ SŁÓW,KTÓRE MOGŁY ZABOLEC ALBO OBRAZIĆ
    ZWŁASZCZA PŁEĆ PIĘKNĄ BO MY -FACECI MAMY GRUBĄ SKÓRĘ

    PUCHACZU -DAJĘ CI GRABULĘ NA ZGODĘ I NIECH WRESZCIE ZAPANUJE TU POKÓJ
    JAK NA PRAWDZIWYM PORTALU LITERACKIM
  • Misiu M 10.12.2019
    JA NIE szukam wrogów a po co mi oni ?
    chciałem tylko wiedzieć czy skasowanie wiersza to był gest na zgodę ?
  • betti 10.12.2019
    Skasowałam, kiedy zobaczyłam, że zaczynasz myśleć, pytać... mi to wystarczyło.
  • Misiu M 10.12.2019
    Przecież niedżwiedzie też mają mózgi -dlaczego miałyby nie myśleć ? ;-))
  • betti 10.12.2019
    Nie przeginaj, Misiek. Idź spać. Dobranoc.
  • Puchacz 10.12.2019
    Dobrze zrobiłaś Betti, kasując.
    Co było do osiągnięcia i udowodnienia zrobione zostało.
  • Misiu M 10.12.2019
    Puchacz NO I PO CO ten wpis tylko dolewasz oliwy do ognia ...
  • Misiu M 10.12.2019
    misiek to nie lina a lina się nie przegina
  • Misiu M 10.12.2019
    PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA UŻYCIE DZISIAJ SŁÓW,KTÓRE MOGŁY ZABOLEC ALBO OBRAZIĆ
    ZWŁASZCZA PŁEĆ PIĘKNĄ BO MY -FACECI MAMY GRUBĄ SKÓRĘ

    PUCHACZU -DAJĘ CI GRABULĘ NA ZGODĘ I NIECH WRESZCIE ZAPANUJE TU POKÓJ
    JAK NA PRAWDZIWYM PORTALU LITERACKIM
  • AlaOlaUla 11.12.2019
    Za dużo % na wasze małe główki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania