Chwila

Nic nie trwa wiecznie. Każda historia ma swój koniec, każde zło tak jak i szczęście mija. Czym byłoby szczęście gdyby nie byłoby smutku? Czasem masz takie dni że patrzysz na ludzi obok siebie i widzisz och szczęście ale cieszysz się razem z nimi chodź w sercu czegoś Ci brakuje masz jakieś obawy chodź żyjesz z dnia na dzień. Boisz się myśleć jaka będzie twoja przyszłość. Wiesz ze mogłaś być już mama mieć już rodzinę ale Bóg dał Ci znak że to nie z tym mężczyzna możesz zakładać rodzinę. Nic nie dzieje się bez przyczyny, każdy człowiek tak jak każde zdarzenie jest po coś na tym świecie.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Marian 04.01.2018
    Miniaturka mądra w treści, ale prawie co słowo to błąd. Szkoda.
  • Aisak 04.01.2018
    miło jest pogapić się na szczęśliwych ludzi, od razu buzia sie cieszy.
    żeby w 2018 było duuuuuuuuużo powodów do radości, i żeby tych głupich kierowców szlag trafił, zanim kogoś zabiją na drodze :(

    i żeby dzieci nie chorowały.
    i żeby młodzi ludzie nie umierali po wypowiedzeniu słowa TAK.

    i żeby było dobrze.
    i żeby nie było wojen.

    o Wielki Kosmosie usłysz nasze wołanie!
  • Aisak 04.01.2018
    fakt, błędy są.
    ale ludzie naprawdę tak piszą.
    wystarczy wejść na portal społecznościowy.
  • ausek 04.01.2018
    Przeczytałam wczoraj kilka Twoich tekstów i komentarzy pod nimi. Piszesz, że wkładasz dużo pracy w swoje... no właśnie, nie wiem, jak to nazwać, bo opowiadanie to to nie jest. Nie obraź się, ale to są Twoje przemyślenia - nie jest to nic odkrywczego. Każdy z nas dorasta i dochodzi do podobnych wniosków. Spróbuj to wykorzystać jako temat, który zawrzesz w wymyślonym przez ciebie opowiadaniu. Daj tekstowi życie, wymyśl jakąś fabułę, bohaterów. Już wspominano Ci, że teksty zawierają błędy. Używanie interpunkcji nie boli, a pomaga zrozumieć to, co Ty chcesz przekazać czytelnikowi. Bez przecinków - nawet tak krótki tekst - trzeba czytać kilka razy, by zrozumieć, co chciałaś powiedzieć. Czytaj i przyglądaj się dobrym tekstom od strony technicznej tj. zapis dialogów, używanie akapitów itp. No i dużo pisz, pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania