Cichutko

Cichutko…

To jeszcze nie ten koniec,

o którym myślisz

nie ta droga,

którą podążać chciałeś

nie ta kobieta

z Twoich ramion wyrwana

nie ten deszcz

i nie to słońce,

które pożegnać miałeś.

To jeszcze nie są odpowiednie słowa,

nie to ciepło

nie ten ból

strach

żal.

To jeszcze nie jest to szczęście,

o którym marzyłeś

do którego przyznać się nie chciałeś.

To jeszcze nie jest odpowiedni czas

omiń mnie bezszelestnie

omiń

 

cichutko…

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Nazareth 07.11.2016
    Czasem chcielibyśmy, by ominęło nas spotkanie, które jest nam przeznaczone. Myślimy, że to dobre wyjście by oddać słoneczne dni, jeśli wraz z nimi pozbędziemy się również deszczowych. Ale to nie prawda, one wszystkie są nam przeznaczone: dni i nieznajomi z którymi je spędzamy, nim nie odejdą razem w naszą przeszłość i zarazem w komicznie przewrotny sposób nie zostaną z nami na zawsze jako część nas samych. Nie proszę Pani, to wszystko jest nam potrzebne, byśmy byli tym kim jesteśmy.
  • xxECxx 07.11.2016
    Tylko proszę nie utkwijmy w przekonaniu, że odpowiednie rzeczy są nam przeznaczone. To ludzie decydują o tym co ich spotyka.
  • Nazareth 07.11.2016
    xxECxx zgadzam się w zupełności. Ale bez złych wyborów nie było by dobrych. Bez fatalnych przeżyć nie umielibyśmy rozpoznać wspaniałych chwil. Nie mówię, że rzeka przeznaczenia niesie nas dryfujących jak zeschłe liście, mówię że wszystko jest potrzebne. To co odpowiednie i nie. To wszystko wpływa na te decyzje o tym co nas spotka, które każdy musi sam podjąć.
  • Neurotyk 07.11.2016
    Nazareth, xxECxx, wejdę Wam w słowo: oboje macie rację.
  • xxECxx 07.11.2016
    Nazareth na pewne rzeczy nie musimy się godzić. Jeżeli dobro współistnieje ze złem to możemy wybrać, jeżeli znamy konsekwencje swoich wyborów. Oczywiście nie odetniemy się od wszelkiego zła, ale czemu mamy go zsyłać na siebie skoro nie musimy...
  • Nazareth 07.11.2016
    xxECxx właśnie o to chodzi, by te konsekwencje znać ;)
  • Neurotyk 07.11.2016
    xxECxx, np. nie wchodzić drugi raz do tej samej rzeki, by cierpieć znów na własne życzenie.
  • xxECxx 07.11.2016
    Neurotyk dobry przykład :)
  • xxECxx 07.11.2016
    Nazareth ale... bo moje ale musi być... nie zawsze warto, nie zawsze ma się ochotę, a odpuszczanie to nic innego jak kolejny wybór.
  • Neurotyk 07.11.2016
    Nazareth, każdy Jan był Jasiem:) Ja się nie wywrócisz, to się nie nauczysz, jak mawiają górale :)
  • ausek 07.11.2016
    Przykro mi, ale nie ominę. Nie mogę pozostawić bez 5. :)
  • xxECxx 07.11.2016
    Dziękuję, że nie ominęłaś :)
  • Violet 07.11.2016
    Bardzo ładny tekst, tak dużo mówiący w tak niewielu słowach. Wbrew treści jest jednak ciepły i spokojny. Z przyjemnością daję 4+, czyli 5.
  • xxECxx 07.11.2016
    Bardzo dziękuję :)
  • Neurotyk 07.11.2016
    Wiersz kobiecy. Ja tak nie umiem. Amen.

    5
  • xxECxx 07.11.2016
    Gdybyś umiał... po kobiecemu to zaczęłabym się o Ciebie martwić :) Dziękuję :)
  • Pan Buczybór 08.11.2016
    Głębokie i świetnie napisany. 5
  • xxECxx 08.11.2016
    Dziękuje :)
  • Adam T 08.11.2016
    Hm... Bardzo delikatne, jak muśnięcie ale jednocześnie bezlitosne. Bez wahania daję 5
  • xxECxx 08.11.2016
    Bez wahanie dziękuje ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania