Ciemność

Ciemność.Co według mnie jest ciemnością?

Według mnie ciemność to część naszego życia.To jest to "coś" w nas który ma każdy.Na początku naszego życia jesteśmy "czyści".Nie znamy naszych słabych cech.Nasza dusza się wykształca tak samo światopogląd.Dopiero zaczynamy poznawać samego siebie (u mnie ok.13 lat ale u mnie wciąż jest ten stan).Niedawno przeżyłam kryzys światopoglądu i ideologi.Zaczęłam rozumieć że jestem "jedną z systemu ludzi którzy żyją z dnia na dzień".Wtedy zaczęło się moje poszukiwania orginalności przez to zaczęłam żyć cytatem "Myśl inaczej".Teraz jestem na etapie gdzie uświadomiłam że człowiek nie jest tak naprawdę wolny-co to powoduje?Tak,ciemność.Tajemniczą ciemność która ogarnia część naszej duszy.Kiedy człowiek bierze za siebie odpowiedzialność ciemność w naszej duszy rozrasta ponieważ możemy mieć problemy z sobą (np.uzależnienie,choroba,zbliżająca się śmierć).Niektórzy mogą z tym walczyć i walczą chociaż ciemność podpowiada żeby się poddać,niektórzy mogliby by walczyć ale nie widzą tego a inni po prostu muszą odejść z tego świata.

Chcecie więcej takich refleksji?Piście w komentarzach!!!!

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania