ciepło

Rano przed śniadaniem zawsze biorę ciepły prysznic. Wreszcie włączyli kaloryfery i zrobiło się w mieszkaniu przyjemnie ciepło. Stoję przed lustrem w łazience, wszystko jest w porządku - nie mam pejsów, garbatego nosa, śniadej cery, ciemnych oczu. Jestem Polakiem i należę do rasy panów. Po prysznicu robię sobie jajecznicę z trzech jaj i kawę. Lubię zjeść coś ciepłego na śniadanie. Jem jajecznicę i czytam gazetę. Robimy getto dla podludzi. Nie jest to zupełna nowość. Mieliśmy już w Polsce getto osiemdziesiąt lat temu. Są podobieństwa i różnice. Podstawowa różnica jest taka, że kiedyś zajmowali się tym Niemcy, ówczesna rasa panów, a teraz zajmujemy się tym my. No może nie do końca. My zajmujemy się zachodnią stroną getta, od wschodniej strony pomaga nam ciepły człowiek Aleksandr Łukaszenka. Tamto stare getto mieściło się w mieście i ogrodzone było murem, teraz mamy getto w lesie i kolczasty drut. Do starego getta kwalifikowali się wszyscy Żydzi. Żydzi wiadomo - nie myją się, są chciwi, cuchną czosnkiem i cebulą, zajmują się lichwą, roznoszą pasożyty i pierwotniaki i - co najważniejsze - porywają chrześcijańskie dzieci i przerabiają je na macę. Teraz do nowego leśnego getta kwalifikują się wszyscy obcy - ciapaci, czarniawi, wszystkie brudasy i kozojeby. Ciapaci wiadomo - nie myją się, śmierdzą potem, owijają się pasami z granatami i wysadzają w powietrze, gwałcą nasze białe kobiety, gwałcą nasze białe dzieci, gwałcą nasze łaciate krowy, kozy i nierogaciznę. Są źli z definicji, tak jak kiedyś Żydzi. Tu widać duże podobieństwo. Kwalifikacją złych ludzi do getta zajmują się służby, które mają w nazwie literkę "G". Kiedyś to było Gestapo, teraz Straż Graniczna. Tu też można dostrzec jakieś podobieństwo. Tak jak kiedyś, tak teraz do obsługi tego całego gettowego kramu przydają się sprawdzone metody, typu szczucie psami, bicie, głodzenie, trzymanie pod lufami karabinów, odmawianie opieki lekarskiej, ciepłych ubrań. Nasza surowa aura, zimno i wilgoć są również skutecznym sprzymierzeńcem Strażników Granicy.

Tak jak kiedyś, teraz również getto nie jest zupełnie szczelne. Ani mur, ani zwoje drutu kolczastego nie stanowią stuprocentowej bariery przed ucieczką.

Tylko, że tak jak osiemdziesiąt lat temu ucieczka z getta nie równa się odzyskaniu wolności. My - rasa panów, czuwamy aby obcy element nie rozlał się po naszym pięknym kraju. Chcemy oddychać czystym powietrzem bez pasożytów i pierwotniaków. Naród i Służby Jawne, Tajne i Dwupłciowe czuwają i wyłapują niesubordynowanych brudasów i odstawiają z powrotem do lasu.

A potem nadejdzie Cicha Noc. Będzie choinka, dwanaście potraw, dodatkowy talerz dla zbłąkanego wędrowca, który na szczęście nie pojawi się na pewno, bo siedzi i marznie gdzieś w chaszczach na Podlasiu. Podzielimy się opłatkiem, pomodlimy, pójdziemy na pasterkę. Dobry Bóg przez swego pośrednika księdza wybaczy nam wszystkie grzechy i zaśniemy z czystym sumieniem w ciepłej pościeli.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (121)

  • Już w tym miejscu się śmiałem serdecznie "Jestem Polakiem i należę do rasy panów.". Chyba jestem sadystą i bezuczuciowcem, bo to smutny tekst, a ja się śmiałem. Tyję, ale nie wyglądam na żyda - chyba, większość przodków kojarzę do czwartego i piątego pokolenia wstecz - swoi, może ewentualnie jakiś Niemiec, ale to wcześniej i to wcale nie takie pewne, nie wszystkich kojarzę, jest wyjątek, ale jest nadzieja, że z Rosji, z typowym nazwiskiem jak jeden oficer NKWD, więc może nie żyd, jestem chyba Głowianinem zatem, z domieszką, ale bez braku pewności Germanina, ale małą i on nie taki pewny, więc też się cieszę.
    Jednak nie znam panieńskich nazwisk dwóch przodkiń - tu się boję, ale w dzieciństwie byłem katolikiem a przodkowie brali udział w wojnach i nawet niektórzy polegli, więc jakiś mankament mam odkupiony, krwią przelaną ichnią, za wolność różną.
    Radosny tekst polakowi.
  • *Głowianinem - Słowianinem
  • Rozumiem, że gdy zapukają do twych drzwi, to ich wpuścisz. I niekoniecznie na okoliczność wigilii.

    Słyszałam rano w telewizorze, że zaproponowano im wpuszczenie do Polski, mają tylko podpisać jakiś dokument, którego nazwy nie zapamiëtałam. Odmówili, chcæ ten dokument podpisać w Niemczech. Tacy zziębnięci, głodni, bez lekarza, ale nie chcą wejść tam, gdzie sié najedzą i ogrzeją.
  • Zima rozwiąże problem finalnie. Ale jak wejdą i przyjdą, to nawet abonamentu nie będą musieli płacić a mnie ograbią za pinć lat! Oni bez rachunków, bez podatków - lajt.
  • Patriota 02.10.2021
    yanko wojownik 1125 jeszcze całe haremy dostaną zasiłki 500 plus za Twój abonament. Oni nic nie muszą. Zaczynasz rozumieć ideologię lewicową Janku. Wyrastasz na ludzi.
  • skandal 02.10.2021
    tak czekał tam na nich prezydent Duda z bochenkiem chleba i ciepłym kocem. a oni nie chcieli. masochiści jacyś
  • SwanSong 02.10.2021
    Patriota
    Na razie nic nie muszą pisowskie wsiury, tylko dzieci płodzą i żyją z zasiłków, na które normalni muszą pracować. Żaden rząd nie zbliżył nas tak do socjalizmu, jak pis.
  • poco 02.10.2021
    SwanSong
    nie wiem łzy ronić?
    czy śmiechem ryknąć?
  • Patriota 02.10.2021
    Wielkie gratsy, Ref, za że z gracją potrafiłaś dać odpór lewackiej głupocie. Aż głupola zatkało.
  • Garść 02.10.2021
    Część wpuści, część nie. Kwestia wrażliwości i człowieczeństwa.
    Teraz doceńcie, patriotycznie podobni do przedpiścca, czym było ukrywanie Żydów za Hitlera.
  • Garść 02.10.2021
    Wejść na teren objęty stanem wyjątkowym równie trudno jak 80 lat temu do getta.
  • Garść 02.10.2021
    Naszym rodzimym zbrodniarzom, złodziejom, pedofilom zapewniamy miejsce w ciepłym więzieniu po sprawie sądowej i wyroku.
    Malutkie, ale niepolskie dzieci ciupasem zaganiamy w puszczę.
    Kur.., nie widzicie tego? Chwalcy pisowskiego porządku?
  • Garść 02.10.2021
    Inka opatrywała w lesie rany niemieckich żołnierzy.
    Spróbuj teraz jeden z drugim patriota, utożsamiać się z jej misją. Zaboli, obiecuję!
  • Patriota 02.10.2021
    Garść nie niemieckich, ale ubowców, a ci zeznali w sądzie, że do nich strzelała. Odwołali te zeznania jak już byli starzy, a ją rozstrzelali. Tak się jej odwdzięczyli. Niektórym nie warto pomagać.
  • Garść 02.10.2021
    MASZ RACJĘ, co nie zmienia faktu, że były to rany wroga.
  • SwanSong 02.10.2021
    poco
    Mało mnie to obchodzi :-)
    A nie, czekaj... W ogóle mnie to nie obchodzi.
  • Patriota 02.10.2021
    SwanSong twoje przemyślenia trolu są tak interesujące jak odchody karalucha.
  • Garść 02.10.2021
    Patriota, wiem kim jesteś. Hamuj się.
  • Patriota 02.10.2021
    Garść a eSeSman to twój klon?
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota Szukasz przyjaciół enesdeapowcu?
  • pansowa 02.10.2021
    Garść Sprzedaj mi to info garść.
    Musze koniecznie dotrzeć do jego drukowanych dzieł, bo sam się wstydzi udostępnić.
  • Garść 02.10.2021
    Nie pytaj, bo się zmartwisz.
  • Garść 02.10.2021
    Nie mogę na razie, ale ile mi cierpliwości zostało?
    Nie cierpię donosów, ubeckiej mentalności.
  • SwanSong 02.10.2021
    Patriota
    Nie mówimy teraz o twojej tfurczości ;-)
  • pansowa 02.10.2021
    Garść Ale tak zanęcił tymi wynikami, opiniami krytyków, zacnymi pisamami literackimi (niestety bez podania tytułów), że ja muszę się czegoś nauczyć.
    Zresztą cały portal przecież by skorzystał.
  • Garść 02.10.2021
    Pansowa, nie ciągnij za język, ale... byś się zdziwił xD
  • Garść 02.10.2021
    To kameleon.
  • pansowa 02.10.2021
    Garść Nie bądź wiśnia!
    Bo jeśli coś jest to na bank nieudolne przeróbki innych, albo tylko to, co tutaj poprawialiśmy wspólnymi siłami.
    Niechże pęknie ta bańka!
  • Garść 02.10.2021
    Świadome wprowadzanie w błąd. Tyle. Więcej nic nie powiem.
  • Akwadar 02.10.2021
    Garść pieprzycie obaj. To troll, oplacany troll i zadna tajemnica.
  • Patriota 02.10.2021
    Garść czy SS jest twoim klonem, bo z tego wpisu powyżej, wynika że tak.
  • pansowa 02.10.2021
    Akwadar To fakt, ale utalentowany trollowo.
    I namolny niezmiernie.
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota Ty zaś pisałeś o drukowanych dziełach własnych.
    I co?
  • Garść 02.10.2021
    Co tobie wynika, mnie nie interesuje.
  • Akwadar 02.10.2021
    pansowa za to im płacą. Im gorzej dxieje sie w pis, tym bardziej stają sie namolni i aktywni.
  • pansowa 02.10.2021
    Akwadar Pewnie stąd ta jego nadaktywność nadaktywności.
  • Akwadar 02.10.2021
    pansowa to normalne techniki farm trolli
  • pansowa 02.10.2021
    Akwadar Tylko z wynikami ma kłopot.
    Fatalnie trafił z tak tępą indoktrynacją.
  • Akwadar 02.10.2021
    pansowa robi bokami tak jak jego mocodawcy
  • pansowa 02.10.2021
    Akwadar Rozpaczliwe i śmieszne to robienie.
    W każdym razie premii nie dostanie, bo raczej zniechęcił jeszcze niezdecydowanych.
    Spał na zajęciach z socjotechniki.
    Ta subtelna jest bardziej skuteczne dla myślących.
    Tą tępą może stosować na portalu dla intelektualistów z Podkarpacia.
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Garść ?
    No po prostu nie wytrzymałam, choć tak solennie sobie obiecałam, że nigdy nie wejdę między "wódkę a zakąskę".
    Ukłony dla Ciebie/nie pierwszy raz to czynię, ale teraz bardziej naocznie. ?
  • Patriota, Nie chodzi o to że zaczynam rozumieć, ja jestem mentalnie polskim socjalistą i chcę, by byłoby dobrze dla polaków, bez pałowania za aborcję, bez ogłupiania przez religię, żeby sobie były duże swobody obywatelskie, wielka wolność dla obywatela we własnym kraju. Ja nigdy nie byłem euroentuzjastą, ale też precz z faszyzmem!
  • PS no i praca dla każdego za godna płacę, dla mniej zdolnych, mniej skomplikowana, dla słabszych lżejsza, a bankierów - no nie wiem, może na jakieś wyspy - Madagaskar?
  • Patriota 02.10.2021
    yanku sam sobie zaprzeczasz, ja jestem normalnym człowiekiem i żądam swobody religijnej, zastopowania prawnego mordowania polskich dzieci, a polscy socjaliści, z których wywodził się Piłsudski, nie byli wcale tacy jacy piszesz, chyba że ci farbowani socjaliści bolszewiccy, udający za komuny "polskich socjalistów".
  • Patriota, Kraj świecki - najlepszy to kraj, nie podpierający się o filar religii jakoś tam z zasady, ale ludzie tutaj chyba lubią bać się Boga. Embriony, to nie dzieci, w biblii nic nie ma o zakazie aborcji, jak ktoś spowoduje, że kobieta poroni, to ma jej zadośćuczynić - tak jakoś tylko jest wspomniane - o ile dobrze pamiętam, z trzydzieści lat temu czytałem, każdy katolik powinien się zmierzyć, swoją drogą ze starym testamentem.
    Piłsudski ostatecznie w 1926 zdobył władzę średnio legalnie, polak do polaka strzelał przy okazji z tej przyczyny. Za sanacji nie było za dobrze prostemu ludowi, acz dużo lepiej - fakt, niż w bolszewickiej Rosji - bez porównania. Niemniej ten okres jest przereklamowany i Śmigły, który namawiał do umierania za ojczyznę, zamiast do walki z wrogiem i raczej zabijania tegoż. Reforma rolna bez sensu - ludzi na puste pola wyrzucili, to musiał przygotować ktoś, kto pojęcia o życiu na wsi nie miał, po kilka kilometrów ludziowie i dalej, po wodę szorowali, nie było fajnie i można niefajności mnożyć.
  • Garść 02.10.2021
    Niektórym trudno pojąć analogie, może ostra, gorzka satyra ruszy zmąci usprawiedliwienie haniebnych zachowań, tfu, skrajnie fałszywym dobrem polskiego narodu.
    Jak można polskie sumienie tak brukać?!
    120 tys. Czeczenów nam nie zaszkodziło, ale jak widać, to nie dociera.
    Btw, Nadleśniczy nad kotkiem na dachu się wzrusza, nad ludźmi w hipotermii już nie. I wyobraź sobie, można poszukać wypowiedzi w necie, wielu mieszkańców przy granicy przyjmowało tych ludzi do domu. Najedli się, ogrzali i poszli.
    Gdzie powinni trafić? Do ośrodków dla uchodźców. Część ma prawo być, zgodnie z konwencjami międzynarodowymi do azylu, cześć można zawrócić do rodzinnego kraju. Wszystko lepsze od niehumanitarnego wpychania w las.

    Skandal, szacunek!
    Pozdr. 10/5
  • skandal 02.10.2021
    zgadzam się. można przynajmniej starać się załatwić to w cywilizowany sposób. kraje zachodnie miały to wcześniej i wypracowały procedury. problem będzie narastał. to co robi Polska to nie jest sposób na rozwiązanie problemu.
  • pansowa 02.10.2021
    skandal Dlatego do rozwiązania problemu powinno się stosować politykę imigracyjną.
    Humanitarną i cywilizowaną.
    Prześwietlić obiektywnie przybywających (anie tak, jak zrobili to idole oszołoma) i część odesłać, a część wpuścić.
    Tu nie ma polityki imigracyjnej. Jest wyborcze mięcho i granie na najniższych instynktach kosztem ludzi. Ich życia.
    Ilu imigrantów było z Polski na przestrzeni dziejów? Miliony. Na wszystkich kontynentach, różnych religijnie i cywilizacyjnie.
    Też powinni być tak traktowani?
  • Grain 02.10.2021
    pansowa Pierdolisz jak Ikar we mgle. Skoro Miński ich ściągnął niech ich prześwietla, zostawiając prawitielnych do prac polowych., a reszta paszoł won za burtę.
    Polacy imigranci potrafili pracować na rzecz tych społeczności, które ich przyjęły, asymilowały się, nie stanowiąc zagrożenia.
    I tyle komisarzu ludowy po historii, tajnych kompleksach i serialu Kapitan Sowa na tropie.
  • pansowa 02.10.2021
    Grain Ikarze wózkowy, zdaje się, że jesteś nieobecny, a z tajemniczymi i nieobecnymi oszołomami nie gadam :)
  • Grain 02.10.2021
    pansowa sam jesteś oszołom. Bez klaki i piczerii: SS, Walniętego Z Garści i innych wychodzi twoja tępota i kwiczenie ocapionego knura.
  • pansowa 02.10.2021
    Grain Fuck
  • Rodson 02.10.2021
    beffana wyszła z siebie i Grainem szambo wyrzygała.
  • cos_ci_opowiem 02.10.2021
    Rodson już by jej/jemu pękła głowa od ciśnienia, gdyby tego nie zrobił/a. :) Mózgu tam wszak próżno szukać.
  • Patriota 02.10.2021
    W Goeteborgu 23 osoby zostały ranne, z czego trzy poważnie, w wyniku eksplozji, do jakiej doszło we wtorek nad ranem w budynku wielorodzinnym - podała lokalna policja.

    W tym roku w Goeteborgu do połowy sierpnia doszło do 10 eksplozji. W Szwecji w ostatnich miesiącach liczba wybuchów spadła wraz ze wzrostem liczby strzelanin.
  • Patriota 02.10.2021
    Spadła liczba zamachów, wraz ze wzrostem liczby strzelanin. A wszystko to razem jest wynikiem przyjęcia islamskich imigrantów. I pomyśleć, że Szwecja jeszcze do niedawna uchodziła za najbezpieczniejszy kraj na świecie. A teraz jest tam prawdziwy dziki zachód.
  • Garść 02.10.2021
    W Polsce w ub. roku - 1088 gwałtów na polskich kobietach, polskim za przeproszeniem chu....
  • Garść 02.10.2021
    A Szwedzi przesadzili na maksa. Zła polityka wobec migrantów. Nie trzeba powielać.
  • Garść 02.10.2021
    I jeszcze, te dzieciaczki wpychane na bagna, na pewno niczego nie wysadzą w Polsce.
  • pansowa 02.10.2021
    Garść Bo wobec migrantów stosuje się cywilizowaną i humanitarną politykę, a nie wzorce hitlerowskie w połączeniu ze strachem i lufą karabinu.
    Heil Patrioto drukowany!
  • Garść 02.10.2021
    Skandal wypunktował analogie w punkt.
  • pansowa 02.10.2021
    Garść Dokładnie, ale przypadki lotności intelektualnej typu czad plątający się przy glebie są tu reprezentowane.
    Głośno, ale na szczęście jednostkowo.
  • Patriota 02.10.2021
    Garść często wysadzają w drugim pokoleniu, albo jak dorosną wracają do instynktu przodków. Zamachowcy z WTC byli wyszkolonym na uczelniach w Niemczech, już drugim pokoleniem. Tu nie chodzi o to czy owo jedno dziecko ale o zagrożenie, że jak się wpuści jedno, to za nim podążą miliony bandytów i zniszczą kraj w szybszym tempie niż to robią we Francji, Niemczech, czy Szwecji, gdzie strach wyjść nocą na ulice. Polska zrobiła się krajem w miarę bezpiecznym. Nie ma zgody na wpuszczanie bandytów. Od wniosków azylowych są przejścia graniczne. Janka ścigają komornicy za głupi abonament, a ta dzicz będzie się tu pasła latami i nie pracował za jego pieniądze.
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota Szalenie ciekawe po jakich przodkach ty masz instynkt.
    Zapewne dopiero schodzili z drzewa.
    Gdzie te namiary na genialne wydruki?
  • Garść 02.10.2021
    Primo, a czemu Janko ma nie płacić? Zgrzytam zębami i płacę na disco polo na Stadionie Narodowym, z pląsającym Kurskim, co rusz na 1. planie.
    Ano byli. To nie znaczy, że dasz radę zatrzymać falę, która chce żyć tak jak my.
    Trzeba pomóc im w rodzimych krajach, aby migrację zatrzymać.
    Psycholi, fanatyków znajdziesz w każdej nacji.
  • pansowa 02.10.2021
    Garść Jak widać tutaj.
  • Patriota 02.10.2021
    Garść to nie tak, tam psycholi z abberacjami i misją jest szczególnie wielu. Widać to praktycznie co dzień, gdy media donoszą, jak próbuja dokonywać zamachów nawet skromnymi środkami. Gdy nie mają dostępu do środków wybuchowych używają noży, próbują dźgać przypadkowych przechodniów, obcinać głowy, samochodów do rozjeżdżania ludzi na ulicach, spychają pasażerów na peronach pod nadjeżdżające pociągi. Te dziesięć zamachów na domy (wybuchy) w jednym tylko Goeteborgu w Szwecji mówi wszystko czym się kończy wpuszczanie takich ludzi. Wpuszczenie dzieci to konsekwencja puszczenia, łączenia rodzin, a oni mają liczne rodziny. Znajdują się po stronie Białoruskiej, i skoro tam przyjechali dobrowolnie płacąc grube tysiące, więc niech zostaną u gospodarza, który ich zaprosił.
  • Garść 02.10.2021
    Nie mam paranoi lękowej. Podajesz dane z więcej niż dekady.
    Więcej ludzi zginęło w USA (wyłączając WTC) od zamachów z rąk stricte amerykańskich.
  • Patriota 02.10.2021
    Nie żal ci tych ludzi, dzieci, niemowląt które w ostatnim zamachu w Goeteborgu wyrwani ze snu, nad ranem skali z okien, uciekali w panice tych rozdzierających scen strachu, a jakiś islamski imigrant miał przy tym ubaw. Zresztą badania ich przeszłości dowiodły kto tam jest. A szantaż na żywe na tarcze już niestety nie działa. Wszystkie dranie, m.in. Niemcy w powstaniu warszawskim to stosowali. 23 osoby ranne w Goeteborgu, zniszczony budynek tylko w wyniki tego jednego incydentu. To było we wtorek. A o ilu mniej "skromnych" incydentach nie wiemy nic, bo w Szwecji cenzura?
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota Ciekawe czy tak samo myślano o Polakach - imigrantach.
    A było ich i jest miliony.
    W krajach arabskich też.
  • Patriota 02.10.2021
    Garść jak nie masz paranoi to leć do lasu na Białoruś i pomagaj, nikt ci nie zabrania okazać dobrego serduszka. Nie zapomnij zabrać z sobą pańci. Ona taka Matka Tereska zza biurka, chciałaby pomagać cudzymi łapkami i cudzym kosztem.
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota A jak przeprowadzono te badania to już są informacje.
    Poszukano złodziei w więzieniach i na tej podstawie stwierdzono, że wszyscy kradą.
  • Garść 02.10.2021
    Oczywiście, że żal. Tak samo jak umarłych na granicy. Cenzura pisowska na pewno wszystkich trupów nie ujawniła, a może zepchnęła za druty.
    Nie rozumiesz, że taka polityka niczego nie załatwi?
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota Chyba brakuje ci pańci skoro tak często o tym piszesz.
    Ale drugiej, głupiej tu nie znajdziesz :)))
  • Patriota 02.10.2021
    Garść zawsze możesz oglądać obiektywną telewizję Białoruś, oni ci ujawnią wszystko i jeszcze więcej.
  • Patriota 02.10.2021
    Poza tym masz z pierwszej ręki wieści z mossadu, tefałszen. Bardzo uczciwi, lecą całą prawdą, całą dobę, 24/24. Tam się dokształcisz.
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota A gdzie namiary?
  • Garść 02.10.2021
    Patriota, nie ustawiaj mi życia i potrzeb.
  • pansowa 02.10.2021
    Garść Kiedy on własnie to bez przerwy robił i robi.
    Teraz samotny szeryf.
  • Patriota 02.10.2021
    Garść nie zmuszaj innych do pomocy bandziorom, sam chcesz to pomagaj, ja ci tylko sugeruję, bo ty też chętny do pomocy cudzymi łapkami widzę.
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota Gdzie namiary na dzieła drukowane?
  • Garść 02.10.2021
    Lepsze "cudze łapki", czyt. normalna działalnośc państwa, niż bycie przyczyną śmierci dzieci.
  • Patriota 02.10.2021
    Garść nikt ci nie broni lecieć na białoruś i założyć ochronkę, dobre serduszko widzę aż się wyrywa do pomocy. Batko będzie zadowolony. Jedź. I nie zapomnij o pańci, której serduszko też niedługo pęknie:)))
  • Garść 02.10.2021
    Patriota, zrobię co mogę w Polsce.
  • Garść 02.10.2021
    Zatem w real.
    Nie życzę wyników jakich się spodziewasz po tym eksperymencie.
  • pansowa 02.10.2021
    Garść Za poważnie z nim gadasz.
    jakbyś rozmawiał z rozumnym homo sapiens.
  • Niech im Amerykanie pomogą.
    Porozwalali im kraje i nie mają u siebie dzielnic islamskich.
  • Patriota 02.10.2021
    Dokładnie, śmiać mi się chce, jak u największych chamideł w tym ścieku takie dobre serduszka się nagle objawiły. Jak u wilka z Czerwonego kapturka. Normalnie nie wiedziałem, że tu tyle świętych Franciszków, i jedna Matka Teresa, jakiś zakon charytatywny może założą.
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota Jeszcze dychasz i pieprzysz?
    I temat dyżurny w akcji :)))
    Gdzie namiary oszołomie?
  • Patriota 02.10.2021
    Ocena może być tylko jedna: -50/5
  • SwanSong 02.10.2021
    Twoja ocena i tak się nie liczy.
  • pansowa 02.10.2021
    SwanSong On się generalnie nie liczy.
    Chyba że jako opowijski błazen.
  • SwanSong 02.10.2021
    pansowa
    Błazen często był mądry i szanowany. Boguś to najwyżej czyściciel dołów kloacznych.
  • pansowa 02.10.2021
    SwanSong No tak.
    Obraziłem Stańczyka (:
  • Patriota 02.10.2021
    SS, twoje opinie są mniej warte od odchodów karaczana trolu. Spadaj.
  • SwanSong 02.10.2021
    Patriota
    Interpunkcja się kłania, grafomanie. Idź pisać kolejny badziew o husarii.
  • Grain 02.10.2021
    W tej całej piczerii o biednych uchodźcach przypomnijcie sobie bliskich, znajomych, tych których dotknęło ludobójstwo na kresach. Nikt nie chciał uciekać. Przeciwnie chcieli wracać odbudowywać pogorzeliska. A tutaj młode byczki, którym się nie chce pracować, wreszcie walczyć o swój kraj, przychodzą po socjal. Bo to jest wojna demograficzna. Kiedyś po uzyskaniu praw wyborczych raczej nie zagłosują na już zbędne, gówno z lewatywy warte lewactwo.

    Litwa jak inny cel Łukaszenki ma podobne problemy, ale tamtejsza opozycja w tej sprawie mówi tym samym głosem co rząd.
    Nie jest tak infantylnie pierdolnięta.
    Nie dziwię się memom , w których szefem opozycji w Polsce jest Łukaszenka, a nie oborowy Tusk.
  • Patriota 02.10.2021
    A tvn to filia tv Białoruś.
  • Grain 02.10.2021
    TVN - to szambo wybijające na ich kanałach, dla lubiących się taplać niekoniecznie w kisielu. TWP to też propaganda, odpowiedź na jeszcze gorszą. Czasem oglądam najpierw wiadomości TVN /nadawane taktycznie wcześnie dla głodnych i niecierpliwych/ a potem TVP. I żal Polski. Szkoda, że w tym czasie jest mało ciekawych neutralnie politycznych programów.
    TV Trwam nie oglądam. W niedzielę o 11 oglądam Salonik Polityczny na TV Republika z niekadzącymi władzy - polecam.
    Lubiłem Tygiel geopolityczny prowadzony przez zmarłego niedawno prof. Targalskiego. Najlepsze jest jednak Nat Geo Wild, Animal Planet.
  • Patriota 02.10.2021
    Szkoda Targalskiego, też go strasznie lubiłem sluchać.
  • Patriota 02.10.2021
    Dobrzy, mądrzy ludzie umierają, mendy są wieczne:))
  • skandal 02.10.2021
    TV Republika to telewizja tworzona przez idiotów dla idiotów. Jej celem jest pogłębienie idiotyzmu idiotów, którzy ją oglądają. Idioci ją oglądający nie wiedzą o tym, bo są idiotami.
  • skandal 02.10.2021
    tylko dlaczego nie oglądasz Trwam? to też dla idiotów. tego nie rozumiem
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota I dlatego żyjesz :)))
  • ... do szuflady 02.10.2021
    Skandal ?
    Bardziej w punkt to już chyba nie można.
    Przybijam piątaka
    Pozdrawiam
  • skandal 03.10.2021
    danke :) zdravia życzę
  • ... do szuflady 03.10.2021
    skandal ?
    Dziękuję... wzajemnie i spokojnej nocy ?
  • cos_ci_opowiem 02.10.2021
    Ale się bogoojczyźniani zesrali :)
  • cos_ci_opowiem 02.10.2021
    Na ciepło można powiedzieć :)
  • pansowa 02.10.2021
    cos_ci_opowiem :)))
  • skandal 03.10.2021
    prawda w oczy kole
  • Grain 02.10.2021
    Rodson, skandal, kigja przepacynowqana na cos_ ci_powiem nadajecie tekstem w stylistyce reklam dla idiotów - czyli dla siebie
  • cos_ci_opowiem 02.10.2021
    Nie zapluj klawiatury, starcze. :)
  • pansowa 02.10.2021
    cos_ci_opowiem Na każdym portalu to samo :)))
    Odchodzi z hukiem bo same debile itd. po czym potrzeba mu 24 godz. na powrót z podkulonym ogonem.
    Nie ma to jak słowo i duma stetryczałego harcerza :)
  • Rodson 02.10.2021
    Brytfana twoje pacyny, knury i podobne nazewnictwo jest znakiem firmowym twojej kliki laury, bogusia i ciebie.
  • Grain 02.10.2021
    gwara ikara
  • pansowa 02.10.2021
    Grain Żadne twoje gaworzenie nie zmieni faktu, że jesteś po prostu dupkiem.
  • Grain 02.10.2021
    A poza tym ta swołocz nawet nie zbliża się do poziomu przyzwoitości.
  • Ja tam jednak polskim bezdomnym bym niósł pomoc a nie nie wiadomo kto zacz przyjezdny i skąd on i jemu, ale polski bezdomny to pijok, to lepiej obcemu. W ogóle najpierw bym rozwiązywał problemy wewnętrzne, żeby się wszystkim żyło dobrze, to potem można innym pomóc, najlepiej wysyłając im pomoc na miejsce, do siebie przyjmować człowieków z podobnych kręgów kulturowych, ale to jakbym był dyktatorem, to wtedy bym chciał dobrze dla narodu.
  • Patriota 02.10.2021
    Ale lewacka swołocz takich oczywistych, prostych prawd nie rozumie.
  • pansowa 02.10.2021
    Patriota Dobrały się dwa tuzy sprawnych inaczej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania