xx

xx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • JamCi 25.12.2019
    Strasznie dużo dużych słów. Obciążają. Dobry przekaz ale tu łatwo przedobrzyc. Albo zbyt zmęczona jestem i nie trafiło :-)
  • JamCi 25.12.2019
    Ale przekaz trafia tylko w formie zbyt barokowo dla mnie.
  • Artbook 29.12.2019
    Spoko.
    Temat spowodował wyładowania emocjonalne ;-)
    Nie umiem pisać o dużych sprawach małym słowem.
    Być może za dużo patosu, ale to jakoś tak wyszło z potrzeby serca i umysłu ;-)
    Pozdrawiam i dziękuje (Jam) Ci szczery czytelniku ;-)
  • JamCi 29.12.2019
    Artbook no tak trochę wyglądało :-)
    Też mi się w emocjach zdarza :-)
  • Artbook 29.12.2019
    Zdarza się, że czytam bardzo dobre, poprawne literacko utwory, ale nie ma w nich emocji, nic nie czuję, poza stwierdzeniem, że to bardzo ciekawy twór. A bywa, że czytam tak zwanego "świeżego i nowego pismaka" i trafia mnie swoją otwartością, szczerością i emocjami zawartymi w tekście. To moc słów w poezji i prozie.
    To uniwersum. To coś. To metafizyka. To nietuzinkowość i cała masa dodatkowych bodźców po przeczytaniu czegoś co akurat trafia, gdzie trzeba.
    To lubię ;-)
  • JamCi 29.12.2019
    Artbook no rozumiem. Czasem doskonale i puste a czasem...
  • Artbook 29.12.2019
    :-)
  • JamCi 30.12.2019
    Artbook po głębszym zastanowieniu wyszło mi, że ja właściwie zawsze pisze w emocjach. Na zimno i na rozum nie idzie. Nie ma tego czegoś ważnego.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania