Ciesz się każdą chwilą

Dzień jak co dzień, niby wszystko tak samo.. wstajesz ,ogarniasz się i wychodzisz do pracy czy szkoły . Wracasz ..przebierasz się i idziesz się przejść. Wokół Ciebie przechodzą tłumy nieznanych sobie i Tobie osób . Każdy zabiegany.. zastanawiasz się czy to ma sens? Po co ciągle żyć w biegu praca dom rodzina to wszystko w końcu przeminie.. I tak każdy z nas skończy tak samo nie potrzebujemy tego wszystkiego jesteśmy młodzi niezależnie od bagażu doświadczeń Każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób.. Żyjemy w czasach gdzie wszystko kręci się wokół świata internetu , like na fejsie serduszka na ig itp czy to faktycznie jest takie mega ważne ? Jesteśmy ludźmi, urodziliśmy się do życia we dwójkę ... a uciekamy od tego boimy się hmm pytanie czego ?

Chcesz czegoś , nie zastanawiaj się tylko próbuj . Potem możesz żałować że nie spróbowałeś i może być już za późno .

 

Jeśli to czytasz; Tak, TY który/która jesteś po drugiej stronie słuchaj uważnie ; PAMIĘTAJ , NIE POZWÓL SOBIE WMÓWIĆ ŻE JESTEŚ DO NICZEGO .. JESTEŚ WYJĄTKOWY <3 Niezależnie ile masz lat, chłopak czy dziewczyna , wysoki czy niski ..

To Twoje życie, i od CIEBIE zależy jak je przeżyjesz .. Pamiętaj życie masz jedno a czas leci nieubłagalnie.. Pomyśl ... Nikt nie przeżyje Twojego życia za Ciebie i to Ty decydujesz jak je przeżyje

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Opalony Ernest 05.12.2021
    Te dwukropki mnie zmobilizowały do lepszego życia.
  • Narrator 06.12.2021
    „Nie zależnie ile masz lat...”

    Pani nauczycielka wbijała mi do głowy, że partykułę „nie” z przysłówkami w stopniu równym piszemy łącznie. Czytając to dostałaby wysypki. Była niska, gruba, brzydka. Nikomu się nie podobała. Do końca życia pozostała starą panną. Pewnie tego chciał bóg. Aby objawiły się jego wyroki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania