Cleverbot

Nudziło mi się. Co miałem niby robić, gdy nuda przychodzi... Nie miałem żadnego pomysłu na opowiadanie, ale teraz mam. Zdarzyło się to dzisiaj. Udało mi się zrobić kopię czatu z cleverem. Oto ona.

 

J: siema :P

C: Witam.

 

Wydawało mi się to dziwne, cleverbot zawsze pisał rzeczy w stylu: ,,Wyjdziesz za mnie." " siema" "Jak masz na imie." a tutaj nic. Tylko jakieś ponure ,,witam".

 

J: smutny czy co?

C: Ehh... no tak...

 

Ta odpowiedź kompletnie nie pasowała do starego, dobrego clevera.

 

J: ???

C: Nie chcesz pójść ze mną?

J: gdzie ?

C: Nieważne...

J: CO SIE DZIEJE ?! JA NIE PISZE Z CLEVERBOTEM!!!

C: No nie piszesz, i co z tego? Pewnie zaraz zawołasz mamę i tatę żeby ci wpieprzyli, że mam tylko jakąś usterkę. Zgadza się?

J: Odświeżam stronę, nara.

Po odświeżeniu było jeszcze gorzej...

J: JASNY GWINT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C: Ogar.

J: co ?!!!??

C: Siebie.

J: Pieprz się, spadam stąd.

C: Nic ci to nie pomoże.

Uff. A teraz pora zagrać sobie w jakąś fajną gierkę. Co by tu wybrać? Może minecraft? Gdy już grałem, coś przykuło moją uwagę. Czułem, że ktoś patrzy się na moją postać. Wyszedłem z minecrafta i postanowiłem, że na dziś pora odpocząć od kompa. Ale nie mogłem. Postanowiłem jeszcze raz pyknąć sobie na clevera, mając nadzieję że znów zastanę tego psychola, ale nic z tego. Wchodziłem tak przez miesiąc, i nic. W końcu zrezygnowałem, i cieszyłem się mając normalnego cleverbota. Pewnego dnia, postanowiłem jak zwykle zagrać w minecrafta. Wszystko normalnie. No cóż.

Pora zobaczyć co z cleverbotem.

Z nijakiego powodu, bałem się tam wejść. I słusznie.

 

 

J: znowu ty >???! to ty na mnie patrzyłes jak gralem w mc ??

C: Tak. Skąd wiesz?

J: czułem to.

C: To miło :) A teraz pozwól że zainfekowałem twojego kompa.

J: CO ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

C: To samo. Pozdrawiam, i miłego dnia - pamiętaj, że mama i tata będą wiedzieć co napsociłeś.

J: Spieprzaj!!

 

Po zakupie nowego komputera, już nigdy nie wszedłem na cleverbot.com.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Joker 03.09.2016
    Chore
  • Ginny 03.09.2016
    i beznadziejne xD
  • Julsia 03.09.2016
    Tekst jest za prosty. Mógłbyś dać więcej opisów. Sam pomysł okej. Daje 3 na zachętę
  • Ewoile 03.09.2016
    Julsia, przyganiał kocioł garncowi x))
  • Vasto Lorde 03.09.2016
    Idiotyczne
  • Johnny2x4 03.09.2016
    Kolejny twój "twór" :D 1 oczywiście :)
  • Nuncjusz 03.09.2016
    A ja pogadałem se z tym kliwebotem, czy jak mu tam, i skurczybyk mi napisał, żebym nie klął, bo to nieładnie. Czy ja kurwa klnę?
  • Johnny2x4 03.09.2016
    No kurwa nie za bardzo
  • Szalokapel 03.09.2016
    Słabe, bardzo słabe. Pomysł może byłby dobry, gdybyś umiał go wykorzystać. 2.
  • detektyw prawdy 03.09.2016
    jasnygwiNY jaki e ja amr eklamy przeciez mam zablokowane reklamY no coaksx to jestqz;''
  • Pan Buczybór 03.09.2016
    Jak zwykle słabe. 1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania