....

....

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Dekaos Dondi 12.03.2021
    Bożeno Joanno↔Bardzo mi przypadł do gustu. Tym bardziej, że w tej tematyce też pisałem.
    Tak poetycko i "wizyjnie." Można się wczuć w cmentarny klimat... "poczekalni"
    Na szczęście po śmierci, wszelkie odległości nie mają znaczenia.
    To już nie ziemskie sprawy. Każdemu według "zasług" →zdaniem mym:)
    Mam Rodzinę w Koninie:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 13.03.2021
    Pejzaż cmentarny, a szczególnie wysokie drzewa potrafią zaskoczyć kształtem i wymową. Jedna z cenniejszych "bab" w Polsce znajduje się w Starym Koninie, długo ją szukaliśmy w mieście, dopiero ostatnio zapytania osoba wskazała nam drogę na Stary Konin. Nie zamierzałam wyśmiewać się z miasta.
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Szpilka 13.03.2021
    Cmentarny temat, a jednak wiewiórka rozczula, bardzo ciekawie ujęty temat ?
  • Morus 13.03.2021
    Bardzo fajny, nastrojowy klimat Bożeno, można to sobie wyobrazić albo przypomnieć. Wspaniały fragment z tą wiewiórką wstrzymującą pogrzeb, na drugi raz o ile będę w orszaku, nie w futerale nie zapomnę zabrać jakiegoś przysmaku wiewiórczanego, na pewno orzechy włoskie lubią. Nieładnie tak przyjść w gości bez żadnego prezentu. I te drzewa, niemi świadkowie, tyż fajosko. Nawet element quazpatriotyczny zdołalaś umiejętnie przemycić. Przy tym pożegnaniu z ojczyzną uśmiechnąłem się.
    Pozdrowionka
  • befana_di_campi 13.03.2021
    Przydługawe to pisanie, jak zresztą zawsze u powyższej autorki. Nie daję oceny, bo... po co komuś psuć jego samopoczucie?

    Życzliwie :)
  • Bożena Joanna 13.03.2021
    Ja Ciebie nie czytam, nie komentuję, proszę nie czytaj i mnie. Twoje uwagi mało mnie wzruszają.
    Żegnaj na zawsze!
  • inspekcjapracy 26.03.2021
    Tutaj też zasmrodziłaś i spowodowałaś ból bliźniego.
  • Pasja 15.03.2021
    A co tutaj się stało? Bożenko wracaj, bo smutno bez ciebie
  • Dekaos Dondi 15.03.2021
    Bożeno Joanno↔Nie wiem dlaczego i szanuję Twoją decyzję, ale szkoda, że tak.
    Może jednak powrócisz?↔Pozdrawiam:
  • Akwadar 19.03.2021
    Bożena, gdzie jesteś, Ty i Twoje utwory?! Bożena...!
  • Pogoniliście Bożenę Joannę?
  • Tjeri 19.03.2021
    O kurczę, jak przykro :(
  • Tjeri 19.03.2021
    Bożenko, jeśli to z powodu jednego z komentów wyżej, to nie warto... Wracaj do nas!
  • Akwadar 19.03.2021
    I zeby to jeszcze koment byl od kogos... no ten tego tam. Wracaj Bożena!
  • Pasja 22.03.2021
    Tjeri Bardzo cicha, spokojna osoba i ci sprawiedliwi i miłosierni zawsze potrafią belką uderzyć. Bożenko wracaj!!!
  • Tjeri 22.03.2021
    pasja strasznie szkoda :(
  • kigja 25.05.2021
    Bożeno Joanno!

    Wiele osób czeka na Twój powrót!
    Trupy, które Ci dokuczają w końcu padną trupem, bo już na nich czas!
    Serdeczności!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania