Co bym dał?

Nic bym nie dał

Bo nic mam sam

Mych myśli szlak

Koniec ma gdzie

Początek ma lęk

 

Jestem sam tu

Oczy zamknięte

Mróz okno truje

Koniec ma koszt

Deszcz tyka tuje

 

"Dobrze" się skąńczyło

Bo co zabrane jest złe

 

Ciemność spogląda

A ja jej w jeden łeb

 

Lochy I Smoki słucham

Choć żadne zwykle D&D

 

Z moich ust słowa lecą

Wiekszość z nich to blef

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (62)

  • Liqueru dwa lata temu
    A i a propos jak ktoś słucha metalu to polecam ów zespół Lochy I Smoki
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Absolutnie nie słuchaj metalu, jeśli jakiś typek uważa to za gówno. Jak się tu znalazłeś, to nie tylko pokornie masz pytać - o czym i jak ci wolnoi pisać, ale również czego powinieneś słuchać. Na wszelki wypadek zapytaj czy zupa pomidorowa jest ok, jeśli lubisz, bo się okaże, że to też gówno, bo jakiś przychlast akurat nie lubi.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    błękitnypłomień Bardzo dobry wpis . Ja bez pytania o jakiekolwiek pozwolenie napiszę że też słucham Metalu od drugiej połowy lat 80-tych i wszelkie opinie internetowych napinaczy mnie zupełnie nie interesują.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Piotrek71 No jak możesz, tudzież jak śmiesz. Ale wejście do rynsztoka zwanego opowi na własne ryzyko :) - ku pokrzepieniu serca dodam, że poznałam tu kilka cudownych osób, więc mimo pewnych wrzodów - warto.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    błękitnypłomień Damy radę, poznałem tu jak dotąd jedną fajną osobę ale jestem tu króciutko, pomaga mi sporo odkąd tu jestem. Ważne robić swoje a spiętymi ludźmi i ich komentarzami się nie przejmować. Mam nadzieję poznać na tym portalu kilka osób wartych uwagi, tłumów nie potrzebuję.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Piotrek71 Gdybyś chciał to z normalnymi ludźmi można pogadac na pewnym powiązanym portalu - platformie, nie wiem, jak to nazwać.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    błękitnypłomień Jestem otwarty na propozycje
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    https://discord.com/channels/896718633080873010/896723484741349406 - jakl chcesz, to tutaj są ludzie którzy nie plują jadem, bo lubią.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Piotrek71 Gdybyś się tam zaczepił to daj znać, jestem pod tym samym nickiem.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    błękitnypłomień odezwę się na Discordzie wieczorem. teraz jestem chwilowo zajęty
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, W życiu na discord bym nie wlazł, dane zbierają, są sztywne zasady i to napisane chyba przez kogoś stąd, a jak stąd, to wiadomo, że fanatyk... - no.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Spoko, Yanko - twoje dane, to już mają od dawna. Tam nie ma chamstwa i góralskiej muzyki i tam mamy swoją społeczność i dla mnie to jest ok. Ale nikogo nie namawiam. A zadnych innych danych poza tymi, które tu podajesz, tam nie zbierają. Ale rozumiem, bo z tego co tu ludzie mówią, to ja bym na tzw. portale literackie typu Lol, t3 czy inne, nie pamiętam nazw, też nie wlazła, nie dlatego, że dane - bo te system ma już od dawna - tylko dlatego, że tam z tego, co piszecie chamstwo chamstwem pogania.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    yanko wojownik 997 A jeśli już o zbieranie danych chodzi, to najbardziej zbiera je FB, gdfzie, jak wiem, masz konto. A taki portalik lokalny polski to jest mlutkie reksio, uwierz mi.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, Pominę te dwa wspomniane, mają fasady a za nimi to wszystko inne, przy nich opowi, to pastwiska zielone.

    A na discordzie od razu mi telefon wołało i jeszcze coś - nie pamiętam już, tu tylko: nick, mail, hasło.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, To widzisz Płomieniu jaki ja tam jestem na tym FB aktywny, zdezaktywowany, a ludziowie każdy dzień swego życia tam relacjonują. Fejs jeszcze nie wołał ode mnie fona - znaczy nie wymagał, ale rzadko tam jestem, tylko jak mam sprawę do kogoś i tamtędy najłatwiejszy kontakt, to włażę.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, Zajrzałem, teraz nie woła telefonu obowiązkowo, znaczy ktoś zbierał sobie dane wysyłając tam zaproszenia w ubiegłym roku, czy kiedyś tam. Obczaję jak to trybi
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ale z moim sposobem wyrażania, w try mig na zbity pysk, tyle usiedzę, ile bede cicho.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Ja tam żadnego telefonu nie musiałam podawać, korzystam od kilku miesięcy i nie ma problemu. A o FB chodziło mi, ąe to jest platforma, która z założenia teraz zbiera dane o ludziach. Ale nie namawiam, nie odradzam, jestem tam, nie mam problemów, nikt na nikim się nie wyżywa i nikt nikomu nie dyktuje jak ma żyć - w przeciwieństwie do tego żałosnego portalu. Gdzie nawet jak słuchasz takiej, a nie innej muzykli, to ci wyskoczy zjueb, który akyrat tego nie lubi i w związku z tym musi się wywnętrzyć.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, Na opowi zabraniają słuchać konkretnej muzyki?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, Obczaiłem, tak tam nic nie trzeba podawać, czyli gościu, co słał tu kiedyś zaproszenia - oj chyba coś mącił... niektórzy skorzystali. Dla mnie jednak nie ma żadnego zastosowania, ja na maile ludziom mesiącami nie odpisuję - przywykli.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, Bo na t3 z muzyką, to już były zgrzyty - łoj! Już nie chyba nie ma, kto nie słucha tego, co moderacja, nie odzywa się - tak przypuszczam, bo nie mam tam od dawna konta i mieć nigdy już nie zamierzam.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Nie no, chodzi mi o to, że użytkownik jeden tu się "wyrzygał" na temat metalu- ałtorytatyfnie.. Ten sam przypał, który ałtorytatyfnie sfierdził, że tekst wrzucowny z anonimsa jet na sto procent mojego autorstwa.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    A z tego co widzę, to wysrywy tego użytkownikia nie cieszą się jakąkolwiek popularnością, nawet czytających niewielu, nie mowiąc o komentarzach, czy nawet śmiechu wartych ocenach.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Chodzi mi nie o autora tekstu, tylko o tego zjeba z mojego komentarza powyżej. Analizatora tekstów, ktłry autorytatywnie orzeka, że zamieszczony anonimowo tekst na;isala ta a ni inna osoba. Jebniętu chuj - tyle można ;owiedzieć. Niech padnie do brudnych gir niepokalanej, zamiast tu się miotać jak gówno w betoniarce.
  • Grain dwa lata temu
    błękitnypłomień na razie ty się miotasz poza gruszką, Sadząc po bykach, stylistyce wulgarna, wstawiona, albo nienacipana – co na jedno wychodzi. O metalu nie wyraziłem się ani wulgarnie, ani po furiacku.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Grain tak, przede wszystkim nieCIPANA jestem. a to stylistykę i byki (poza literówkami) prosiłabym wypunktować.
    Do normalnych użytkowników - uderz w stół, a odezwie się zjeb.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Grain A tak ogólnie to masz świadomość, że mój komentarz nie był do coiebie skierowany? A skoro tak entuzjastycznie reagujesz, to oznacza tylko, że się pocauwasz do bycia zjebem.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Grain Odpowiesz? Kaleko mentalna? Czy się odpierdolisz ode mnie, bo twój ostatni wyskok powinien w księdze rekordów Guinessa byc odnotowany.
  • Grain dwa lata temu
    błękitnypłomień
    lekarka bez granic, sama się nie wyleczysz
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Grain żałosna kreaturko. Bozia ci nózki upierdoliła? Ojej, ciekawe za co? Ale zapewne ty się - w [przeciwieństwie do mnie - sam wyleczysz. Nie zapomnij ogłosić cudu - czekamy.
    )a na te błędy to ja czekam, aż moi jes wskażesz, skoro tak ochpoczo na ten temat szcekałeś w swoim komentarzu).
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    "Sadząc po bykach, stylistyce wulgarna, wstawiona, albo nienacipana – co na jedno wychodzi." - konkurs dla użytkowników - co połeta miała na myśli. Zwłaszcza jeśli o "nienacipaną" chodzi. Zabłysnął typ niepełnosprawny umysłowo.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, Coś na rzeczy jest, bo podobno Bozia dała mu wózek, może także marihuanę z Hindukuszu?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Są cuda po tamtejszych odmianach, w postrzeganiu i może jutro np. będzie uskrzydlony? I mówił będzie "Dobry błękitnypłomień jest człowieką"?
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 weź się już chociaż ty zamknij, wystarczy już tego wycieku szamba.
    Normalnie jak Refluksja po pijaku... zgroza!
    I yanko przebiegł jak pomylony... co się z ludźmi dzieje? Niewyobrażalne zbydlecenie!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Świat schodzi na dziadoskie psy...
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 weź rabnij się czymś ciężkim w łeb, może poukladaja się szuflady, bo na razie kosmiczny przeciąg!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Pędzę taż, że łapam się wymiarów, czasów i przestrzeniów i z pędu puszczam, bo taki przeciąg.
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 jak ci nie wstyd przykładać rękę do takiego czegoś, nawet brak określenia na opis, pogięło cię?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Ale to, że do ludzkich nieszczęść?
  • MartynaM dwa lata temu
    yanko wojownik 997 do pustego dzbana!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    MartynaM, Pusty dzban też on jest nieszczęściem, gdyż właściciel nie posiada zawartości, przez to jest ubogim. Chyba że to porzucony dzban.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Multipla (+ tzw. Grain ) Czy jak ty się użerałaś ze starą, to ja się wpierdalałam? Więc bądź uprzejma ty się nie wpierdalać w nie swoje sprawy, bo wszędzie ten swój kinol wtykasz. Ciekawe, że jak ciebie ktoś atakuje, to dajesz sobie prawo do odpowiedzenia wszelkimi metodami (ty i banda twoich przydupasków, z którymi się po pleckach poklepujecie i zachwycacie wzajemnie swoimi wysrywami), ale jak innych ktoś opluwa, to nie wolno się odgryźć, tylko trzeba z uśmiechem stwierdzić, że deszcz pada.
    Ten twój psychokatol przypoierdala się do mnie ustwaicznie, a już popis, jaki dał z "analizą tekstu", po której kategorycznie stwierdził, że coś wrzucone z anonima, napisałam ja - był szczytem zbydlęcenia. Ale czego innego spodziewać się po kurwie.
    A pusty dzban masz między nogami.
    Możecie sobie teraz popłkać rzewnymi, fałszywymi łzami na te wszystkie wulgaryzy (ojej, jakie to straszne!), chociaż najgorszymi wulgaryzmami znanymi ludzkości jesteś ty i ta kurwa.
    I to wszystko, co mam do przekazania - możecie sobie teraz kłapać tymi swoimi śmierdzącymi pizdami, jak chcecie i gdzie chcecie. Przestaje mnie to obchodzić.
    I sram na jakieś ostrzeżenia, bany i inne gówna ze strony typa, który w regulaminie, nie wiadomo jakim prawem, zabrania autorowi usuwać teksty i "przypadkowo", niezgodnie z prawem, zapomniał wstawić opcję usuwania konta.
  • MartynaM dwa lata temu
    błękitnypłomień, fakt, Grain powinien przeprosić ciebie za niesłuszne, bezsensowne oskarżenia. Tu pełna zgoda.
    I o to można mieć do niego pretensje, w sensie że tego nie zrobił... niemniej jechać takimi wulgaryzmami, taką wiochą, to tragedia...
  • Szpilka dwa lata temu
    błękitnypłomień

    Ostro pojechałaś, ale rozumiem. Nie daj się zaszczuć, niektórym niesamowitą frajdę sprawiłaś i aż z uciechy w krzaczorach po nogach sikają, bo znów udało im się człeka z nerwów wyprowadzić.

    Udanego dzionka mimo wszystko ?
  • Liqueru dwa lata temu
    błękitnypłomień oo dołączę się
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie dosyć że slabizna niesamowita, to jeszcze ort. Skończyło!
  • Grain dwa lata temu
    Daj spokój, opadają maski, bydłują się.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Grain Tobie za to, nic nie może opaść, bo fiut to zapewne opadł ci już dawno, ale maska z pewnością nie, bo swoje kurewstwo cały czas z dumą nosisz na ryju, gejszo.
  • Liqueru dwa lata temu
    I co? Myślisz że piszę do dla ciebie albo jakiś przeklętych polskich ortografii?
  • Liqueru dwa lata temu
    Moje te bazgroły o bardziej fluxus niż coś innego
  • Liqueru dwa lata temu
    Jak chodzi o kierunek
  • Grain dwa lata temu
    Metalu, to ja się nasłuchałem na halach produkcyjnych przy szlifowaniu stali.
    Reszta to pląsawki i komercja szarpidrutów.
  • Liqueru dwa lata temu
    Co się dzieje w tych komentarzach :-:
  • Liqueru dwa lata temu
    Nie no ja nie wiem już nawet czy to ma sens chyba już wolę pisać do ściany niż do was
  • Liqueru dwa lata temu
    bo wy myślicie że mi na sukcesie zależy pff
  • Liqueru dwa lata temu
    dzieciaki
  • MartynaM dwa lata temu
    Liquer, nie myślimy tak. Ludzie sukcesu są ambitni. Dużo pracują, tu pracy nie widać.
  • Akwadar dwa lata temu
    Ktoś focha walnął
  • Liqueru dwa lata temu
    MartynaM Piszę od kiedy miałem 12 lat więc nie pierdziel, bo wtedy rzadko miałem dostęp do internetu więc nie pierdziel ")
    Jeżeli uważasz przeklęty literówkę na tym padole dla kompletnych laików za coś niedopuszczalnego to może z tobą jest coś nie tak
  • Liqueru dwa lata temu
    MartynaM Piszę od kiedy miałem 12 lat więc nie pierdziel, bo wtedy rzadko miałem dostęp do internetu ")
    Jeżeli uważasz przeklęty literówkę na tym padole dla kompletnych laików za coś niedopuszczalnego to może z tobą jest coś nie tak
  • Liqueru dwa lata temu
    O i nawet teraz mam taki że dwa razy się wysłało :c
  • MartynaM dwa lata temu
    Liqueru, nie podskakuj! Wierszyk cienki jak d**a węża. Do roboty leniu! Czytaj poezję i dopiero wtedy weź się za pisanie, na razie jest bardziej niż słabo!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania