Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Co się stało?

Obudził mnie jakiś dziwny trzask o północy. Natychmiast obudziłem Roberta i poszliśmy sprawdzić, co się dzieje. Hałas dobiegał z łazienki.

 

Weszliśmy tam powoli i...ujrzeliśmy zwłoki naszego współlokatora, Adama. Jego ciało było całe pocięte, na ścianie widniały napisy "BYŁA W BLUZIE I ŚMIAŁA SIĘ" oraz "MADŻIN OPOWI". Natychmiast sprawdziliśmy w internecie, kto to jest ten Madżin.

 

Okazało się, że to użytkownik portalu literackiego opowi.pl, gdzie od jakiegoś czasu zamiast bajek KSW wstawia same gówna typu Malanowski i partnerzy.

 

- Co robimy? - spytał Robert. - Musimy zadzwonić na policję!

 

- Nie - odpowiedziałem. - Oni nic nie zrozumieją.

 

- Więc co robimy?!

 

- Ty się skontaktuj z Canulasem, ja poszukam jakichś istotnych informacji. Tu się dzieje coś niedobrego.

 

Ciąg dalszy nastąpi

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Madżin 02.11.2018
    I jak?
  • Pan Buczybór 02.11.2018
    hmmm... Łamanie czwartej ściany, nawiązania do Opowi, Canulas... Już gdzieś kiedyś było, ale, no, niezłe.
  • Freya 02.11.2018
    Dawaj z tym kontaktem, to może być hit... dnia :)
  • Canulas 02.11.2018
    Dalej Pudzian lepszy. Jak ktoś zna temat, to się tam kilka razy uśmiechnie. To jest takie se. Bez oceny.
  • sensol 02.11.2018
    głupie
  • fanthomas 03.11.2018
    dobre, dobre, parodią powiało. na razie 4, a jak gościnnie wystąpię to będzie 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania