...

.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Pan Buczybór 09.05.2020
    trochę to johnnopodobne, nie chodzi nawet o tytuł... Nie widzi mi się w takiej formie. Za krótkie, moim zdaniem, na osobną publikację, brak jakiegoś takiego wstrząśnięcia czytelnikiem, trafienia do niego
  • Liv12365 09.05.2020
    Nie chodzi o wstrząs :) chodzi o to, aby Czytelnik, czytając to, mógł się zastanowić. Ma się to jakoś zagnieździć w jego głowie i powracać co jakiś czas.

    Co do "johnopodobne" - cóż :) pierwsza odsłona Cogito ergo sum była wcześniej niż ichniejsze "Cogito...", które swoją drogą też jest ładnie napisane i daje do myślenia.

    Dziś po prostu pociągnęłam dalej, to co zaczęłam wcześniej.

    Nie mniej, dzięki za komentarz i za bytność. Doceniam ^^

    A czy krótkie? Chyba kwestia gustu.
  • Johnny2x4 10.05.2020
    Liv12365 I taka literatura jest potrzebna :)
  • Liv12365 10.05.2020
    Johnny2x4 Bez wątpienia ;))
  • Johnny2x4 10.05.2020
    Liv12365 Panem u góry się nie przejmuj, nie przepada za mną ;)
  • Liv12365 10.05.2020
    Johnny2x4 Ja za Wami oboma przepadam, więc też możecie być spokojni haha życie jest zbyt krótkie na nielubienie kogoś ;) wychodzę z założenia, że lepiej mosty budować, niż je palić ;))
  • Johnny2x4 10.05.2020
    Liv12365 No i tak żyj. Najważniejsze, to w zgodzie z samym sobą
  • Szpilka 10.05.2020
    "ze słów", ale z serem, a nie ze serem ?

    W pierwszym wersie pozbyłabym się - "człowiek", bo w drugim wyjaśniasz, że składa się ze słów. Trzeci wers widzę tak: Tworzą twoje jestestwo i określają pomienistość blasku.

    Jesteś słowem
    Człowiek składa się ze słów.
    Tworzą twoje jestestwo i określają promienistość blasku.
    Spójrz na siebie i pomyśl: " Jestem słowami."
    Dopiero wtedy dostrzeżesz jak bardzo jesteś bogaty.
    Myślisz słowami, a więc cogito ergo sum.

    Myślę, więc jestem.

    Oczywiście to tylko propozycja, ty jesteś autorką i Ty decydujesz ? Warto jeszcze pomyśleć nad: "jestem słowami" i "jesteś bardzo bogaty", czasownik "być" się powtarza i nie wygląda to pięknie, ale całość zaciekawia ?
  • Liv12365 10.05.2020
    Dzięki śliczne ;) faktycznie, zwrócę na to uwagę ;))
  • Dekaos Dondi 12.05.2020
    Liv12365→Rzecz jasna, że myślenie, jest domeną człowieka. Na tyle ile rozum pozwala.
    Słowa dużo mogą. Aż czasami lepiej milczeć. Fakt, myślimy słowami. choć nie zawsze – zdaniem mym.
    Szkopuł polega na tym, że kiedy nie myślę, też jestem, ale jakby... mniej jakoś:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Liv12365 13.05.2020
    Prawda? To jest niesamowite w człowieku :))
    Dzięki za zerknięcie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania