Córeczka - drabble

- Justynka niestety nie robi postępów. Ostatni sprawdzian udowodnił to aż nadto dobitnie. Koszmarne błędy ortograficzne, budowa prostego zdania to dla niej ogromny problem, nie wspominając o interpunkcji. Do drugiego półrocza dopuściłam ją warunkowo, ale jeśli nie nadrobi zaległości, niestety nie będę mogła dać promocji do kolejnej klasy. Powinna brać korepetycje, my nie możemy z każdym pracować indywidualnie.

- Proszę mi tu nie imputować, że niby moja córeczka jest tępa i głupia. Ona z tym tekstem zdobyła dyplom w konkursie na portalu literackim Opowi.pl, a ludzie się nim zachwycali. To z pani jest tępa dzida, nie kumająca prawdziwej, nowoczesnej literatury.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • słone paluszki dwa lata temu
    To byłby całkiem poprawny tekst, gdyby nie nazwa portalu.
  • okruszynka dwa lata temu
    Niestety nie orientuję się, czy na innych portalach jest podobnie.
  • pkropka dwa lata temu
    Chyba nie kumam nowoczesnej literatury. Albo jestem nie na czasie z tym, co dzieje się w szkołach...
    Niestety twój tekst nie wywołał we mnie żadnej refleksji.
  • okruszynka dwa lata temu
    Bezpieczniej jest jej nie znać.
  • zsrrknight dwa lata temu
    słabe i o niczym
  • okruszynka dwa lata temu
    Trzeba umieć czytać między wierszami.
  • MartynaM dwa lata temu
    Uwierzyło dziewczatko w komentarze na portalu, te pochlebne oczywiście, i co najgorsze - mama też... ?

    Podoba mi się tekst 6
  • okruszynka dwa lata temu
    Gratulacje za właściwe odczytanie przesłania mojego tekstu.
  • MartynaM dwa lata temu
    okruszynka, dyplom mi się należy...?

    A tak na serio, to każdy chyba zrozumiał, tylko niektórzy zobaczyli siebie w Justynce i jej mamie...?

    Wesołego dnia!
  • okruszynka dwa lata temu
    Dzięki. W imieniu służby przyznaję ten dyplom.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania