...

...

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • KatarzynaKoziorowska dwa lata temu
    Mnie się tam podoba. Wiersz najwyraźniej niedoceniony (mam na myśli średnią ocen).
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie, ja nie umiem pisać. Tak sobie tylko składam zasłyszane słowa, kleję do innych, wstawiam i udaję, że to wiersz... ?

  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dobry wiersz. Na intepretowanie się nie porywam. Pozdrawiam 5
  • MartynaM dwa lata temu
    Szkoda, bo lubię.

    Dzięki za wizytę.
    Pozdrawiam.
  • Lotos dwa lata temu
    Ciekawy wiersz, no i taki smutny, chociaż też mam wrażenie, że w dzisiejszych czasach, poezja brakiem zainteresowania wysycha, ale mam nadzieję, że przetrwa w tej głębokiej formie, bo bez głębi jesteśmy tylko zwierzętami.
  • MartynaM dwa lata temu
    Dzięki, Lotos.

    Szczerze, to myślę że poezja zostanie "zjedzona" przez grafomanię.
    Poziom wierszy coraz nìższy. Ogłupienie ludzi coraz większe. Niedługo będziemy się cieszyć, że ktoś wers poprawnie skleci...

    Kiedyś rym gramatyczny, to była największa siara, dokładny odchodził do lamusa, a dzisiaj przykładów się szuka na potwierdzenie tezy, że gramatycznym najlepsi piszą. I żeby to jeszcze twierdził jakiś geafoman, a to niby autorytet...
    Z tego wniosek, że jeśli "autorytetom" nie wstyd pod taką "szopką" się podpisywać, to poezja zdechnie.
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    MartynaM Jak Martyno pojmujesz poezję? Jako sztukę wyrazu, którą rządzą reguły ustalone przez ojców (matki) poezji - Homera, Safonę, Wergiliusza, Petrarkę, Shakespeara, Słowackiego, Byrona... Tuwima, po Wojaczka i Jacka Podsiadło.
    Moda i styl w sztuce zawsze daje się zauważyć. Twórcy tworzą w mainstreamie. Nieliczni wyprowadzają nowy styl - pionierzy, prekursorzy.
    Jakie są funkcje poezji?
    Czy istnieje zatem słynne hasło- postulat "sztuka dla sztuki"?
  • MartynaM dwa lata temu
    Edek_Kabel_Ozzie, jeszcze za mało nickow, więcej trzeba na obronę i uwielbienie grafomanii... twórzcie po dziesięć przynajmniej, będzie wrażenie, że wszyscy, a na pewno większość, kocha częstochowę... bo to teraz "najprawdziwsza sztuka"

    Działającie chłopcy. Cel szczytny...???
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    MartynaM Rozumiem, że to jest komentarz merytoryczny do moich pytań. Częstochowa to piękne miejsce. Z dużej litery.
  • Szpilka dwa lata temu
    Edek_Kabel_Ozzie

    Nie zadawaj takich trudnych pytań, bo tu mało kto czytał zagadnienia z teorii literatury ?
  • MartynaM dwa lata temu
    Edek_Kabel_Ozzie, dla ciebie poezja, to Mickiewicz i reszta z lamusa... rym gramatyczny.

    O czym tu dyskutować?

    Ze szpilką popisz, ona poezji nie czuje, ale skleja wersy i po miesiącu coś tam "urodzi", przy tym bardzo dużo czyta, jak dobrze kleić... no i z rymem sobie radzi, a że to ciężkie, toporne w czytaniu, to nieważne, jak wasze rymy geamatyczne...?
  • Szpilka dwa lata temu
    No i sam widzisz, żeby przykryć własne nieuctwo uskutecznia się portalowy magiel.

    Moje wtrącenie miało neutralny charakter, pytania trudne, ale maglara wzięła do siebie, uderz w stół...
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    MartynaM Insynuacje. Aczkolwiek z Mickiewicza cenię "Stepy Akermańskie".
  • MartynaM dwa lata temu
    Edek_Kabel_Ozzie, wstaw coś. Chętnie zobaczę "co ci w duszy gra"

    Tak szpilka, tutaj tylko ty uczona, reszta nawet czytać nie potrafi... weź, myśl czasami.

    Poza tym miałaś do mnie nie przychodzić... gdzie twoje słowo?
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    MartynaM Tak, piszę coś, ale nie wiem czy to będzie miało kształt wiersza z rymami.
  • MartynaM dwa lata temu
    Edek_Kabel_Ozzie, bez rymu też może być...

    Hal, jak to znowu Ty się zabawiasz... lubisz rym?
  • Szpilka dwa lata temu
    Maglara o literaturze nie czyta, maglara trolluje i magiel urządza, komentarz był nie do maglary, więc niech się odfika, założy se bloga i wirtualna przestrzeń będzie tylko jej. Proste.
  • MartynaM dwa lata temu
    Szpilka, spokojnie. Oddychaj równo... nie można się tak irytować w taką pogodę... za gorąco.

    Narka!
  • skandal dwa lata temu
    Nie zachwyca
  • MartynaM dwa lata temu
    Czekaj... jak to było... dziękuję za wsparcie. Bezcenbe.?
  • MartynaM dwa lata temu
    Bezcenne*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania