Coś o mnie

Chyba już każdy coś tu o sobie napisał. Pora żebym i ja wyszła z cienia ;)

Nazywam się Karolina, ale wolę gdy mówi się na mnie Ina :D Już w lutym będę miała 16 lat, ach ta młodość

Z pisaniem mam doczynienia od sześciu lat. Zawsze interesowałam się pisarstwem i zawsze próbowałam czy mi to wychodzi. Nie jestem mistrzem, zdażają mi się błędy ortograficzne, stylistyczne, interpukcyjne, ale sądzę, że każdemu się one zdażają nie tylko mi:)

Serwis ten znalazłam przypadkiem, chciałam się wybić z pisaniem pokazać co się nauczyłam, przez te lata i.. Oto jestem . Dobrze mi sie tu piszę, ktoś czyta, komentuje to miłe nawet jeśli mówią, że coś jest źle napisane. Nie oczekuję samych pochwał:)

Jeśli chodzi o mnie to interesuję się tworzeniem muzyki, tańczę, czasem gram w piłkę nożną i rysuję :D Lubię to hah :)

Najbardziej jestem zadowolona z mojego opowiadania o Nawiedzonej. Pierwszy raz zajmuję się tą tematyką. Och bo bym zapomniała, lubię też paranormalne rzeczy, zjawiska itp. Wampiryzm... Uwielbiam wszystko co z wampirami, mimo, że ludzie patrzą na mnie jak na idiotkę gdy o tym mówię. Ech niestety.

Mam nadzieję, że dzięki temu portalowi się nauczę w kwesti pisarstwa. W końcu chciałabym wydać książkę. Kiedyś tam... ale muszę się jeszcze dużo nauczyć :) Pozdrawiam! :D

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • NataliaO 05.12.2014
    Cześć :) To tylko powodzenia życzyć w spełnieniu marzeń o wydaniu książki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania