XXX

XXX

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (81)

  • Tom Bordo 05.10.2019
    Cześć, Bogumił. Dobry tekst o taśmach Neumanna.
  • Tom Bordo 05.10.2019
    Musiałem założyć nowe konto, bo do poprzedniego zapomniałem hasła. Nie będę też już tak aktywny jak wcześniej, bo zacząłem studiować.
  • Bogumił 05.10.2019
    Tom Bordo cześć Tomku, miło Ciebie znów widzieć. Nie zawracaj sobie głowy forami, bo niepotrzebnie będziesz traciła czas. I jakie wrażenia po pierwszych dniach?
  • Bogumił 05.10.2019
    tracił
  • Tom Bordo 05.10.2019
    Bogumił wrażenia? Raczej pozytywne, ale tak jak mówiłem, do świąt będę bardzo rzadko tu zaglądał.

    PS. wybierasz się na Boże Ciało Komasy?
  • Bogumił 05.10.2019
    Tom Bordo a jeszcze o tym nie myślałem, ostatnio planuję zwiedzić podziemne trasy kopalni soli w Kłodawie, tylko cholera to jest zamknięte w weekendy, a ja w tygodniu nie za bardzo mam czas. Podobno tam jest super, jak w Wieliczce.
  • betti 05.10.2019
    Nawet, gdy jesteś szują i świnią,
    oni cię nigdy nie obwinią.
    Lecz, gdybyś kiedyś partię zdradził
    wtedy cię mogą na minę wsadzić.

    Ostatnia odstaje, odrobinę poprawiłam. A wierszyk, git!
  • Bogumił 05.10.2019
    Betti, rzeczywiście, teraz lepiej. Dziękuję.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Prawdziwie katolicki przykład mowy miłości :-)
    Ktoś sfrustrowany, że go Kuchciński nie zabrał samolotem na nieletnie prostytutki. Zawsze można pójść na lekcję do radnego z piss, tego z wyrokiem za bicie żony, on pokaże jak wygląda prawdziwie katolicki model rodziny. Jak tam stodoła Szyszki, dwie wieże, albo Skoki Biereckiego, to też przykłady katolickiej uczciwości :-)
  • betti 05.10.2019
    A gdzie tu mowa nienawiści? Jedynie nagie fakty... obudź się!
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    betti ale jesteś zakłamana , żałosne
  • betti 05.10.2019
    Jacom JacaM ja zakłamana? Śmieszne...
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom to ty jesteś zakłamany, żałosny i pełen nienawiści. Przedstawiłem tylko to co było na stenogramach. Nie dodałem nic od siebie. Nawet za mało, dlatego masz jeszcze jedną zwrotkę w bonusie.

    Lecz zarzygani mieszkańcy Tczewa
    nie mają wstępu do tego nieba.
    Jak bardzo mają puste berety
    żeby uwierzyć w platformy bzdety.
  • piliery 05.10.2019
    Bogumił wrzuciłeś wszystkich mieszkańców Tczewa do jednego worka. Teraz do wszystkich tczewian te rzygowiny przylgnęły.
  • Bogumił 05.10.2019
    piliery bo Neumann o wszystkich tak mówił, choć teraz twierdzi, że tylko o działaczach platformy. Ja bardzo lubię Tczew i jego mieszkańców, kiedyś często tam bywałem.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Bogumił ...taa tylko nie zauważyłeś pissdzielcu, że trochę były przycięte :-) ale wierz dalej swojemu guru z drabinki
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom to jest śmieszne, że on sam temu nie zaprzecza, i nawet przeprasza za bluzgi, a Ty czujesz imperatyw żeby go bronić. To jasne że przycięte do najbardziej pikantnych fragmentów, a co mieli puszczać ludziom dwie godziny bełkotu tego peowca. Żartujesz.
  • Misiek 05.10.2019
    od razu widać Jacom,że czytasz wyłącznie jedną gazetę i oglądasz tylko jeden kanał na TV
  • Bogumił 05.10.2019
    Misiek czyta wchłania wierzy i reaguje erupcjami nienawiści
  • piliery 05.10.2019
    Wiersz bardzo celny. Dokładny zapis koncepcji "lidera".
  • Bogumił 05.10.2019
    Dziękuję piliery;)
  • Keraj 05.10.2019
    Świetnie napisane, czysta prawda
  • Bogumił 05.10.2019
    Neumann obnażył rzeczywiste intencje Platformy, jakby jeszcze ktoś nie wierzył, to ma teraz czarno na białym.
  • Józef Kemilk 05.10.2019
    Wiersz na czasie. Polecam opinię Morozowskiego z TVN o taśmach Neumana. Wyszło, że jest prorokiem i bohaterem. A Pisowcy marudzą:)
  • Bogumił 05.10.2019
    Słyszałem o tym. To chyba jakaś wtopa.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    żaden z prawaczków nie zauważył że nagranie jest sprzed dwóch lat i zostało pocięte co słychać:-) Opublikowane zostało tylko po to zęby przykryć nagranie Ardanowskiego, bawcie się dalej prawaczki, żadna prawda was nie wyzwoli :-) :-)
  • Bogumił 05.10.2019
    Nie wiem czy zauważyłeś, że nagranie Ardanowskiego tylko dobrze o nim świadczy. Że dobry gospodarz i tak dalej. To wyciek kontrolowany. No ale Ty tego nie rozróżniasz biedaczku. Ardanowski nie używa łaciny, tylko mówi bardzo kulturalnie, choć ostro.
  • Józef Kemilk 05.10.2019
    Trzeba takich ludzi eliminować z życia politycznego i nie jest ważne z jakiej opcji. TKM wiecznie żywe
  • Bogumił 05.10.2019
    Józef Kemilk ale platforma go nie wyeliminuje, tylko uhonoruje dziada.
  • Tom Bordo 05.10.2019
    Jacom jak się czujesz po tym jak neumann powiedział co naprawdę sądzi o kodowcach?
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Bogumił ..taa, dobry gospodarz , mówi do swoich, ze pomimo promocji swoich nic im nie wychodzi i wszytko się sypie , bo swoi są głupsi od poprzedników :-)
  • Józef Kemilk 05.10.2019
    A jak szukamy dużej afery w PiS, to można głębiej zapoznać się z aferą podkarpacką, gdzie aktorem jest m.in. Pan Kuchciński. W tle pojawia się seryjny samobójca.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Tom Bordo ... a ty jak się czujesz zapierdalając za miskę ryżu dla Morawieckiego i na dwie wierze dla Kaczora ;-) i jeszcze na chwałę pana u Rydzyka , przepraszam a może ty tylko bierzesz 500+ i pracą się nie hańbisz
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom JacaM pisowi niestety więcej wyszło nic nie wyszło, odwrotnie jak platformie, gdzie był stały kryzys, deficyt budźetowy, unijna kontrola nadmiernego deficytu, kradzież ofe, nawet świnie zasiłek pogrzebowy ludziom zapierniczyli, żeby nie stać nas było na godny pogrzeb bliskich, i to wszystko Tfusk, tfu. I standardy białoruskie, głodujące dzieci.
    A PiS
    Pięćset plus
    Praktyczna likwidacja wołającej o pomstę do Nieba głodu wśród dzieci
    Obniżka wieku emerytalnego, ratunek ludzi przed zmuszaniem ich do pracy aż do śmierci
    Wyprawka szkolna
    Bezpłatne podręczniki w podstawówce
    Likwidacja syfilisu gimnazjalnego
    Uwolnienie sześciolatków

    I co ten Twój Tusk może za to zaoferować: związki pedałów i deprawację przez nich dzieci, tych, którym uda się uciec przed nożem aborcyjnym. Faktycznie ofertę macie niekiepską.
  • Bogumił 05.10.2019
    A przepraszam najnowszy pomysł lewaków to kanibalizm własnych dzieci celem ratowania rzekomo zagrożonego klimatu. W sumie to nie mam nic przeciwko, o ile własne dzieci zeżrecie Jacom.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Bogumił jakoś nie zauważyłem co im wyszło ;-) jakieś drogi powstały może, albo jakieś inwestycje :-)
    500 + jest na kredyt i te dzieci za to zapłacą
    Obniżka wieku emerytalnego to zagranie pt. po nas choćby potop , demografia jest nieubłagana, dzieci rodzi się mniej niż dorosłych umiera, przy tej zapaści służby zdrowia do której twój ukochany piss doprowadził, może się to zmienić, więcej Polaków umrze.
    Wyprawka szkolna i katastrofa w oświacie, super
    Gimnazja to było wyrównywanie szans edukacyjnych ale pissowi wykształcone społeczeństwo nie potrzebne wystarczą takie Bogumiły.
    W całej Europie sześciolatki chodzą do szkoły, ale twój ukochany piss prowadzi nas do WNP
    Do tego degradacja w Armii
    Wy prawaczki obciągajcie sobie we własnym gronie, tak jak twój guru kaczor lubi, tylko łykajcie, to wam akurat dobrze wychodzi, nie plujcie bo szkoda podłogi
  • Józef Kemilk 05.10.2019
    Bogumił Co do osiągnięć PO pełna zgoda. Niestety PiS nowymi obietnicami, przy spowolnieniu gospodarczym doprowadzi nas do niezłego kryzysu. Płaca min podnoszona o 15% rokrocznie, toż to czysty komunizm. 13 14 emerytura, co to ma być?
    W tym wszystkim jest najgorsze to, że opozycja krzyczała jak nic złego się nie działo w gospodarce, teraz nie krzyczy sama licytując się z PiS.
    A skończy się krachem. Jako że UE równie głupio rządzi, trza kupować złoto, srebro i inne kruszcze. Budowanie socjalizmu zawsze było kosztowne.
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom JacaM człowieku, w tamtym tygodniu zrobiłem 1200 kilometrów, przez te remonty dróg powiatowych i krajowych, np. gierkówka nie da się po kraju poruszać. Wiesz ile pieniędzy wpieprzyli w drogi? Jak nie wiesz, to nie pytluj bzdur po próżnicy tylko przejedź się po Polsce. Ostatnio oddali odcinek z Częstochowy do Pyrzowic, przyzwoity kawałek autostrady, a podobno do końca roku ma być gotowa autostradowa obwodnica Częstochowy.
    Jacom i po co te kłamstwa, jak nie masz pojęcia co mówisz. W Łodzi budują kolejowe metro na przykład, w Krakowie kończą obwodnicę od mostu autostradowego na Wiśle koło kombinatu do trasy na Olkusz, chyba 20 kilometrów. To wszystko inwestycje krajowe, A nowe odcinki via carpatii to pies? A dwupasmówka z Krakowa do Warszawy, wreszcie skończona w okolicach Jędrzejowa. To tylko przykłady, bo w ostatnim miesiącu w całej Polsce nie byłem. Klnę na te remonty i budowy, bo tylko utrudniają jazdę, ale cóż, spełniają obietnice.
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom JacaM

    500 + jest na kredyt i te dzieci za to zapłacą

    Jacom budżety pis miały najniższe deficyty w historii, a przyszłoroczny jest pierwszym od 30 lat bez deficytu. O czym ty szczebioczesz ptaszku. W tefałenie ci to powiedzieli? Jaki kredyt. Przychody z podatków są wyższe w tym roku o 100 miliardów od tych z czasów Tuska w 2015 roku.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Bogumił ...ty mi zarzucasz kłamstwo :-) ile kilometrów autostrad powstało ?? kto zaczął te inwestycje o których mówisz, no nie twój ukochany piss . No tak zbudowali drogę do domu Szydło i jeszcze parę milinów nagród przytulili , wszędzie złodziejstwo w skali której wcześniej nie było, tylko klech obrastają w sadło. Idzie spowolnienie gospodarcze, wtedy wyjdzie szydło z kaczego worka i zobaczymy jaki krach dotknie Polskę , ale łykaj dalej to propagandowe gówno, jak nie będzie niezależnych sądów i wolnych mediów będzie ci lepiej ;-) To o takich jak ty pisał Miłosz w " Zniewolonym umyśle " czasy się zmieniają, ludzie nie
  • Tom Bordo 05.10.2019
    Jacom JacaM hahaha dwie wierze? Naucz się ortografii.
  • Tom Bordo 05.10.2019
    Jacom JacaM a Morawieckiego zostaw w spokoju, nie wiem, czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale jego ojciec ostatnio zmarł
  • Bogumił 05.10.2019
    Józef Kemilk Zobaczymy, jak im wyjdzie przyszły rok z tym zrównoważonym budżetem. Oni tak naprawdę mieli dopiero trzy lata. Fakt, że na przykład sądy które bronią się przed reformami stosują obstrukcję wydłużając czas procedowania. Lekarzom też nie w smak ograniczenie możliwości pracy na kilka etatów. Bryły świata nie da się ruszyć w trzy lata, jeśli porządzą dłużej pewne grupy zawodowe będą musiały się poddać zamiast eskalować niemożliwe do spełnienia żądania. Sądzę, że te rozbuchane obietnice zastopują po wyborach. Jakby wierzyć innym, to opozycja proponuje rozdanie o wiele więcej, likwidację przymusowego zusu, emerytury bez podatku. To gorsze od 13 i 14.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Bogumił ...czy słowo koniunktura coś ci mówi,jest światowa koniunktura która się właśnie kończy. Jak ludzie wydaja więcej pieniędzy są wyższe wpływy z podatków, już dzisiaj widać deficyt :-) tylko trzeba umieć patrzeć i czytać wskaźniki. PO ma swoje za uszami, ale nie kradło tak jak piss i nie marnowało tak jak twój ukochany piss . 100 miliardów papier i prawacy wszystko łykną :-) :-) ;-) łykaj dalej, smacznego
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom to były nagrody, poza tym jak wyszło to Kaczor tupnął nogą i oddali. Widziałeś, żeby platformersi kiedyś coś oddali? A to Twoje złodziejstwo to zwyczajna bajka, może w samorządach rządzonych przez po, jak w tej warszawskiej oczyszczalni ścieków. Posadki dla swoich w radzie nadzorczej, i kupa rozwalającego się złomu za 4 miliardy kupiona. To kwitesencja władzy po. Spółki pisowskie przynoszą zyski, a za po nawet orlen jechał na stratach.
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom JacaM pis koniunktura, po kryzys, to ja nie chcę po.
  • Józef Kemilk 05.10.2019
    Bogumił Powiem szczerze, trzeba być człowiekiem mocnej wiary, by wierzyć w zrównoważony budżet. Chyba że obietnice to ściema i przy okazji będzie troszkę kreatywnej księgowości (mniejsze subwencje dla gmin, mniejsza dotacja dla ZUS no i jednorazowe wpływy z likwidacji OFe, ze sprzedaży koncesji na 5G, zysk NBP). No i jakimś cudem koniunktura się nie załamie.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Bogumił idzie kryzys i twoje chciejstwo nie ma tu nic do rzeczy, a które spółki pissowskie przynoszą zyski :-), Orlen przynosi zyski, no nie dziwne skoro cena za baryłkę to jakieś 60-65 dolców a na stacji cena za paliwo takie jak były za PO, tyle że wtedy baryłka kosztowała 120 dolców, nie bredź, kaczor tupnął i co i nic, niczego nie oddali. Platfusy mają swoje za uszami ale takiego złodziejstwa i kurewstwa jak teraz nie było nigdy przedtem, a na dodatek podlane to wszystko bogoojczyźnianym sosem. Tak czy inaczej skończy się przelewem krwi ...tyle w temacie
  • Józef Kemilk 05.10.2019
    Jacom JacaM PO to tacy ludzie z dwiema lewymi rękami. Ściągalność Vat 120-130 mld zł rocznie, przyszedł cud i w 2018 roku ponad 179 mld zł. Nieudolność PO porażająca albo ...
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Tom Bordo...... taa i to ma niby usprawiedliwiać złodziejstwo ;-) Jak Modzelewski umarł to nie pozwolili nawet klepsydry w sejmie powiesić
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom o jakim Ty złodziejstwie piszesz? Z tego co pamietam, za po bylo około setki megaafer, z tego wiele złodziejskich lub niegospodarnosć, marnotrastwo, ta paliwowa na 250 miliardów to nie mieści się w żadnej skali.
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom a kto to Modzelewski, ten co z Kuroniem listy do matuszki partii pisał, czyli ten co chciał wprowadzenia w Polsce chińskiego modelu komunizmu? Jeśli się nie mylę, to nie za bardzo było po kim rozpaczać.
  • Tom Bordo 05.10.2019
    Jacom JacaM ty idź się lepiej idź uczyć ortografii. Mówię, że Mateusz Morawiecki wraz z całą rodziną przeżywa żałobę po śmierci ojca, a ty piszesz o jakimś złodziejstwie, choć nic nie ukradł.
  • Bogumił 05.10.2019
    Tomku, jego karmią kłamstwami w telewizji, jak tego co się podpalił w Warszawie, bo myślał, że jest tak źle, jak mu w tvn mówią. Mamy do czynienia z podobnym przypadkiem, Jacom łyka propagandową sieczkę jak kaczka proso, a umysł ma tak wyprany jak członkowie sekty Johnsona, którzy popełnili samobójstwo na rozkaz szefa.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Bogumił ,,,nie wiem co ty łykasz i nawet nie chcę wiedzieć idź pooglądać TVPiss :-)
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Tom Bordo ...idź się lepiej idź ;-) kolejna szopka ze śmierci, który to już raz, może go jeszcze ze dwa razy wykopią żeby pogrzeb powtórzyć.
  • Zaciekawiony 05.10.2019
    Ile jeszcze wierszyków do wyborów?
  • Bogumił 05.10.2019
    Ha, ha, następny będzie miał tytuł Owsiak na prezydenta. Lewactwo już zupełnie upadło na łeb.
  • Zaciekawiony 05.10.2019
    Bogumił
    Napisz wierszyk o rejsie dookoła świata jachtem I Love Poland. Promowanie kraju przez specjalnie w tym celu stworzoną fundację to bardzo ciekawy temat.
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony a co Ci się nie podobało w tym rejsie. Angielska młodzież nie w takie rejsy pływa, a my przecież też mamy wybrzeże, i jesteśmy państwem morskim. Szkoda tylko, że cała polska młodzież nie może w czymś takim uczestniczyć. Niemcy na przykład każdemu finansują przed studiami rok pracy woluntarystycznej w różnych krajach świata, dzięki temu młodzież może poznać różne państwa, i ma doświadczenie na przyszłość. Czy uważasz, ze to złe, że zorganizowano taki rejs? I to jeszcze w szczytnym celu, promowania Polski.
  • Zaciekawiony 05.10.2019
    Bogumił
    Aby pytać co się komu w tym rejsie nie podobało, najpierw musiałby on w ogóle dojść do skutku.
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony myślałem, że masz na myśli Rejs nieodległości, który wypłynął w 2018 roku. Jeśli chodzi o inny, to nie znam sprawy.
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony
    Ja pisałem Ci o tym:
    https://pl2018.org/

    I jestem jak najbardziej za organizacją większej liczby takich rejsów.
  • Zaciekawiony 05.10.2019
    Bogumił A, no to inna sprawa. Widocznie o tym telewizja nie mówiła, bo się nie było czym chwalić. Chodzi o jacht "I Love Poland" kupiony przez PFN w ramach akcji promowania kraju. Miał ruszyć w rejs dookoła świata i po drodze uczestniczyć w różnych regatach. Od kilku miesięcy stoi zacumowany w amerykańskim porcie i nie da się dowiedzieć co z nim, bo wszystko jest utajnione.
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony przecież piszą, że pływa, wrzuciłem w googla, i podobno był na Gwadelupie:

    http://magazynwiatr.pl/blog/jacht-i-love-poland-przeplynal-ocean-atlantycki-i-dotarl-na-gwadelupe-wkrotce-pierwsze-regaty/

    Nie wiem o co ci się rozchodzi.
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony już sobie to przypomniałem, wzięto do tego projektu Kusznierewicza, jak się ludzie o tym dowiedzieli, jak właził w tyłek Komoruchowi, to zażądali kategorycznie przerwania współpracy. Czyli jakaś dywersja ludzi anciem regime.
  • Zaciekawiony 05.10.2019
    Bogumił No to chyba masz bardzo nieaktualne wiadomości:
    https://wiadomosci.wp.pl/jacht-mial-promowac-polske-od-prawie-pol-roku-stoi-w-porcie-6428987165476481a
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony jacht miał awarię 22 kwietnia a Rejs niepodległości zaczął się w 2018 roku i już się zakończył, więc odbywał się na całkiem innym jachcie. Nie wiem o co się w końcu Ci rozchodzi. Skoro jest usterka i stoi, to widocznie jest jakiś powód. Cóż to za sensacja, chyba dla stacji typu rmf, które nie mają się czym zajmować. Ja tego typu nawet nie słucham.
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony jacht, chyba używany, kosztował niecały milion a oczyszczalnia trzaskowskiego ścieków jakieś miliard euro i kompletnie niedziała. To jakieś tysiąc razy więcej. Czemu tutaj Ty i rmf nie wietrzycie co się stało, kto jest winny. Zupełnie Ciebie nie rozumiem, ze względu choćby na skalę ekologiczną tego problemu. Przecież awaria trzaskowskiego to katastrofa ekologiczna.
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony a zdechłe owce 100 tysięcy wywalone w błoto, w dodatku jakiemuś przybłędzie wydane bez jakiejkolwiek kontroli. Gdzie jest rmf.
  • Zaciekawiony 05.10.2019
    Bogumił
    Trzaskowski zbudował jakąś oczyszczalnię?
  • Bogumił 05.10.2019
    Zaciekawiony Hanka, która go namaściła na zastępcę zbudowała, pod egidą po ten mega przekręt powstał, za 4 miliardy złotych, można było za to kupić tysiąc takich jachtów. Jakimi pierdołami ty się zajmujesz zaciekawiony. Jacht był używany, to się zepsuł, a oczyszczalnia była praktycznie nowa. I zapamiętaj sobie tą skalę. Tysiąc razy większa. A afera paliwowa to było około 240 miliardów przez cztery lata. 240 tysięcy takich jachtów.
  • Jacom JacaM 05.10.2019
    Bogumił a info masz od chłopców Ziobry vel zero. Gdzie akty oskarżenia
  • Bogumił 05.10.2019
    Jacom komisja śledcza wnioskuje o skierowanie aktów oskarżenia do Trybunału Stanu. Nie słyszałeś o tym?
  • yanko wojownik 05.10.2019
    Nawet się doczytać nie nie daje.
  • Bogumił 05.10.2019
    Janko, nie marudź. Czytaj.
  • Misiek 05.10.2019
    Jacy żałośni są ci POpierający POKO choć tak naprawdę
    nie wiedzą kogo tam popierają
    bo tyle tam się nazbierało ochłapów z różnych partii i patyjek...
    gdyby nie koalicja pewnie by spadli na ostatnie miejsce w rankingu
    a zdobyli i tak już pierwsze miejsce
    w plebiscycie na najbardziej antyspołeczną i antypolską partię w kraju
    Cóż jedni wyciągnęli wniosek już po pierwszej kadencji innych nawet dwie kadencje
    nieróbstwa i kombinatorstwa oraz donoszenia na nasz kraj za granicą nie zraziły.
    Już widzę ten jęk po 13 -tym zawodu i bezsilności...
  • Misiek 05.10.2019
    a ode mnie masz piątkę bo trafiłeś w dziesiątkę
    drogi Bogumile
  • Bogumił 05.10.2019
    Bardzo dziękuję staram się pokazywać draństwo.
  • Brynowiak 05.10.2019
    Nie piszę o polityce, ale...podoba się. Daję 5.
  • Bogumił 05.10.2019
    Dzięki serdeczne;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania