*

 

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • alfonsyna 11.06.2016
    Tylko jeden drobiazg:
    "nie mały ciężar" - niemały - bo to przymiotnik
    Czuć w tych słowach rezygnację człowieka zmęczonego życiem i niepowodzeniami - przynajmniej ja tak to odebrałam. Być może wiersz niczym szczególnym mnie nie zaskoczył i nie wywarł mimo wszystko jakiegoś większego wrażenia, to jest poprawny, ma w sobie jakiś przekaz i wyraźną dawkę emocji. Oceniłabym tak na 4,5 czyli zostawię 5 i pozdrawiam. :)
  • Alexa 12.06.2016
    Dziękuję :) Fajnie, że zwróciłaś uwagę- człowiek uczy się na błędach :) Również pozdrawiam! :)
  • candy 12.06.2016
    Człowiek jest trzciną najsłabszą na wietrze, najwątlejszą w przyrodzie, ale trzciną myślącą... :) ciekawy wiersz, z jednej strony rezygnacja, a z drugiej strony postawa "nie poddawaj się". 5 :)
  • Alexa 12.06.2016
    Jeden z moich ulubionych cytatów.. Dziękuję bardzo :)
  • Rasia 19.07.2016
    Ok, musisz się przyzwyczaić, że czasem przychodzą mi do głowy niekonwencjonalne rozwiązania. Niby widzę znoje i trudy życia, zrezygnowanego człowieka, ale od początku widziałam też coś znacznie bardziej konkretnego. Ostatnio czytałam poruszającą biografię i Twój tekst właśnie mi się z nią skojarzył. O jakiej osobie mowa? Mianowicie o więźniu obozu koncentracyjnego. Nieustanny trud, godziny pracy przekraczające możliwości i zwyczajową normę, skrajny ból i zero satysfakcji czy szczęścia w zamian, a mimo tego walka. Pewnie nie pisałaś tego z podobnym zamysłem, ale mnie bardzo ten tekst urzekł :) Piąteczka.
  • Alexa 19.07.2016
    Faktycznie tekst idealnie oddaje uczucia więźnia obozu koncentracyjnego... Przyznam szczerze, że nie wpadłam na to wcześniej.
    Cieszę się, że Ci się podoba ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania