Pokaż listęUkryj listę

Cud techniki i perspektywa lepszej ludzkości

- Tak, to jest prawdziwy cud techniki i do tego dostępny dla wszystkich, nawet tych ubogich, bo można kupować na raty! To urządzenie nazywające się stabilizatorem duszy ludzkiej jest lepsze niż produkty farmakologiczne, bo trwałe i skuteczne. Będzie to coś w rodzaju chipu wstrzykiwanego do tylnej części mózgu, w okolice szyszynki. Sprawa polega na tym, że można myśl ludzką zapisać w postaci cyfrowej, zachowując tożsamość danego osobnika, czyli własne "ego". Można taki zapis przekształcić i uzupełnić o lepsze treści dotyczące charakteru oraz moralności i ponownie wstawić do mózgu ludzkiego, który oczywiście wcześniej zostanie zresetowany do minimum i tak powstanie nowy człowiek. To będzie skutkować pozytywnie i społeczeństwo stanie się wartościowsze życiowo. Na przykład można zmienić osobowość i uczynić z człowieka dobroczyńcę. Skąpy może stać się hojnym, a głupi mądrym, a nawet wariat normalnym, no i znikną na zawsze pedofile. Pierwsze doświadczenia przeprowadzono na więźniach skazanych za morderstwa. Poddali się oni badaniom dobrowolnie i w ten sposób uniknęli kary śmierci. Stali się dobrymi ludźmi i dziś pracują nawet jako strażnicy w więzieniach. Ta technika przemiany obejmie cały świat i nasza cywilizacja stanie się lepsza: nie będzie bandytów, polityków, złodziei i oszustów oraz psychopatów. Poddany działaniu tego urządzenia będzie cały czas pod opieką lekarską i techniczną. Może zawsze taki osobnik uzupełniać stan swojej cybernetycznej psychiki i do tego dostanie gratisowy program "romantyczny sen", czyli będzie śnić o tym, o czym marzy na jawie. Ważne jest, że świat się zmieni i dzięki temu urządzeniu unikniemy katastrofy w myśl zasady, że dobro zwycięży zło, a to urządzenie temu ma służyć. Oczywiście Międzynarodowy Fundusz Walutowy wesprze krajowe banki i udzieli kredytów na zakup tych urządzeń. W ten sposób ruszy produkcja i sprzedaż, a z tego powodu powstaną miejsca pracy i zmniejszy się bezrobocie. Dzięki bankom, korporacjom i technologii powstanie nowy lepszy człowiek - takie oświadczenie przedstawił James Wallis, szef korporacji biocybernetycznej, na konferencji ONZ poświęconej zagadnieniu technicznej poprawy ludzkości.

A wy, co na to? Dacie sobie wszczepić takiego chipa? Na pewno część ludzi się zgodzi, bo dostanie bon wakacyjny i inne dodatki "plusowe"!

Następne częściCud techniki

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • wicus 18.07.2020
    Matt Custor jest zapewne miłośnikiem twórczości Orwella, Huxleya itd. Wiele wskazuje, że Orwell miał wiele racji twierdząc, że: "Przyszłość to but depczący ludzką twarz. Bez końca." (cytuję z pamięci).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania