Cudowne dziecko dwóch pedałów (Drabble)

Dotychczas tylko raz w historii ludzkości zdarzyło się, żeby ze związku dwóch homoseksualistów narodziło się nowe życie. Prawdę o prawdziwym pochodzeniu wybitnego polskiego kolarza Ryszarda Szurkowskiego, wielokrotnego zwycięzcy „Wyścigu Pokoju” odkrył przed ciemnym ludem znany skądinąd, obecnie już świętej pamięci, komentator sportowy Bohdan Tomaszewski. Wówczas nie tylko sportowy, ale cały postępowy świat usłyszał, że Ryszard S. jest „cudownym dzieckiem dwóch pedałów”. Był to 1976 rok.

Niestety szczęśliwi rodzice tak utalentowanego kolarza pozostają do dziś anonimowi, choć powinni zostać przecież sztandarowymi ikonami ruchu LGBTQ. A szkoda, bo świeciliby przykładem i byli wzorem dla niedowiarków i malkontentów, że jednak można, że da się.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Pan Buczybór 26.09.2020
    No, całkiem niezłe drabble w klimatach mocnej ironii. Cytat legendarny, tutaj wzięty pod lupę pod względem powierzchownym, czyli dosłownym :)
  • Morus 26.09.2020
    Dzięki Buczybór. Przypomina mi się inny cytat Bohdana Tomaszewskiego, że Irena Szewińska nie jest już tak świeża w kroczu.
  • Można boskim patentem, przez żebro, tylko może wyjść kobieta. Tyle latoroślów, ile żeber z dwóch ludziów wtedy więcej, bo więcej żeber, ale to tak jakby chcieć chałupniczo, bo można klonować, wtedy oszczędzi się na żebrach i boskich interwencjach.
  • Morus 26.09.2020
    O klonowaniu też właśnie pomyślałem, albo przez pączkowanie, bądź przez podział. Ale inaczej, ni hu hu.
  • Morus, Przez pączkowanie z żeber, przez podział żeber, na przydział.
  • Morus 26.09.2020
    yanko wojownik 1125 he, he, może na kartki z kontyngentu.
  • Morus, Z darów przyjaźni tez można.
  • Morus 26.09.2020
    yanko wojownik 1125 no chyba że
  • Anonim 26.09.2020
    Zajefajne drabble ;)
    Tylko ja się martwię, że "pani Irena Szewińska nie ma już tej świeżości w kroku" ;)

    Pozdrawiam
  • Morus 26.09.2020
    To było dobre.
  • Józef Kemilk 26.09.2020
    Pani Szewińska nie żyje, więc ten żart troszkę niestosowny.
  • Morus 26.09.2020
    Józef Kemilk to nie żart, Bohdan Tomaszewski rzeczywiście tak powiedział, można sprawdzić.
  • Anonim 26.09.2020
    Dokładnie tak, dlatego w cudzysłowie.
  • Józef Kemilk 26.09.2020
    Morus To akurat wiem, tylko chodzi o obawy Antoniego
  • Morus 26.09.2020
    Józef Kemilk on to chyba całe powinien wziąć w cudzysłów, bo to Bohdan Tomaszewski się obawiał. Cóż, myślę że pani Irena się na niego o to nie obraziła. Jest co wspominać.
  • Szpilka 27.09.2020
    Bardzo dobre i zabawne, tych wypowiedzi niestety nie pamiętam, ale wierzę Autorowi na słowo, że Tomaszewski tak niefortunnie palnął ?
  • Morus 27.09.2020
    Można je znaleźć w necie te wypowiedzi. Padły na pewno. Dziękuję za koment i podobanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania