Usunięte

.

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Canulas 30.07.2019
    "Kiedy wydawało się, że jest już w zasięgu pola widzenia Eliota, głos ucichł. Pojawił

    Się natomiast papierki po ulubionych cukierkach czekoladowych Eliota" - się coś rozjechało. Właściwy koment później.
  • marok 30.07.2019
    Ok, tak więc będę oczekiwał
  • JamCi 30.07.2019
    Dla mniie super. Może delikatnie jakieś jedno słówko, na inne, ze dwie lierówki, ale poza drobiazgami fajne. Zazdroszczę Ci umiejętności takiego plastycznego używania przenośni w opisach zjawisk, zdarzeń czy emocji. Piszne. Poproszę drugiego pączka (niie lubię pączków, ale ten mi smakował :-)).
    Dlaczego ta Pani ma imię do połamaniia języka i oka????
  • marok 30.07.2019
    Żeby ćwiczyć język. Spodobało mi się takie wygibasowanie i dąłem :)
  • JamCi 30.07.2019
    marok :-) a to chyba że tak :-)
  • Canulas 30.07.2019
    " Eliot Mighty, uczeń liceum nr pięćdziesiąt dwa, obrzydliwie zakochany w swojej nauczycielce matematyki wyznał jej swoje uczucie, przed całą klasą." - swojej nauczycielce/swoje uczucia, ech, weź Swój tekst i to ogarnij.
    Pod koniec Ci się coś rozjechało ze spacją.
    Nadajesz bardzo fajne imiona. Nie tylko tu, ale zazwyczaj. To Twój mocny punkt. Treść umiarkowanie porywająca, trochę najpierw nudno, ale potem całkiem wciągające.
    Obadaj jeszcze nazwę liceum, bo raz mam wrażenie, że jest to 52,a innym 56.
  • marok 30.07.2019
    Can, imiona to najmniejszy problem. Na samym imieniu tekstu nie zbuduję.
  • Canulas 30.07.2019
    marok, to nie jest Twa jedyna wartość, ale zawsze dodana. Coś w stylu: dobrze meić 7 asów, ale zawsze lepiej 8
  • marok 30.07.2019
    No, jakbym Zenka wstawił to pewnie byłoby zbyt prostolinijnie
  • JamCi 01.08.2019
    Ni ma :-(

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania