Cyganka

Zuzanna przechodząc obok targowiska, została zagadnięta przez Cygankę, która sprzedawała przeróżne eliksiry na potencję, maści na ból tyłka i inne podobnie podejrzane mikstury.

- Mam tu coś, co panią na pewno zainteresuje. Krem odmładzający. Działa w stu procentach. Sama testowałam. Ile by pani powiedziała, że mam lat?

- Dwieście?

- Co to, to nie. Mam sześćdziesiąt, a wyglądam na nastolatkę.

Zuzanna przyjrzała się głębokim jak Rów Mariański bruzdom na twarzy kobiety. Cyganka zaczęła uwodzicielsko spoglądać na Zuzannę, dłubać językiem w nosie i robić inne nieprzyzwoite gesty.

- Oj, dobrze kupię ten krem – zgodziła się dziewczyna, gdyż co rano przeglądała się w lustrze i widziała pierwsze oznaki kurzych łapek.

- Tylko proszę się nim posmarować od stóp do głów. Nawet, hy-hy, okolice intymne. Odrośnie pani błona dziewicza.

- A skąd pani wie, że w ogóle ją straciłam.

- Cyganki wiedzą takie rzeczy. Poznają po kształcie nosa i włosach w uszach. Khy-khy, pfut.

Zuzanna zapłaciła zabrała krem i pospiesznie udała się jak najdalej od podejrzanej Cyganki, obiecują w myślach więcej tamtędy nie przechodzić.

Zaraz po powrocie do domu posmarowała jedynie twarz kremem, ignorując zalecenia handlarki.

Następnego dnia kompletnie wyłysiała i straciła wszystkie zęby, a jej głowa stała się głową niemowlaka. Krem rzeczywiście ją odmłodził.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • maciekzolnowski 15.07.2021
    A to Cyganka! Khy-khy, pfut! Napisane krótko, węzłowato i z humorem! 5.
  • Trzy Cztery 15.07.2021
    Khy-khy, pfut! - nawet zwykłe słówka dźwiękonaśladowcze można zrobić "na czarodziejsko". Super!
  • Pan Buczybór 15.07.2021
    Krótkie, ale fajne. Cyganskie onomatopeje najlepsze
  • LBnDrabble 15.07.2021
    Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie na stusłówka.
    Tematy to:
    - Szał
    - Największe szczęście w świecie na końskim jeździ grzbiecie.
    Piszemy do 17.07.2021 godz.23.59
    W tej Bitwie nie może zabraknąć ciebie!!!

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania