-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Canulas 07.01.2018
    No proszę, miss Szu. Ładnie poprowadzone słownie, acz, jeśli idzie o interpretację, to póki co, ciezko mi się o coś zachaczyc. Poczekam na mądrzejszych.
  • Szudracz 07.01.2018
    Can Rozumiem, za słabo przycisnęłam pióro najwidoczniej.
  • Canulas 07.01.2018
    Szudracz , nie wiem. Ja czasem jestem kapkę debilowaty. Czasem nadinterpretuję, czasem niedointerpretuję. No, nie bystrym czasami po prostu.
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Widzę Rycerza walecznego, w zbroi ciężkiej, walczącego na deszczu, pod ciemnymi chmurami, ciskającymi błyskawice...
    Mężny Rycerz jest śmiertelnie zmęczony, ciężkie powieki próbują opaść ale on walczy, nie tylko z wrogiem, ale również z samym sobą i swoimi słabościami. Tylko patrzeć, jak krew z ran zacznie przeciekać przez łączenia zbroi... Tak to właśnie widzę.
    Pozdrawiam
  • "słone wycieki

    gaszą

    spawu płomieniemnie "
    tylko zastanawia ten kawałek, jeśli to miało by być o rycerzach to raczej by nie pasowało, bo spawanie wynaleziono, bodajże pod koniec 19 lub na początku 20 wieku. No chyba, że to metafora taka.
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Maurycy Lesniewski Piorun przywalił, przetopił i zespawał ;) Wersja lajt: Bo to Kosmiczny Rycerz był ;))
  • Agnieszka Gu aaaaa Boryna, no nie zrozumiałem pytania :) Przyjmuję taką wersję :)
  • Szudracz 07.01.2018
    Agnieszka Nie do końca musiał być rycerz, ale taka fantastyczna wersja też jest oryginalna. :) Dzięki bardzo.
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Szudracz jasne, twoje podwórko - ty tu rządzisz ;))
    PS. Ale zobacz, jak walczyłam ;)
  • Agnieszka Gu mnie pokonałaś, w sumie szans nie miałem :)
  • Szudracz 07.01.2018
    Agnieszka Trafnie i z większą mocą niż ja. :) Nie lubię zdejmować zbroi, a jak mi już sama się rozłazi, to mam przechlapane.
  • Canulas 07.01.2018
    Maurycy Lesniewski a co ja mam powiedzieć? Padłem na starcie.
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Canulas boszsze... Jestem Wielka ;))
  • Canulas kobieta nas bije :)
  • Canulas 07.01.2018
    Maurycy Lesniewski Nie wytrzymam. Pernamentna inwigilacja.
    AGnieszko, każę Ci natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić.
  • Canulas o to to!
  • Szudracz 07.01.2018
    Can Rozwiązać?
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Liga rządzi, Liga radzi, Liga nigdy cię nie zdradzi! :p :))

    PS. Szudracz - Seksmisja
  • Canulas 07.01.2018
    Sorry za offtop, miss Szu. Se już leze indziej gdzieś
  • Szudracz 07.01.2018
    Canulas No co Ty, mi to nie przeszkadza. Spoko :)
  • Szudracz 07.01.2018
    Agnieszka A teraz złapałam, dzięki. :)
  • Canulas 07.01.2018
    Mówiłem, że lepiej na mądrzejszych poczekać :)
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Ale, że co? Że mła? No błagam... Dramatycznie schizuje ma wyobraźnia chwilami i tyle ;)
    Się odezwał... ;)
  • Canulas 07.01.2018
    Agnieszka Gu, dobra, dobra. Nie ukrywaj super mocy.
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Canulas Kuźwa, no i wydało się! ;))
  • Dekaos Dondi 07.01.2018
    Tak to napisałaś, że interpretacje mogą być różne. Np - że mimo ''zbroi'' cierpienie i tak może dopaść ---- słone wycieki - łzy? --- złagodzenie bólu. Ale mogłaś zupełnie co innego przekazać. Podobają mi się takie teksty - które można różnie...Pozdrawiam -5
    ''zasklepiają je? powieki'' - spr.
  • Szudracz 07.01.2018
    Dekaos Zawsze można różnie, wszystkie chwyty dozwolone, w walce ze słowem. A tak na poważnie, co nie pasuje w ,,je''?
  • Dekaos Dondi 07.01.2018
    O.k - je - należy do - ''spawu płomienie'' --- powieki - na zawsze? nie - powieki od oczu? Sorry - to ja się pogubiłem
  • Szudracz 07.01.2018
    Dekaos Nie, jest to zagmatwane, muszę spojrzeć na to jeszcze raz. Dzięki.
  • Dekaos Dondi 07.01.2018
    Gdy jeszcze raz przeczytałem, to w pewnym sensie nawet mi się kojarzy - ze sytuacją, co ostatnio. Ale to raczej chyba - nadinterpretacja.
  • Szudracz 07.01.2018
    Dekaos Nie wiem co przez to rozumiesz, więc zostawmy to tak jak jest.
  • Dekaos Dondi 07.01.2018
    O.K.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania