CZ.1- Marcin...

Nie jest pewna ale ma przeczucie...

Czuje, że coś jest nie tak a zaczęło się tak...

Pewnego piatkowego wieczoru 27.11/2015 roku pojechali sobie do mielca on ona i trzech ich kolegów.

Chłopaki wypili za dużo on czyli Marcin nie ruszyłalkoholu , ponieważ był kierowcą, Ona Iwona w końcu napiła się troszkę wódki z 4 kieliszki i nagle zaczęłą wychodzić z samochodu, i tańczyć paląc fajke śpiewać, z chłopakami.

Pózniej ciągle się uśmiechała i była taka szczęśliwa i w końcu ruszyli zatrzymując się pod cpn em powiedziałą mu,że sięźle czuję

odtworzyła drzwi a już wcześniej pod włochem w mielcu nie mogła zobaczyć rejestracji samochodu nie potrafiła przeczytać liczb, myślała ,że zaraz zemdleje ale nic...

odtworzyła drzwi i

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • elenawest 30.11.2015
    Lady, czy ty w ogóle znasz podstawowe zasady interpunkcji, jak również pisania poprawnych stylistycznie i przede wszystkim z sensem zdań? Bo mam pewne obawy co do tego. Twój tekst jest denny beznadziejnie, przez błędy interpunkcyjne nie da się tego czytać, a błędow jest tak dużo, że jak chciałabym ci je wypisać, to musiałabym skopiować cały tekst.
    Zostawiam 1
  • Szczur 30.11.2015
    A ja zastanawiam się, dlaczego tak krótki tekst dzielić na jeszcze krótsze części. Z szacunku dla czytających najpierw wypadałoby przemyśleć treść i poprawić przynajmniej najbardziej rażące błędy typu ą/ę, a nie wrzucać na łapu capu co się z marszu napisało.
  • Xax 30.11.2015
    Kiedyś jeszcze w gimbazie był taki Michał co zawsze był przygotowany na lekcje, zawsze miał zadania domowe, dobrze się uczył itp. Pewnego dnia pojechałem na rower i koło Biedronki jak chciałem przejechać na drugą stronę ulicy(jechałem po ścieżce rowerowej przy chodniku) patrzę na prawo- nic nie jedzie, na lewo też no to jadę, a że światło miałem zielone to niczego się nie bałem i później jeszcze przez park jechałem i w końcu do domu.
    #pdk
  • Beznadzieja 30.11.2015
    Łooo..., gdy po raz pierwszy przeczytałam ten tekst nie zrozumiałam nic. Po kilku próbach, zdałam sobie sprawę, że dalej nic nie kumam. Błędy są tak rażące w oczy, że ciężko to czytać. Interpunkcja oraz logika zdań i tekstu leżą gdzieś dalekooo i krwawią. Polecam sprawdzić tekst przed wysłaniem, bo braki spacji widać na pierwszy rzut oka. wysłaniem, bo braki spacji widać na pierwszy rzut oka. Nie będę już mówiła o tym, że zdania zaczyna się wielką literą, kończy kropką oraz o tym, że tekst dzieli się na części jeżeli jest za długi, a ten jest zbyt krótki. Popraw błędy i zacznij od początku.
  • Lady_Makbet 02.01.2016
    Lady czy ty masz napewno te 23 lata, co napisałas w opisie? Ja wnioskuję, że masz dużo mniej. Sama mam prawie 23 lata i mogę ci zagwarantować od dawna nie składam zdań w ten sposób co ty.....

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania