=

=

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Dekaos Dondi 15.04.2018
    Jak zwykle, bardzo obrazowo. Chętnie by zajrzał do Twojej wyobraźni. Pozdrawiam→5
    "Zgiń, przepadnij maro nieczysta. Szmaragdowo damo bez butów.
    ...że nosisz nowe i wskrzeszasz z letargu, a ty co!...
    Wioschura wróciła! - rzucając widły podbiegł do niej podskakując co kilka kroków.
    Obadaj po swojemu.
    Najbardziej→ Od: Zgrzytnęła białymi kłami...do: był zbyt kościsty i szorstki. Apetyczne to :~)
  • Dekaos Dondi 15.04.2018
    Tytuł przedni ! Taki na afisz, reklamujący film.
  • Szudracz 15.04.2018
    Dekaos Gdyby można było bezpośrednio odtworzyć wyobraźnię na monitorze, to byłoby by to fascynujące. :) Z drugiej strony zabrałoby możliwość odbioru własnego. Każdy z nas w tej strefie widzi inaczej.
    Dzięki za poprawki i obecność. :)
  • Pasja 15.04.2018
    No wyobraźnia szeroka i bardzo drobiazgowa. Wiosna pewnie się zdenerwowała i bardzo zgłodniała. A myślałam, że jest wegetarianką.
    Pozdrawiam serdecznie

    podbiegł do nie - niej
  • Szudracz 15.04.2018
    pasja Wymyślam wiosenne bzdury. :) Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 15.04.2018
    Gdyby istniały nagrywarki snów - oczywiście z funkcją pomijania reklam - lub nagrywarki wyobraźni, to z jednej strony - wspaniale...
    ale z drugiej...nad świadomością panujemy...a co będzie w snach i co jest w podświadomości - to już nie.
    A zatem nie wszystko by się mogło nadawać, dla postronnych osób. Chyba lepiej, że tak nie można.
  • Szudracz 15.04.2018
    Dekaos Obnażać się z wszelkich uczuć i myśli - Dramat. :)
  • Dekaos Dondi 15.04.2018
    O tuż to !!!
  • Dekaos Dondi 15.04.2018
    Formę dialogów najlepiej brać z książek. Tam jest jak trzeba. Wystarczy dopasować swoje. Tak mi się udało pomyśleć.
  • Szudracz 15.04.2018
    Dekaos Więcej czytać, tak, tak...
    Zasady znam w teorii, jeszcze praktyka. :)
  • Dekaos Dondi 15.04.2018
    ...podbiegł do niej, podskakując co kilka kroków.
  • Canulas 15.04.2018
    "- Zgiń, przepadnij maro nieczysta! Szmaragdowa dama, bez butów." - haha - o kurde - ładne.

    "Zgrzytnęła białymi kłami, w mięsistą powłokę szczura, aż krew popłynęła po policzku. Zapiszczał żałośnie drapiąc skórzaste dłonie. Ogon wyrzuciła w pobliskie zarośla, był zbyt kościsty i szorstki." - obrazowe - widze to

    "Wioschura wróciła! - rzucając widły, podbiegł do nie podkasując co kilka kroków." - brakło myślnika na początku. Rzucając z wielkiej.

    "- O żeż ty! Krążą o tobie opowieści, że niesiesz nowe i budzisz z letargu, a ty co! - oburzony skrzywił materiałową twarz." - oburzony z wielkeij.

    Spoko. Mało błędów. Dobre opisy. Podoba mi się, że idziesz w dialogi. Z reguły masz ich mało, bo często są Twoją piętą Achillesową, ale tutaj very git. (5-) Zostawiam. I Niedzielnie pozdrawiam.

    Ha - jaki rym.
  • Szudracz 15.04.2018
    Can Bez dopracowania dialogów stanę w miejscu. Unikać ich w nieskończoność nie mogę, niestety. ;)
    Rymujesz niedzielnie i wzajemnie wiosennie. :)
    Dzięki :)
  • Canulas 15.04.2018
    True story, Szu.
  • Blanka 15.04.2018
    ...i tutaj też:)
    "- Gdzie się podziało twoje poprzednie wcielenie? - zapytał niepewnie.

    - Zgniło, wchłonięte przez korzenie." - ten fragmencik jakoś mnie trafił w serducho. Ładnie:)
  • Szudracz 16.04.2018
    Blanka A tak teraz sobie myślę, że kiedyś zagłębię się w procesy rozkładu organicznego. Tam jest całe złoże ciekawych organizmów i zachodzących między nimi procesów. W skali mikro jeszcze nie miała żadnych potwornych postaci. :)
    Dzięki bardzo. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania