----------------

 

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (54)

  • betti 20.10.2019
    Trochę nieudolny, jakby nad tym posiedzieć, wygładzić, podciąć itd, itp to w sumie można z tego tekstu zrobić wiersz.
  • franekzawór 20.10.2019
    Betti, nie zgadzam się dlatego, że ja znam dziesiątki wierszy, tj. mam do tego pamięć stalową i istnieją najprzeróżniejsze wiersze: są różne rymy, niedopracowane itp. w tym np. Norwida, które nie są dorobione, a jednak takie zostały i już. Jak coś piszę - chcę zamknąć coś dobrze w formie. Jak masz lepszy pomysł to dawaj, chętnie zobaczę. Ja dopiero ćwiczę sobie pisanie.
  • franekzawór 20.10.2019
    W sensie chcę myśl wyrazić, forma może ucierpieć albo rymy takich wierszy jest dziesiątki znanych ludzi. Przy staraniach o formę - treść idzie się...
  • betti 20.10.2019
    Ćwiczysz, w jaki sposób? Ja Tobie piszę, że niedopracowany, a Ty mi w odpowiedzi koszałki - opałki. Nie wiem, kogo chcesz oszukać, siebie czy mnie?

    Na tym polega sztuka, żeby i formę i treść zachować.
  • franekzawór 20.10.2019
    Ćwiczę prosto - nie przykładam wagi, że wiersz jest niedopracowany, taki zostanie sobie na dziś, a za 10 lat może będą lepsze, jak dożyję. A jak nie będzie - to nie będzie, też przeżyję. Ma dobre zakończenie i to jest dla mnie ważne. Co do formy, żadne koszałki opałki! Masa jest wierszy różnych, pisałem Ci już, że różnimy się poglądami. Czekam na kolejną wersję.
  • betti 20.10.2019
    franekzawór jaką wersję?
  • franekzawór 20.10.2019
    Betti, piszesz, że wiersz jest niedopracowany, to bardzo proszę - popraw :) I zobaczymy cóż z tego wyjdzie, bo aż jestem ciekawy.
  • franekzawór 20.10.2019
    Mi wyszło to co chciałem, jestem po trzydziestym roku życia i nie piszę arcydzieł.
  • betti 20.10.2019
    franekzawór a to o to Ci chodzi, żebym pisała za Ciebie? Nie ma tak dobrze... tyraj, ja też kiedyś tyrałam.
  • franekzawór 20.10.2019
    Betii, w wierszu wszystko jest tak jak ma być. Cierpisz na jakąś chorobę moim zdaniem. Jak chciałem - tak wyszło. Nic nie poprawiam i nie słucham gadania o niczym. Idę spać, baj.
  • franekzawór 20.10.2019
    Zostaje wszystko tak jak jest już FOR EVER :)
  • franekzawór 20.10.2019
    Dobranoc, słodkich snów!
  • betti 20.10.2019
    franekzawór majaczysz... to jest tak nieudolne, że masakra. Wstaw na inny portal, ale dobry, to Ci powiedzą to samo, co ja. Piszesz jakbyś miał piętnaście lat i kręcone włosy...
  • betti 20.10.2019
    Niech Ci dzwonią te ''dzwony wieczności'' mnie to lotto!
  • franekzawór 20.10.2019
    Betti, to jest na modłę niemieckiej poezji ekspresjonistycznej Trakla, gdzie był łączony dźwięk ze światłem, czyli te dzwony z tym płonięciem na końcu, dlatego tak chciałem. Jak brzmi źle to trudno, na razie jestem jeszcze młody, jakbym pisał teksty od dziecka to pewnie by było inaczej, ale to dopiero mój piąty chyba tekst, nie wiersz, Już teraz lecę, dobranoc.
  • betti 20.10.2019
    franekzawór nie umiesz pisać wierszy, piszesz bzdurki, ale na opowi wystarczy. Dobrej nocy.
  • franekzawór 20.10.2019
    Betti, jesteśmy w dokładnie tej samej drużynie :)
  • franekzawór 20.10.2019
    To że chce się na kimś robić wrażenie poprawianiem, że się potrafi samemu pisać to jeszcze o niczym nie świadczy. Niektóre osoby trzeba ignorować, bo są jak wampiry, ja mam gdzieś, czy to jest wiersz, miałem taki moment, że sobie popisałem i to było fajne.
  • betti 20.10.2019
    franekzawór , ja się nie popisywałam, bo że potrafię pisać, wie każdy, jedynie chciałam pomóc głąbom, ale nawet tego głąby nie potrafią zrozumieć... Spij dobrze,
  • franekzawór 20.10.2019
    Betti, sęk w tym, że ja nie jestem głąbem i widzę jak na dłoni, że ty zupełnie nie rozumiesz niektórych rzeczy, totalnie null. Brakuje ci wiedzy, obycia i okrzesania. Jesteś jak wampirzyca, pisz co chcesz pod tekstami, tych komentarzy tak jakby nie będzie. To nie chodzi o to, że komentujesz, to fajnie, tylko masz styl wampirzycy karmiącej się cudzą energią. Ode mnie nie dostaniesz już nic. Skończyli my.
  • franekzawór 20.10.2019
    Kuniec :)
  • betti 20.10.2019
    Wiedzy, to Ty nie masz żadnej, więc o czym Ty świergotasz radośnie? Talentu też nie, ale g. mnie to obchodzi.

    Niech Ci przychodzą i słodzą... przecież z tym czymś, co nazywasz wierszem i tak poza opowi nie wyjdziesz. Szkoda dla Ciebie czasu.
  • franekzawór 20.10.2019
    Betti, ty nie rozumiesz, że to nie jest ważne czy się wyjdzie za Opowi. Opowi jest fajne, można popisać sobie dla zabawy troszkę. Jesteś napięta jak gumka w majtkach mojej babci. Betti, weź kurwa wyluzuj trochę, ciesz się słońcem, życiem, wierszy po latach i tak nikt nie czyta, czy ktoś wyszedł poza coś tam, czy nie - wszyscy kiedyś zdechniemy i jak nawet coś zostanie to nas nie będzie. Po jakiego chuja tak się napinać o to czy wiersz jest doskonały, czy nie jest, piszemy sobie tu dla rozrywki. Betti, ile ty masz w ogóle lat tak a propos?
  • franekzawór 20.10.2019
    Ja nie jestem debilem - cierpię czasem na zaćmienie raz na parę lat, że chciałbym coś napisać, a potem mi przechodzi, bo widzę, że to chujowizna - nie trzymam się tego, zajmuję się czym innym. Betti, wyluzuj trochę.
  • franekzawór 20.10.2019
    Dobrej nocy! :)
  • JamCi 20.10.2019
    Stefanku :-). Myśl wyraziłeś, jest czytelna i zrozumiała. Formę Twoja lubię. Jedno miejsce zgrzytnelo ale przekaz bardzo precyzyjny. Miłego dnia.
  • franekzawór 20.10.2019
    Forma, to zależy, co przyjdzie nam do głowy JamCi :) Ale ja miałem wczoraj myśl o nici i potem tekst sam się skończył tak jak się skończył, więc nie miałem od razu zakończenia. Niżej można przeczytać o czym to ewentualnie jest, ale tekst jest chyba jasny, ja piszę prosto o wszystkim.
  • JamCi 20.10.2019
    franekzawór Ja rozumiem o czym. Lubię Twoje myśli i sposób przekazu.
  • franekzawór 20.10.2019
    Może znowu coś chwycę od Jesieninka z Rosji, dzisiaj znowu poczytam troszkę.
  • JamCi 20.10.2019
    franekzawór Lubię jeden Z jego wierszy i pamiętam do dziś. Proroczy trochę.
  • franekzawór 20.10.2019
    Wczoraj przez chwilę odniosłem wrażenie, że Betti to Bogumił, to był odlot hi hi.
  • franekzawór 20.10.2019
    Jesienin, ma super wiersz ten ostatni "Żegnaj przyjacielu", bomba i też formalnie chyba nie ideał. Jesienin to był jakiś upiór wśród ludzi/
  • JamCi 20.10.2019
    franekzawór No był. Jak jedna z postaci z MiM
  • Pasja 20.10.2019
    Przędzie życie nam sieć. A my jak pająki w tej sieci przędziemy los.
    Super zamysł, i to się liczy. Najważniejsza jest chwila, potem już powielanie.
    Pozdr.
  • franekzawór 20.10.2019
    Pasjo, czarna nić to jest jakaś metafora śmierci. I opisane, co się dzieje jak ktoś umiera, ale teksty odczytywać można różnie. A inna czarna nić jest tutaj: "Ta nić czarna się przędzie: Ona za mną, przede mną i przy mnie". I wczoraj mi się przypominała. Niestety teksty, które się chce zmieścić w foremce lubią być krnąbrne. Pozdrawiam też :)
  • franekzawór 20.10.2019
    Kiedyś nas zawsze schwyci ta czarna nić, od tego nie ma ucieczki.
  • 13mirek 20.10.2019
    Franek, jakąkolwiek byś ideologię do faktu nie dorabiał, na Norwida się powoływał i Trakla, na egzystencjalne ciśnienie itp, to nie zmienia faktu, że to zwyczajnie zły wiersz.
    Jakie by to opowi nie było, to ma jednak w nazwie "literacki".
  • franekzawór 20.10.2019
    Puszczyk, rozumiem, że Betti cię tu sprowadziła. Otóż, to jest wiersz dobry, bo pointa będzie ważna za 10 lat również - mnie tylko takie teksty interesują. Co do niedoróbek - raz pisze się coś lepszego, raz gorszego, to jak z pieczeniem czegoś - wypieki wychodzą przeróżne, zwykle gorszej jakości. Nikt nie pisze, oprócz Betti, dzieła za dziełem. Raz może na pięćdzsiesiąt prób coś się uda lepszego. Ten się udał taki - i cóż, no cóż poradzić na to?
  • franekzawór 20.10.2019
    Przepraszam dobra jest w tekście pointa, ze słowem "wiersz" przesadziłem. Wykonanie mogłoby być lepsze, ale patrząc po moich starych tekstach to strasznie różnie bywało - różne wypieki..
  • 13mirek 20.10.2019
    franekzawór Nie mam nic do betti i nie musi mnie sprowadzać.
    Napisałem ci swoją ocenę po lekturze, a czy będziesz uprawiać spiskową teorię dziejów, to twoja sprawa.
  • franekzawór 20.10.2019
    Puszczyk, ale mimo wszystko ten tekst nie jest całkiem do kitu, bo za 20 lat pointa też będzie fajna, jest niestandardowa. Starając się coś zmieścić do foremek to trudna sprawa, całe życie ludzie ćwiczą, tak jak pianiści grę na fortepianie...
  • franekzawór 20.10.2019
    Co do oceny nie jestem do końca przekonany, ponieważ wiem, że z Betti trzymacie razem, a normalnie nigdy mi się nie wpisujesz.
  • franekzawór 20.10.2019
    Także chyba coś w tym troszkę musi być :)
  • 13mirek 20.10.2019
    franekzawór Oki.
    Stan umysłu autora jest taki, jak wiersza.
    Trzymaj się czegokolwiek i może za 20 lat docenię coś tam, co spłodzisz..
    Tę porażkę nie.
  • 13mirek 20.10.2019
    Aha, często się z betką nie zgadzam.
    Mam swoje oceny wedle własnych gustów.
    Ale tu się z nią zgadzam i nie jest to dla normalnego umysłu powód do snucia spiskowych teorii.
    Zawsze się z kimś zgadzasz lub nie w ocenach, bo jednym się podoba, a innym nie.
    Wiersz jest do dupy i tyle.
  • franekzawór 20.10.2019
    Mirosław, piszecie teksty o niczym. Śniegiem polarnym to można natrzeć plecy jak jest gorąco co najwyżej. Co tu więcej pisać? Już zakończmy niech umrze.
  • Zaciekawiony 20.10.2019
    Przede wszystkim nierówny - pierwsza część z innym rytmem i długością wersów (plus bardzo niewymyślny rym: nić-nić), dalej poprzestawiana kolejność słów. Wygląda mi na jakąś stylizację, ale bez konsekwencji.
  • franekzawór 20.10.2019
    Ja już tak mam, piszę teksty jak z roku 1700, ale wtedy były zawsze o czymś. Nie musi być wszystko jednym rytmem, musi być tak, żeby oddać myśl jakąś, jeśli się sztywno trzyma czegoś to to dławi tekst. Nie ma rymu - jest powtórzenie, bo nić dusi. Tu się bardzo zawsze koncentrujecie na tym, co złe, a o czymś dobrym jakoś nigdy nie ma :)
  • franekzawór 20.10.2019
    Ale to dobrze, bo napisany tekst może kiedyś poprawię, także dziękuję za komentarz!
  • Zaciekawiony 20.10.2019
    franekzawór Powtórzenie akurat na końcu obu linijek robi z tego rym, i to bardzo niepomysłowy. Tym bardziej, że mamy tam też rym "szyję-niczyje" który chyba nie pojawił się przez przypadek?
  • 13mirek 20.10.2019
    A napisanie we frazach nić - nić jest poniżej wszelkiego poziomu. Chociaż wić bym użył.
    Tak nie robią nawet małolaty, ale to pewnie norwidowskie i nie umiem docenić...
  • betti 20.10.2019
    Co Ty, Mirek piszesz? Za 20 lat wszyscy się do tego będą modlić, to arcydzieło na skalę światową... hahaha
  • franekzawór 20.10.2019
    Papugi przyleciały, pogadały i odleciały.
  • Aisak 22.10.2019
    Polak zabija Żyda i przerabia go na ciało Jezusa

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    żyd haruje
    żyd oszczędza
    modli się gorliwie
    wokół zazdrość
    piętnowanie
    patrzy polak chciwie

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    lubią pić
    lubią jeść
    lubią się zabawić
    szablą machną
    głowę ciachną
    racz nas boże zbawić

    racz też żyda zabić!

    24.08.2019-18:...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania