Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Czarodziej Naściemniacz

Zaczaruje twój świat,jestem czarodziejem-naściemniaczem,naściemniam troche tam,troche tu i to mi w zupełności wystarczy by oczarować cie,w świat bajek wpędzić i jesteś mój kabaczku,ty mój darczyńco kasiory,luksusów i nad tobą władzy a ty sobie gnij i gnij w tej ułudzie,nadzieji i czekaj na lepsze czasy czekaj,czasy co nigdy nie nadejdą i dzieci twe a nawet wnuki doczekać sie nie będą w stanie i gorzej jeszcze to poczują niż ty sam masz teraz i ci nawet coś tam z kapulesza dam co ci odebrałem wcześniej kiedyś ty nie widział.Zaurocze cie deklaracjami,złotymi słowami co chociaż puste i bez pokrycia to i tak cie oczarują a uśmiech bielutki pełnią złocistości emanujący zamroczy ci rozum,klapkami oczy zakryje,nie będziasz miał nic,za to bezmiar pustoty i frazesów co nadzieje i chęć w ciebie wleją a uśmiech złociuteńki oczy twe optymizmem zaleją.Przyjdziemy,do ciebie przyjdziemy,bajeczki o dobrobycie se poopowiadamy,po plecach poklepiemy i chóralnie zaśpiewamy:mam tak samo,tak samo jak ty,biede piszczącą mi w bebechach hihi.Tamci natomiast niech sie ucieszą,dobrobytem sie zachłysną,dobrobytem co im żeśmy własną krwawicą w mękach potwornych wypracowali.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania