*********

//////

Średnia ocena: 3.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Tina12 05.09.2016
    Czemu ja nie umie tak pisać. A tak poważnie to tekst jest super.
    5
  • Elizabeth Lies 05.09.2016
    Dziękuję bardzo, Cieszy mnie, że się podobało. Moje ego rośnie.
  • Pan Buczybór 05.09.2016
    Bardzo fajne opowiadanie. Choć trochę trudno będzie to kontynuować. 5
  • Elizabeth Lies 05.09.2016
    Myślałam, żeby później albo napisać od razu o tym morderstwie, albo cofnąć się w czasie i tak jakby pokazać jak do tego doszło. Skłaniam się ku temu pierwszemu, bo rzeczywiście nie było takiego zakończenia jak w Niechętnym Posłańcu, ale mam nadzieję, że damy radę.
  • Violet 05.09.2016
    Elizabeth Lies Ja się trochę nie łapię w tych tekstach pisanych razem, ale chyba Posłaniec jeszcze się nie skończył. Twój tekst jest niezły, ale rzeczywiście mało dałaś pola do popisu innym. Jeśli można spytać , jeśli możesz mi wyjaśnić , kto nominuje pierwszą osobę, która zaczyna. Trochę nie rozumem, bo jestem tu od niedawna, a na forum wyczytałam, że ma być Tina 12, a potem Teodor, więc zgłupiałam już. Pozdrawiam.
  • Elizabeth Lies 05.09.2016
    Violet Postanowiliśmy zacząć nowe opowiadanie wspólne, ale tamto się nie kończy (no przynajmniej ja tak myślę). Wtedy częściej będą nominacje i w ogóle. Rzeczywiście jak tak teraz patrzę może ten tekst nie był najlepszy, a przynajmniej nie kończy się w taki sposób by można go było kontynuować. Tak się zastanawiam czy może nie cofnąć nominacji i nie napisać nowego.
  • Violet 05.09.2016
    Dzięki za informacje :)
  • Elizabeth Lies 05.09.2016
    Violet Ano w porządku.
  • Upadły(D.F) 05.09.2016
    Widzę iż dostałaś parę anonimowych jedynek,cóż to plaga :) Ale tekst fajny,czytając miałem wrażenie iz to juz bedzie opisywał pościg za psycholem a okazało sie że wtapiamy isę w świat w jakiegoś współdziałającego(nie umyślnie,chyba) gościa(wiedzmę) ciekawe i fajny klimat. Przy okazji jak sama wiesz nie czytam zbyt dużo opowiadań ale twoje musiałem ze względu na tytuł i chęć nauki :) Szkoda że krótkie daje pięc ale przez ten dotyk na tablecie przez przypadek kliknąłem 4 wybacz ):
  • Elizabeth Lies 05.09.2016
    Nie no w porządku, a jedynki no cóż, taka cena sławy (tak, tak moja skromność aż bije po oczach). Jeśli chodzi o tę wiedźmę, to ona planuje zabić tę dziewczynę i tylko tak to sobie obmyśla wszystko jeszcze raz. Taki był mój zamysł.
  • Upadły(D.F) 05.09.2016
    Elizabeth Lies Tak myślałem ale zastanawiałem sie czy dobrze zrozumiałem,bo wczytując się można odnieść wrażenie iz jest współwinna ale czy zabójczynią? :) Skromność nie radość,dobrze że próbujesz ukryć :D Czy jedynki to cena sławy? Tu bym polemizował ale nie chce ci spamować :) Bede się do weekendu uczył od ciebie ^^
  • Elizabeth Lies 05.09.2016
    Upadły(D.F) zostałam czyimś mentorem. W końcu. Nie no żartuję.
  • Upadły(D.F) 06.09.2016
    Elizabeth Lies W prawdziwe to mentorką ale cóż to za różnica :) nie chce spotkać twojej tepej siekiery chociaż mam bardzo piękna szable(tak się chwalę ) Mówiłem poważnie bo twoje opowiadania nie są o miłości i z nich mogę sie nauczyć jak poprawić moje opowiadania(mam czas do weekendu,nie żebym zapomniał o danym słowie) Pozdrawiam Eli :)
  • Beznadzieja 06.09.2016
    Ojoj... No to mam problem... Mam kilka pomysłów, ale jeszcze nie wiem, jak to wyjdzie. Postaram się wyrobić. Co do opowiadania... Momentami można się pogubić, ale w gruncie rzeczy przyjemne. Ciekawy styl, w miarę pasujący do opowiadania. Błędów poza jednym nie dostrzegłam. 4,5, czyli 5 :)
    "Rodzina będzie się oszukiwała, że odcięto jej dopływ powietrza(,) zanim sztylet zapoznał się z jej aksamitnie gładkim ciałkiem."
  • Beznadzieja 06.09.2016
    Nie ocenię, nie mogę. W takim razie to mentalna ocena xD
  • Elizabeth Lies 06.09.2016
    Beznadzieja nie wiem czy zauważyłaś, ale na forum napisałam, że chyba jednak jutro napiszę nowe opowiadanie o tym samym tytule, bo te ciężko kontynuować. Ale jak coś też nominuję Ciebie. Fakt trochę zagmatwałam te opowiadanie, ale to było tylko takie ćwiczenie, więc cóż. Dzięki za komentarz i na razie jak coś wstrzymaj się z pisaniem kontynuacji. Jutro będzie nowe.
  • Beznadzieja 06.09.2016
    Elizabeth Lies Ah, nie zauważyłam, przepraszam.
  • zaciekawiony 07.09.2016
    "Stałam pod drzewem, niedaleko miejsca wypadku. Tak strasznego i okropnego wypadku. (...). Łowcy głów, rycerze i zwykli prostaczkowie szukać będą mordercy" - ale jeśli to było morderstwo, to nie był to wypadek

    Całkiem niezły tekst, mógłby nawet funkcjonować samodzielnie.
  • Elizabeth Lies 07.09.2016
    No w sumie racja. Mój błąd. Przyznaję się. Nie popatrzyłam na to z tej strony. Fajnie, że zauważyłeś. I oczywiście dziękuję za komentarz i pochwałę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania