Czas

Władca wszystkiego od zawsze

Cokolwiek gdy trzeba zamaże

Nieostrożnie ostrzega o niepowtarzalności swojego oblicza

Zamieniając skarby w śmieci wybierając koniec - wylicza

Nieustannie płynie i trwa jak strumień rzeki ogromnej

Mimo takiej potęgi swojej wrodzonej - niby skromnej

Uczy, kaleczy, leczy, zdobywa lub zabija

Przyjaciel czy fałszywa żmija?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Czas jest bardzo powtarzalny, to jego oblicze. Co i rusz historia nas o tym uczy. W sumie postanowiłem coś napisać, bo nikt dotąd tego nie zrobił. Wiersz jest bardzo taki sobie, żeby nie powiedzieć słaby. Jest jednak tu coś dobrego, co nie rzuca się w oczy od razu, mianowicie jest dobry pomysł. Gdybyś napisała to inaczej, mniej oczywiście, bardziej subtelnie. Mógłbym napisać jakąś, krótką propozycję, ale nie zrobię tego bo to Twój pomysł, a po drugie nie wszyscy za tym przepadają. Radę mogę dać taką, pisz delikatnie, subtelnie, nie trzymaj się tych twardych rymów "oblicza-wylicza" "zabija -żmija' wszystkie rymy masz tego typu, to nie jest dobrze. Lepiej brak rymu niż taki rym, ja już to wiem, mądrzy mnie tu nauczyli. To, że nie ma komentarzy z czegoś wynika. Ja osobiście życzę Ci powodzenia, niech twoja pasja pisania przyniesie jakieś fajne efekty. Pozdrawiam.
  • Natalka199824 31.08.2017
    Może kiedyś spróbuję z tymi rymami. Póki co piszę tak jak w głowie mi się układa. W każdym bądź razie dzięki za komentarz ;)
  • Dekaos Dondi 31.08.2017
    Uważam, że nie każda treść wiersza musi być ''schowana''. Bądź Sobą ! !! A może czas stoi w miejscu, a my przemijamy ?
  • Natalka199824 31.08.2017
    Dzięki za komentarz. ;) Właśnie nie rozumiem dlaczego każdy chcę żeby wszyscy jednakowo pisali. Każdy ma swój styl i swój pomysł. Ja miałam taki i komuś się spodoba a komuś nie. Słuszna myśl w ostatnim zdaniu..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania