Czasami...

Z góry uprzedzam, że to nie jest opowiadanie. Z pomocą tego krótkiego tekstu próbuję wyrazić swoje emocje, które nawet mi jest trudno zrozumieć.

 

Czasami nadchodzą takie dni, gdy dosięga mnie tęsknota za czymś, czego nigdy nie poznałam. Nie, nie chodzi tutaj o miłość. Wracam wtedy myślami do ludzi, którzy żyli kiedyś, wiele lat przede mną. Żałuję, że nie mogłam poznać ich i świata, w którym żyli.. I za każdym razem, gdy o tym myślę, ogarnia mnie wzruszenie. Czuję przemożne ściskanie w gardle, łzy nagle przesłaniają wszystko... Niespostrzeżenie to uczucie poruszenia zmienia się w rozpacz.

Szukam pretekstu, by zadać sobie ból, ale psychiczny, nie fizyczny. Chcę zmusić się do płaczu, uwolnić to, co we mnie tkwi. Ale wiem, że ten smutek niosący za sobą melancholię, znów powróci. Za jakiś czas.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Rasia 07.01.2016
    "żyli.." - trzy kropeczki :)
    Zostawiam bez oceny, bo wiadomo, to garstka osobistych przemyśleń. Mi też zdarza się rozmyślać, jak to byłoby urodzić się w zupełnie innych czasach, jednak na dłuższą metę nie jestem pewna, czy bym tego chciała. Fajnie, że wstawiłaś tutaj coś podobnego :) No i wreszcie mogłam zajrzeć, bo wstawiłaś jakiś pojedynczy tekst. Na serię się nie kuszę, bo i tak gubię się w tych zaczętych :( Ale kiedyś z chęcią :)
  • elenawest 07.01.2016
    Fajny tekst, mam podobnie do Rasii ;-) też chciałabym żyć w dawnych czasach, ale żeby to było raczej na zasadzie przenosin w czasie, bo wtedy mogłabym wrócić do naszego XXI wieku :-P
    Również nie oceniam
  • Karolina 07.01.2016
    Mądre przemyślenia. Myślę, że je rozumiem...
  • KarolaKorman 08.01.2016
    Wcale nie zdziwiłaś mnie tym tekstem :) Nie dla tego, że i ja tak mam, bo nie, ale znając Twoje wcześniejsze serie jak ,,Pamiętnik'' czy ,,Lenkę'' pomyślałam - cała Ty. Fajnie, że podzieliłaś się tym z nami. Ja dam 5, za szczerość :)
  • wolfie 09.01.2016
    Dziękuję za Wasze opinie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania